Een portie kipfingers wat hij altijd in zijn 2 weken oude zonnebloemolie klaarmaakt? De zonnebloemolie begint een beetje troebel wit uit te slaan, maar je gaat er niet dood aan. Helaas. Anders was hij dat allang geweest.quote:
Ja, zo zou je hem kunnen typeren.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:59 schreef Pony-Lover het volgende:
en neger
Hmmm, lekkâhquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een portie kipfingers wat hij altijd in zijn 2 weken oude zonnebloemolie klaarmaakt?
Tenzij mijn clit 16cm is gegroeid, ben ik daar vrij zeker van ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:05 schreef gronk het volgende:
Je weet zeker dat je geen vrouw bent?
Niet slecht voor een scholier uit '88. Goed opletten bij biologie, wie weet loop je binnenkort ook bij Geneeskunde rond.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:26 schreef Platina het volgende:
De clit is een rudimentaire penis, dus je hebt geen penis wil je zeggen of wat?
verder balen, maar die zwartjes vinden ons volgens mij ook zuur ruiken ofzo. Maarja we wonen niet in swaziland dus dat scheelt.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:35 schreef gronk het volgende:
Ik heb ooit een antilliaanse tegenover me gehad, en die frituurde ook altijd op haar kamer. Volgens mij moesten de muren van haar kamer na afloop ontvet worden.
Niemand die zegt dat dat niet zo isquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:50 schreef Kogando het volgende:
Maar er zijn ook goeie antillianen hoor!
echt????quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:50 schreef Kogando het volgende:
Maar er zijn ook goeie antillianen hoor!
Ja hoor, mijn zus is er met eentje getrouwd. Met een goeie dan he?quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:33 schreef sunshine het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn zus is er met eentje getrouwd. Met een goeie dan he?
Of je leest de OP even. Sukkelquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom hebben jullie op de kijkdag een neger aangenomen![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:48 schreef Kleine_Jelle het volgende:
damn, best veel racisten hier
best triest
MBO Procestechologiequote:Op zaterdag 9 december 2006 13:01 schreef El_Rolando het volgende:
Wat voor studie volgt die gast dan?
Gezien hij alles frituurt.
Hij betaalt netjes voor GWL op de huisrekening.quote:Ze hebben nog wel eens een aparte levensstijl ja; zo bleven dr daar regelmatig meisjes met blerende kinderen slapen enzo... Op een gegeven moment was ie weg omdat ie grote huurachterstanden en andere schulden had.
Zeker, hij is ook niet kwaadwillend of crimineel ofzo, maar..... gewoon zo ontzettend lui en hij stinkt.quote:Er zijn ook goeie antillianen hoor!
Sterker nog, bijna afgestudeerd ir.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:49 schreef Metal_Mart het volgende:
'Huisgenootje'
Je voelt je waarschijnlijk een echte student!
Nou, dat is een goede zaak.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sterker nog, bijna afgestudeerd ir.
Is een heel normaal begrip hierquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:52 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Nou, dat is een goede zaak.
Maar kom op, 'huisgenootje', dat zeggen alleen studentikoze typjes, wijven of gaylords.
Huisgenoot.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is een heel normaal begrip hier
Hoe zou jij het willen noemen dan? Kamerbuurman? Platonischlevensmetgezel?![]()
Zo zou ik alleen al de kont van zijn vriendin willen typeren.quote:
Huisdier. Gezien je beschrijving van zijn gewoontes.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo zou ik alleen al de kont van zijn vriendin willen typeren.
Misschien een ander woord?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:00 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Huisdier. Gezien je beschrijving van zijn gewoontes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |