@ mama van pepijn:Dat gevoel van niet meer verder willen, het liefst naar degene toe die je zo mist, dat is zo herkenbaar. Ik heb die momenten soms ook, zo sterk, dat ik het liefst het stuur naar links gooi als die vrachtwagen me tegemoet komt.
Gelukkig voor mij, zijn die momenten er niet steeds, ze worden afgewisseld met momenten dat het leven, zoals het doorgegaan is, toch draaglijk blijkt. Momenten van berusting, waarop ik mezelf weer een beetje kan zijn.
Ik gun het je, dat jou dit ook zal gaan gebeuren.
Voor jou:
Elke ervaring waarbij je de angst
in de ogen moet zien,geeft je kracht,
ervaring en vertrouwen.
Je moet datgene doen wat je
niet kunt.
(Eleanor Roosevelt)
@ Stout en BabygirlDank jullie wel. Het wordt nog steeds erg op prijs gesteld.
Vandaag zijn mijn moeder, zussen en nichtjes naar Danyel's grafje geweest om hem zijn Kerstboom te brengen.
De foto's zijn gemaakt met een telefoontje, dus niet zo heel duidelijk. Er zitten zelfs lampjes in het boompje !
De kransjes die mijn moeder gemaakt had, pasten in een ander boompje dat ze oorspronkelijk hadden gekocht.
Maar dat boompje vonden ze niet mooi genoeg staan.
Toen zijn ze het dorp in gegaan, ander boompje gekocht. Ook niet goed.
Wéér terug, drie maal bleek scheepsrecht. Maar bij dit boompje vonden ze de kransjes niet mooi genoeg, dus hebben ze er iets anders in gehangen (hier hadden ze al wel rekening mee gehouden, ze hadden voldoende variatie-mogelijkheden bij zich)
![]()
![]()
Voor alle Engeltjes:
Gek is het, dat soms de sterren
mij wat liefde kunnen schenken.
Want als ik naar de sterren kijk,
moet ik altijd aan je denken.
... ♥ ik mis je ♥