Een portie kipfingers wat hij altijd in zijn 2 weken oude zonnebloemolie klaarmaakt? De zonnebloemolie begint een beetje troebel wit uit te slaan, maar je gaat er niet dood aan. Helaas. Anders was hij dat allang geweest.quote:
Ja, zo zou je hem kunnen typeren.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:59 schreef Pony-Lover het volgende:
en neger
Hmmm, lekkâhquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een portie kipfingers wat hij altijd in zijn 2 weken oude zonnebloemolie klaarmaakt?
Tenzij mijn clit 16cm is gegroeid, ben ik daar vrij zeker van ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:05 schreef gronk het volgende:
Je weet zeker dat je geen vrouw bent?
Niet slecht voor een scholier uit '88. Goed opletten bij biologie, wie weet loop je binnenkort ook bij Geneeskunde rond.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:26 schreef Platina het volgende:
De clit is een rudimentaire penis, dus je hebt geen penis wil je zeggen of wat?
verder balen, maar die zwartjes vinden ons volgens mij ook zuur ruiken ofzo. Maarja we wonen niet in swaziland dus dat scheelt.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:35 schreef gronk het volgende:
Ik heb ooit een antilliaanse tegenover me gehad, en die frituurde ook altijd op haar kamer. Volgens mij moesten de muren van haar kamer na afloop ontvet worden.
Niemand die zegt dat dat niet zo isquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:50 schreef Kogando het volgende:
Maar er zijn ook goeie antillianen hoor!
echt????quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:50 schreef Kogando het volgende:
Ja hoor, mijn zus is er met eentje getrouwd. Met een goeie dan he?quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:33 schreef sunshine het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn zus is er met eentje getrouwd. Met een goeie dan he?
Of je leest de OP even. Sukkelquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom hebben jullie op de kijkdag een neger aangenomen![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:48 schreef Kleine_Jelle het volgende:
damn, best veel racisten hier
best triest
MBO Procestechologiequote:Op zaterdag 9 december 2006 13:01 schreef El_Rolando het volgende:
Wat voor studie volgt die gast dan?
Gezien hij alles frituurt.
Hij betaalt netjes voor GWL op de huisrekening.quote:Ze hebben nog wel eens een aparte levensstijl ja; zo bleven dr daar regelmatig meisjes met blerende kinderen slapen enzo... Op een gegeven moment was ie weg omdat ie grote huurachterstanden en andere schulden had.
Zeker, hij is ook niet kwaadwillend of crimineel ofzo, maar..... gewoon zo ontzettend lui en hij stinkt.quote:Er zijn ook goeie antillianen hoor!
Sterker nog, bijna afgestudeerd ir.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:49 schreef Metal_Mart het volgende:
'Huisgenootje'
Je voelt je waarschijnlijk een echte student!
Nou, dat is een goede zaak.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sterker nog, bijna afgestudeerd ir.
Is een heel normaal begrip hierquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:52 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Nou, dat is een goede zaak.
Maar kom op, 'huisgenootje', dat zeggen alleen studentikoze typjes, wijven of gaylords.
Huisgenoot.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is een heel normaal begrip hier
Hoe zou jij het willen noemen dan? Kamerbuurman? Platonischlevensmetgezel?![]()
Zo zou ik alleen al de kont van zijn vriendin willen typeren.quote:
Huisdier. Gezien je beschrijving van zijn gewoontes.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo zou ik alleen al de kont van zijn vriendin willen typeren.
Misschien een ander woord?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:00 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Huisdier. Gezien je beschrijving van zijn gewoontes.
Die gefrituurde bananen van hem hangen nog 2 dagen erna in de luchtquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:38 schreef EricG het volgende:
Geef 'm een banaan.
Een graatmagere gothic die in tranen uitbarst bij een biefstukje dan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die gefrituurde bananen van hem hangen nog 2 dagen erna in de lucht
Hij had net even bij mij aangeklopt en vertelde dat er vanavond een nieuw meisje zou komen kijken naar de kamer via de studentenhuisvesting, dus please please please heel Fok! bid met mij dat het geen Big Momma is.![]()
![]()
Zulk tuig sla je toch de eerste de beste keer je huis uit, of ben ik nou gekquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:28 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb een redelijk vreemde ervaring met een meisje van Curaçao dat naast ons kwam wonen. Vijftien was ze, heel goed opgevoed en supervriendelijk en een perfecte huisgenote. Maar ze was 15, en zonder haar ouders, dus na een paar maanden vonden de foute jongens haar, en toen werd het echt achterlijk: scooters in de gang, stonede mensen, dronken mensen (kortom: schreeuwende mensen), spuitende, snuivende en slikkende mensen in de plee, keiharde muziek, de oven opblazen, teringbende, stank, echt bizar.
We hadden het dus helemaal gehad met haar (en eerlijk gezegd met het begrip "Antilliaan" aangezien de exemplaren die wij dagelijks te zien kregen nou niet bepaald uh...het neusje van de zalm waren).
Wij waren allemaal brave en bange studentjes die het eerst probeerden met praten enzo. En zelfs dat durf je niet tegen een doorgesnoven type. Dus ga je maar stiekem klachtenbrieven schrijven met zijn allen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:44 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zulk tuig sla je toch de eerste de beste keer je huis uit, of ben ik nou gek![]()
Stoere jongens zoals jij worden een stuk minder stoer als er wordt aangebeld door een tweetal brede antillianen die een mes op je keel zetten met de boodschap 'de volgende keer villen we je levend, hollandse boer'quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:44 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zulk tuig sla je toch de eerste de beste keer je huis uit, of ben ik nou gek![]()
Gothic.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een graatmagere gothic die in tranen uitbarst bij een biefstukje dan?
Makkelijker gezegd dan gedaan hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:44 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
In de studentenflat waar ik boven woonde zaten een paar aso's die een van hun kamers hadden omgeturnd tot wietplantage. Met een briefje bij de stoppenkast 'bij doorgeslagen stoppen vijf minuten wachten met aandoen', omdat ze anders hun dure lampen kwijt waren. En meer van dat soort gein. Toen een aantal mensen (5 van de 16) 'n klacht indiende, zijn ze alle kamers afgegaan met de boodschap 'heb jij 'n klacht ingediend?'quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Dus ga je maar stiekem klachtenbrieven schrijven met zijn allen.![]()
en toen heb jij je mondje gehouden terwijl je wel een klacht indiende? zeg 't dan in hun gezicht ofzo (niet dat ik die wietplantages goedkeur ofzo hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:52 schreef gronk het volgende:
[..]
In de studentenflat waar ik boven woonde zaten een paar aso's die een van hun kamers hadden omgeturnd tot wietplantage. Met een briefje bij de stoppenkast 'bij doorgeslagen stoppen vijf minuten wachten met aandoen', omdat ze anders hun dure lampen kwijt waren. En meer van dat soort gein. Toen een aantal mensen (5 van de 16) 'n klacht indiende, zijn ze alle kamers afgegaan met de boodschap 'heb jij 'n klacht ingediend?'![]()
Als ze dat hadden gedaan waar ik op kamers woonde, hadden er 2 Antillianen van 8 hoog naar beneden gevlogenquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Stoere jongens zoals jij worden een stuk minder stoer als er wordt aangebeld door een tweetal brede antillianen die een mes op je keel zetten met de boodschap 'de volgende keer villen we je levend, hollandse boer'![]()
wooowquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:25 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als ze dat hadden gedaan waar ik op kamers woonde, hadden er 2 Antillianen van 8 hoog naar beneden gevlogen![]()
Ja daaag...quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en toen heb jij je mondje gehouden terwijl je wel een klacht indiende? zeg 't dan in hun gezicht ofzo (niet dat ik die wietplantages goedkeur ofzo hoor)
Mn huisgenoten toen welquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wooow![]()
![]()
![]()
HELD
ben je in 't echt ook zo stoer?
De jongen die wel een klacht indiende *en* toegaf dat-ie 'n klacht had ingediend (nou ja, toegaf, ze hadden een vermoeden, en toen ze hem een paar flinke meppen gaven gaf-ie toe...stomquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
en toen heb jij je mondje gehouden terwijl je wel een klacht indiende? zeg 't dan in hun gezicht ofzo (niet dat ik die wietplantages goedkeur ofzo hoor)
En toen werd je wakker?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:25 schreef HassieBassie het volgende:
Als ze dat hadden gedaan waar ik op kamers woonde, hadden er 2 Antillianen van 8 hoog naar beneden gevlogen![]()
Vanwaar de huilsmiley?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik heb alleen zussenEn nee, die woonden toen niet is Osdorp
![]()
Neuh, ze moesten alleen maar even een voorbeeld stellenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
watnou?
't is niet alsof ze je meteen doodschieten hoor
Ik raak al overstuur van een simpele bedreiging hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
watnou?
daar wen je wel aanquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik raak al overstuur van een simpele bedreiging hoor![]()
zoals de meeste mensen.
Is dat een bedreiging?quote:
Ik vind die brilletjes altijd wel geil staan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Update: het meisje is net wezen komen kijken. Ze studeert Wiskunde en zo ziet ze er ook uit
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:46 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind die brilletjes altijd wel geil staan.![]()
Is ze ook antilliaans of is ze wat bleeker dan dat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ze ziet eruit als een klein jongetje![]()
Maar ze laat niet zo'n geurspoor na als mijn huidige huisgenoot
Hulde
Wegens privacyredenen kan ik dat niet prijsgeven, maar 't is eentje ten zuiden van het centrum.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:54 schreef The_Agency het volgende:
Eindhoven, Vestide, Antillianen?
Say no more....
In welk complex woon je?
Zeer Hollandsch.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Is ze ook antilliaans of is ze wat bleeker dan dat?
En dan laat ze op een dag d'r haar wat langer groeien, en 'n klein beetje make-up op....quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ze ziet eruit als een klein jongetje![]()
Hotdamn, het gezichtje was eigenlijk wel in orde ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:59 schreef gronk het volgende:
[..]
En dan laat ze op een dag d'r haar wat langer groeien, en 'n klein beetje make-up op....![]()
Heeft Vestide daar ook een complex dan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:00 schreef The_Agency het volgende:
Boutenslaan?
Weesch gerust, ik ben geen neger... maar laat ik het zo zeggen; hier in het complex heeft zich sinds ongeveer 2 jaar geleden een Antillianen invasie voltrokken (deze vond plaats na de Kameroenezen invasie), en vergeleken met Kameroenezen is er een groot voordeel; je kan in het Nederlands communiceren. Geloof me, een Frans sprekende Afrikaan is een factor 10 erger.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft Vestide daar ook een complex dan?
Vraag maar niet verder, straks ben jij ook een negert en komt hier een wietplantage aanleggen.
Alsof alle Antillianen neger zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen.
Negerneuker, landverrader.
alsof alle negers Antilliaan zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Alsof alle Antillianen neger zijn.
Stoere praat man, alsof jij dat zou doen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
Neuh, maar ik vind een botbreuk o.i.d. al reden genoeg om m'n smoel te houden. Bovendien, wat gaat het hem aan wie geklaagd heeft?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
watnou?
Zeur niet kneus.quote:
Omdat ik onderken dat er culturele verschillen zijn die wellicht debet zijn aan het niet geweldig functioneren tussen mijn huisgenoot en de rest van het huis?quote:
Ik mis anders de geur van mijn italiaanse ex-huisgenote behoorlijk....quote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef StefanP het volgende:
En jij bent ook een racist! Verlaat alsjeblieft het land. Walgelijk. Alles met een kleurtje stinkt. Toch?
Wat jij wil, kneus.quote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef StefanP het volgende:
En jij bent ook een racist! Verlaat alsjeblieft het land. Walgelijk. Alles met een kleurtje stinkt. Toch?
He, een balkenende-imitatorquote:
Geef fatsoenlijke argumentatie of doe normaalquote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef StefanP het volgende:
Tja, als je haar nou niet had opgegeten, had je niet met die nieuwe huisgenoot gezetenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
...Ik vind multicultureliteit niet erg (mijn Italiaanse ex-huisgenote was om op te vreten, letterlijk) ...
Dat klopt!quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:50 schreef Kogando het volgende:
Welk land ? Amerika waar jij nu zit ?quote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef StefanP het volgende:
De Antillen is geen land, maar een eilandengroep.quote:Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef Mordrid het volgende:
ik raad hem aan terug naar zijn warme land te gaan![]()
wat is dit voor een idioot.quote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef StefanP het volgende:
Ben jij een friturende neger?quote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef StefanP het volgende:
Een schoonmaak/corvee rooster opstellenquote:1) Hij maakt niet schoon
Een afwasrooster opstellenquote:2) Hij wast niet af
2a) Als er afgewassen wordt, doet zijn eveneens Antilliaanse vriendin het
Wok terug jatten, zijn frituur gedrag is zijn probleem. ( of verplicht hem de afzuigkap aan te zetten als hij om de stank gaat)quote:3) Hij frituurt werkelijk ALLES wat hij eet
3a) Hij heeft onze wok ingepikt, en doet 3 weken met dezelfde plas zonnebloemolie voor het frituren
Een lijst naast de thermostaat hangen waarop staat aangegeven, wie, wanneer en tot welke tempratuur hij/zij het aanpast.quote:4) Meneer heeft het "koud" en draait onze thermostaat op 30 graden
4a) Hij heeft een T-shirt en korte broek aan in zijn kamer
4b) Hij is degene die het luidst klaagt over de maandelijkse rekeningen
Bloemtjes geur geval op de badkamer zetten?quote:5) Hij STINKT. Na het douchen ruikt de douche naar hem in plaats van naar bloemetjes en parfum van de shampoo.
Goddank gaat hij met kerst weg, dan gaat hij ergens anders studeren. Maar als iemand hem nu al wil overnemen dan mag dat.
Hebben we. Negeert hij met de smoes "ik heb het druk" terwijl hij *wel* The Nanny, Dharma & Greg, Will & Grace en alle kutseries kan volgen op TV. Erop aangesproken zegt hij altijd "doe ik morgen, sorry, ik heb het druk".quote:Een schoonmaak/corvee rooster opstellen
Niks afwasrooster, iedereen maakt zijn eigen afwas schoon en zorgt ervoor dat andere mensen in een schone keuken kunnen werken! Maar blijkbaar hebben sommige mensen niet zo'n verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Een afwasrooster opstellen
Wok terugjatten gaat maar 1 dag goed, dan pakt hij een andere pan en gooit daar zijn olie in. Ik denk dat hij liters per maand erdoorjaagt.quote:Wok terug jatten, zijn frituur gedrag is zijn probleem. ( of verplicht hem de afzuigkap aan te zetten als hij om de stank gaat)
Ik heb het hem 10x proberen uit te leggen maar ik denk niet dat hij het principe van voorschot - jaarrekening snapt.quote:Een lijst naast de thermostaat hangen waarop staat aangegeven, wie, wanneer en tot welke tempratuur hij/zij het aanpast.
De idioot die het op 30 graden zet simpelweg het grootste deel van de rekening betalen waar jullie een basisdeel betalen. Bv de rekening door 4 delen waarin jij en het meisje 1/4de deel betalen en hij 2/4de deel als zijn gedrag ongewijzigd blijft.
quote:Bloemtjes geur geval op de badkamer zetten?
Hebben de Antilianen het druk? Die Malibu reclame's zijn een persiflage van wat de caribische mensen totaal niet zijn. Druk of niet, iedereen maakt schoon anders zoekt hij een andere room.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hebben we. Negeert hij met de smoes "ik heb het druk" terwijl hij *wel* The Nanny, Dharma & Greg, Will & Grace en alle kutseries kan volgen op TV. Erop aangesproken zegt hij altijd "doe ik morgen, sorry, ik heb het druk".
[..]
Niks afwasrooster, iedereen maakt zijn eigen afwas schoon en zorgt ervoor dat andere mensen in een schone keuken kunnen werken! Maar blijkbaar hebben sommige mensen niet zo'n verantwoordelijkheidsgevoel.
[..]
Wok terugjatten gaat maar 1 dag goed, dan pakt hij een andere pan en gooit daar zijn olie in. Ik denk dat hij liters per maand erdoorjaagt.
[..]
Ik heb het hem 10x proberen uit te leggen maar ik denk niet dat hij het principe van voorschot - jaarrekening snapt.
[..]was het eerste wat ik gedaan had, maar het maskeert de geur alleen maar, het hangt er nog wel. Maargoed, nog even doorbijten, over 2 weken is hij weg. Hij zat net nog tegen me te klagen dat niemand hem wilde hebben toen hij op kijkavonden ging. Ik dacht nog bij mezelf, goh, da's raar man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |