abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44276415
hier is deel 1 Wat is meest overtuigende UFO/Alien bewijs?

in deze foto zien de believers een grey ( alien)
de non believers zien gewoon een vaas
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:10 schreef huupia het volgende:

[..]

dit is niet dezelfde afbeelding als waar die vorige uit kwam
komop zeg, hoe stom kan je zijn

als iemand had gezegt dat het een grey is geloof je dat
jij wil gewoon vreemde dingen zien
ik durf te wedden dat toen dat marsgezicht in de media kwam jij ook meteen zei van \"hee een gezicht, er is dus echt intelligent leven geweest \"
terwijl er nu foto`s zijn van hetzelfde gezicht waar geen gezicht in meer te herkennen is

de mens wil gezichten zien
neem twee spiegeleieren als ogen, een braadworst als mond en huppekeej je hebt een gezicht ( iedereen zou zeggen dat ie der een gezicht in herkent
)
pies on joe toe
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:26:17 #2
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44276445
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:24 schreef bonke het volgende:

[..]

komop zeg, hoe stom kan je zijn

als iemand had gezegt dat het een grey is geloof je dat
jij wil gewoon vreemde dingen zien
ik durf te wedden dat toen dat marsgezicht in de media kwam jij ook meteen zei van \"hee een gezicht, er is dus echt intelligent leven geweest \"
terwijl er nu foto`s zijn van hetzelfde gezicht waar geen gezicht in meer te herkennen is

de mens wil gezichten zien
neem twee spiegeleieren als ogen, een braadworst als mond en huppekeej je hebt een gezicht ( iedereen zou zeggen dat ie der een gezicht in herkent
)
beschrijf je nu je eigen gezicht ?
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:26:42 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44276454
doe eens een op dat gelardeerd is met 'overtuigend' bewijs...

piccas en zo.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:27:35 #4
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_44276471
Deze:

Nee, serieus, ik geloof best wel dat er meer planeten zijn waar leven op is, maar echt overtuigend bewijs, heb ik nog nooit gezien.

(ik bedoel, als je kijkt hoeveel planeten en zonnestelsels er zijn, zou het wel heel toevallig zijn als er verder geen plekken waren waar leven is)
hallo luitjes.
pi_44276488
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:26 schreef huupia het volgende:

[..]

haha
tis wetenschappelijk bewezen dat de mens overal gezichten in ziet
pies on joe toe
pi_44276491
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:09 schreef huupia het volgende:

[..]

dan kom jij met iets als "opium voor het volk" , wat dus nergens op slaat en idd een agent zou dat niet zeggen , omdat het stompzinnig is.
Religie is stompzinnig, dat is precies wat Marx zegt. Geloof zonder bewijs is stompzinnig. En ik zou bijna zeggen: Huupia is stompzinnig.
quote:
fysieke bewijzen zijn er trouwens wel , zoals sporen die zijn achtergelaten nadat getuigen een ufo hebben zien landen.

zoals straling .

een goed voorbeeld van een sighting met meerdere betrouwbare getuigen is die van bentwaters in 1980

zeer goed gedocumenteerd
BEWIJS! Leer het nou eens huupia, of blijf anders weg.
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:28:18 #7
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44276492
de ufo realiteit valt of staat niet bij het kat/vaas of grey plaatje

nogmaals :

fysieke bewijzen :

http://www.ufoevidence.org/topics/physicalevidence.htm
pi_44276560
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:28 schreef huupia het volgende:
de ufo realiteit valt of staat niet bij het kat/vaas of grey plaatje
Dat is waar, maar je kunt tenminste wel toegeven dat de plaatjes van helikopters en aliens op hiërogliefen niet duiden op buitenaards leven of oude vergeten technieken. Toch?
pi_44276598
kom eens met een plaatje van een stukje alienafval
bv iets van plastic wat ze opgegraven hebben en wat duizenden jaren oud is
want het is natuurlijk erg onwaarschijnlijk dat een eerdere beschaving of alien bezoek niets van dit soort dingen achter gelaten hebben
pies on joe toe
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:25:15 #10
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44277705
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is waar, maar je kunt tenminste wel toegeven dat de plaatjes van helikopters en aliens op hiërogliefen niet duiden op buitenaards leven of oude vergeten technieken. Toch?
dat hoeven ze niet perse nee, ik sluit het echter ook niet uit bij voorbaat
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:32:30 #11
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44277871
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:33 schreef bonke het volgende:
kom eens met een plaatje van een stukje alienafval
bv iets van plastic wat ze opgegraven hebben en wat duizenden jaren oud is
want het is natuurlijk erg onwaarschijnlijk dat een eerdere beschaving of alien bezoek niets van dit soort dingen achter gelaten hebben
http://www.temporaldoorway.com/ufo/report/561111.htm
pi_44278262
aha, een plaatje van een stukje gereedschap voor draaiers en frezers
pies on joe toe
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:57:46 #13
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44278477
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:49 schreef bonke het volgende:
aha, een plaatje van een stukje gereedschap voor draaiers en frezers
[afbeelding]
heb je het rapport wel gelezen?
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:11:24 #14
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44278839
krantenbericht van de dallas morning news uit 1897

About 6 o'clock this morning the early risers of Aurora were astonished at the sudden appearance of the airship which has been sailing around the country. It was traveling due north and much nearer the earth than before. Evidently some of the machinery was out of order, for it was making a speed of only ten or twelve miles an hour, and gradually settling toward the earth. It sailed over the public square and when it reached the north part of town it collided with the tower of Judge Proctor's windmill and went into pieces with a terrific explosion, scattering debris over several acres of ground, wrecking the windmill and water tank and destroying the judge's flower garden. The pilot of the ship is supposed to have been the only one aboard and, while his remains were badly disfigured, enough of the original has been picked up to show that he was not an inhabitant of this world.

The Aurora, Texas Crash of 1897

http://www.ufocasebook.com/Aurora.html

onderzoeker jim marrs dacht eerst aan 1 grappenmaker, totdat hij de originele krant in handen kreeg, met tientallen onafhankelijke getuigen erin ( oeps, getuigen tellen niet he)
pi_44279091
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:11 schreef huupia het volgende:

windmill and water tank and destroying the judge's flower garden. The pilot of the ship is supposed to have been the only one aboard and, while his remains were badly disfigured, enough of the original has been picked up to show that he was not an inhabitant of this world.
Goh, en waar is 'enough of the original' nu?
Try again huupia.
pi_44279277
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:11 schreef huupia het volgende:

About 6 o'clock this morning the early risers of Aurora were astonished at the sudden appearance of the airship which has been sailing around the country. It was traveling due north and much nearer the earth than before. Evidently some of the machinery was out of order, for it was making a speed of only ten or twelve miles an hour, and gradually settling toward the earth. It sailed over the public square and when it reached the north part of town it collided with the tower of Judge Proctor's windmill and went into pieces with a terrific explosion, scattering debris over several acres of ground, wrecking the windmill and water tank and destroying the judge's flower garden. The pilot of the ship is supposed to have been the only one aboard and, while his remains were badly disfigured, enough of the original has been picked up to show that he was not an inhabitant of this world.

The Aurora, Texas Crash of 1897

http://www.ufocasebook.com/Aurora.html

onderzoeker jim marrs dacht eerst aan 1 grappenmaker, totdat hij de originele krant in handen kreeg, met tientallen onafhankelijke getuigen erin ( oeps, getuigen tellen niet he)
en jij gelooft die onzin ?
dit komt rechtstreeks uit zo`n roddelblaadje
de windmolen was kaduk, en et bloementuintje van de rechter was ook stuk
pies on joe toe
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:34:50 #17
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44279428
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:29 schreef bonke het volgende:

[..]

en jij gelooft die onzin ?
dit komt rechtstreeks uit zo`n roddelblaadje
de windmolen was kaduk, en et bloementuintje van de rechter was ook stuk
gewoon een normale krant, geen roddelcrap

niet meteen gaan blaaten bonke
pi_44280099
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:34 schreef huupia het volgende:

[..]

gewoon een normale krant, geen roddelcrap

niet meteen gaan blaaten bonke
en hoe weet je zo zeker dat dit uit een normale krant komt ?
pies on joe toe
pi_44280204
Of als je zelf iets ondefinieerbaars ziet.

Lijkt mij één van de weinige dingen dat je dan wel kan denken 'uhm'.
Het is ook wetenschappelijk bewezen dat mensen pas geloven als ze iets ondefinieerbaars zelf zien.

pi_44280711
Het meest overtuigende bewijs voor buitenaards leven wordt door vrijwel geen mens gelooft.
Omdat de aarde er zo perfect natuurlijk uitziet.
pi_44280910
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:23 schreef picobyte het volgende:
Het meest overtuigende bewijs voor buitenaards leven wordt door vrijwel geen mens gelooft.
Omdat de aarde er zo perfect natuurlijk uitziet.
Jij denkt dat wij buitenaards leven zijn? Da's helemaal moeilijk te bewijzen.
  Moderator zaterdag 9 december 2006 @ 18:44:12 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44281213
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:26 schreef huupia het volgende:

[..]

Nee, hij doelt op de documentaire die gisteravond op Discovery was, en waar het een en ander werd uitgelegd. Erich van Däniken kwam er ook in voor en zo. In die docu was een van de items het gezicht op Mars waar zoveel over te doen is geweest, en toen kwamen er high-res foto's en ineens...geen gezicht meer te herkennen.

In dat programma kwam een expert aan het woord over gezichtsherkenning etc, en die legde het een en ander uit. Dat deed ze aan de hand van de etenswaren die hij net opnoemt.

Tenminste, ik denk dat hij die dan ook heeft gezien
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44281328

Wat wetenschapsmensen* over de best gedocumenteerde UFO-zaak aller tijden te zeggen hebben:

`Ik kan dat stuk metaal niet verklaren. Ik zou zo'n combinatie van materialen nooit in elkaar kunnen zetten. Voor zover ik weet ontbreekt bet ons op aarde aan de technologie om zo'n combinatie te maken. Het lijkt me belangrijk dat de wetenschap deze dingen niet als fantasie en bedrog afdoet, maar er serieus onderzoek naar gaat doen.'
- Marcel Vogel, chemicus, IBM; houder van32 octrooien; uitvinder van een geheugensysteem dat op de hele wereld nog steeds in IBM-systemen wordt gebruikt.

`Op de foto's zaten geen scherpe overgangen waaraan te zien zou zijn geweest dat de ene afbeelding over de andere heen was gezet. En als dat laatste zou zijn gebeurd, zou de computer het hebben gesignaleerd. We zagen niets.'
- Eric Eliason, wetenschappelijk onderzoeker, Geologische Dienst van de Verenigde Staten, Flagstaff, Arizona; ontwikkelde software voor bet verwerken van ruimtefoto's die door de Viking en de Voyager waren gemaakt.

`Er zitten verrassende dingen in die geluidsopname. Hoe zou je zoiets moeten namaken? Het geluid van het ruimteschip komt van een geluidsbron en heeft een verbazingwekkende frequentiekarakteristiek. Als dit nep is, zou ik degene die het heeft gemaakt graag eens willen ontmoeten, want dan zou hij waarschijnlijk een heleboel geld aan geluidseffecten kunnen verdienen.'
- Steve Ambrose, geluidstechnicus van Stevie Wonder; uitvinder van de Micro Monitor.

`Zuiver fotografisch beschouwd was er niets met die foto's van Meier aan de hand. Dat viel me meteen op. Ze leken volkomen echt. Ik dacht, allemachtig, als dit echt is, dan zijn het de foto's van de eeuw.'
- Robert Post, hoofd van bet fotolaboratorium van bet NASA-instituut voor straalvoortstuwing.

greetz
Totsy
pi_44281356
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, hij doelt op de documentaire die gisteravond op Discovery was, en waar het een en ander werd uitgelegd. Erich van Däniken kwam er ook in voor en zo. In die docu was een van de items het gezicht op Mars waar zoveel over te doen is geweest, en toen kwamen er high-res foto's en ineens...geen gezicht meer te herkennen.

In dat programma kwam een expert aan het woord over gezichtsherkenning etc, en die legde het een en ander uit. Dat deed ze aan de hand van de etenswaren die hij net opnoemt.

Tenminste, ik denk dat hij die dan ook heeft gezien
tijdens et zappen
pies on joe toe
pi_44281447

gaan die verhaaltjes nu over dit plaatje ?
ik heb er es een stukje van over op tv gezien en degenen die dit gemaakt hebben waren vrij goed
pies on joe toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')