abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 december 2006 @ 02:24:29 #101
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44293395
quote:
Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef StefanP het volgende:
En jij bent ook een racist! Verlaat alsjeblieft het land. Walgelijk. Alles met een kleurtje stinkt. Toch?
Wat jij wil, kneus.

Serieus, ga ff ergens anders mensen in hokjes proppen zeg...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 10 december 2006 @ 10:05:44 #102
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44295268
quote:

Toch?
He, een balkenende-imitator
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_44295479
Handig toch als er keer inbrekers zijn zo'n antilliaan in huis.
Weet je zeker dat er weer een stille tocht komt voor zo'n inbreker
JOHNNY HEITINGA
pi_44297197
quote:
En jij bent ook een racist! Verlaat alsjeblieft het land. Walgelijk. Alles met een kleurtje stinkt. Toch?
Geef fatsoenlijke argumentatie of doe normaal
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  zondag 10 december 2006 @ 12:14:01 #105
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_44297535
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
...Ik vind multicultureliteit niet erg (mijn Italiaanse ex-huisgenote was om op te vreten, letterlijk ) ...
Tja, als je haar nou niet had opgegeten, had je niet met die nieuwe huisgenoot gezeten .
pi_44297609
een zonnerger
pi_44303886
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:50 schreef Kogando het volgende:
Maar er zijn ook goeie antillianen hoor!
Dat klopt!

Dat zijn Henk en Marty, ze wonen op de Voortsdijk 43 in Willemstad.
pi_44334549
Meneer heeft het "koud" en draait onze thermostaat op 30 graden

ik raad hem aan terug naar zijn warme land te gaan
pi_44335379
quote:
Welk land ? Amerika waar jij nu zit ?
pi_44335567
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef Mordrid het volgende:

ik raad hem aan terug naar zijn warme land te gaan
De Antillen is geen land, maar een eilandengroep.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_44597238
quote:
wat is dit voor een idioot.
Dat is zo'n type dat zeker alles pikt van buitenlanders. Want anders ben je een racist

Ik ken trouwens de situatie, ik heb gewoond in een Antilianen flat, kippenpootjes en ander ranzig afval overal in de gang, 24 uur per dag wiet lucht en andere rare geurtjes. Die zooi trok Kakkerlakken, muizen en andere ranzige beesten aan.
Dat kwam niet door al de Antilianen natuurlijk, maar er zitten er een paar bij
  woensdag 20 december 2006 @ 14:01:04 #112
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_44597536
quote:
Ben jij een friturende neger?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_44598212
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:01 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Ben jij een friturende neger?
een gefrituurde hollander waarschijnlijk
pi_44600642
quote:
1) Hij maakt niet schoon
Een schoonmaak/corvee rooster opstellen
quote:
2) Hij wast niet af
2a) Als er afgewassen wordt, doet zijn eveneens Antilliaanse vriendin het
Een afwasrooster opstellen
quote:
3) Hij frituurt werkelijk ALLES wat hij eet
3a) Hij heeft onze wok ingepikt, en doet 3 weken met dezelfde plas zonnebloemolie voor het frituren
Wok terug jatten, zijn frituur gedrag is zijn probleem. ( of verplicht hem de afzuigkap aan te zetten als hij om de stank gaat)
quote:
4) Meneer heeft het "koud" en draait onze thermostaat op 30 graden
4a) Hij heeft een T-shirt en korte broek aan in zijn kamer
4b) Hij is degene die het luidst klaagt over de maandelijkse rekeningen
Een lijst naast de thermostaat hangen waarop staat aangegeven, wie, wanneer en tot welke tempratuur hij/zij het aanpast.
De idioot die het op 30 graden zet simpelweg het grootste deel van de rekening betalen waar jullie een basisdeel betalen. Bv de rekening door 4 delen waarin jij en het meisje 1/4de deel betalen en hij 2/4de deel als zijn gedrag ongewijzigd blijft.

Als hij niets opschrijft blijft het simpel omdat jij en het meisje wel jullie details opschrijven.
quote:
5) Hij STINKT. Na het douchen ruikt de douche naar hem in plaats van naar bloemetjes en parfum van de shampoo.

Goddank gaat hij met kerst weg, dan gaat hij ergens anders studeren. Maar als iemand hem nu al wil overnemen dan mag dat.
Bloemtjes geur geval op de badkamer zetten?
pi_44600663
Was die neger hier nog te koop??

ik kan er iig wel een gebruiken
  woensdag 20 december 2006 @ 17:16:03 #116
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44603175
quote:
Een schoonmaak/corvee rooster opstellen
Hebben we. Negeert hij met de smoes "ik heb het druk" terwijl hij *wel* The Nanny, Dharma & Greg, Will & Grace en alle kutseries kan volgen op TV. Erop aangesproken zegt hij altijd "doe ik morgen, sorry, ik heb het druk".
quote:
Een afwasrooster opstellen
Niks afwasrooster, iedereen maakt zijn eigen afwas schoon en zorgt ervoor dat andere mensen in een schone keuken kunnen werken! Maar blijkbaar hebben sommige mensen niet zo'n verantwoordelijkheidsgevoel.
quote:
Wok terug jatten, zijn frituur gedrag is zijn probleem. ( of verplicht hem de afzuigkap aan te zetten als hij om de stank gaat)
Wok terugjatten gaat maar 1 dag goed, dan pakt hij een andere pan en gooit daar zijn olie in. Ik denk dat hij liters per maand erdoorjaagt.
quote:
Een lijst naast de thermostaat hangen waarop staat aangegeven, wie, wanneer en tot welke tempratuur hij/zij het aanpast.
De idioot die het op 30 graden zet simpelweg het grootste deel van de rekening betalen waar jullie een basisdeel betalen. Bv de rekening door 4 delen waarin jij en het meisje 1/4de deel betalen en hij 2/4de deel als zijn gedrag ongewijzigd blijft.
Ik heb het hem 10x proberen uit te leggen maar ik denk niet dat hij het principe van voorschot - jaarrekening snapt.
quote:
Bloemtjes geur geval op de badkamer zetten?
was het eerste wat ik gedaan had, maar het maskeert de geur alleen maar, het hangt er nog wel. Maargoed, nog even doorbijten, over 2 weken is hij weg. Hij zat net nog tegen me te klagen dat niemand hem wilde hebben toen hij op kijkavonden ging. Ik dacht nog bij mezelf, goh, da's raar man.
Confidence through competence
pi_44607312
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hebben we. Negeert hij met de smoes "ik heb het druk" terwijl hij *wel* The Nanny, Dharma & Greg, Will & Grace en alle kutseries kan volgen op TV. Erop aangesproken zegt hij altijd "doe ik morgen, sorry, ik heb het druk".
[..]

Niks afwasrooster, iedereen maakt zijn eigen afwas schoon en zorgt ervoor dat andere mensen in een schone keuken kunnen werken! Maar blijkbaar hebben sommige mensen niet zo'n verantwoordelijkheidsgevoel.
[..]

Wok terugjatten gaat maar 1 dag goed, dan pakt hij een andere pan en gooit daar zijn olie in. Ik denk dat hij liters per maand erdoorjaagt.
[..]

Ik heb het hem 10x proberen uit te leggen maar ik denk niet dat hij het principe van voorschot - jaarrekening snapt.
[..]

was het eerste wat ik gedaan had, maar het maskeert de geur alleen maar, het hangt er nog wel. Maargoed, nog even doorbijten, over 2 weken is hij weg. Hij zat net nog tegen me te klagen dat niemand hem wilde hebben toen hij op kijkavonden ging. Ik dacht nog bij mezelf, goh, da's raar man.
Hebben de Antilianen het druk? Die Malibu reclame's zijn een persiflage van wat de caribische mensen totaal niet zijn. Druk of niet, iedereen maakt schoon anders zoekt hij een andere room.

En wat de energie. Mij zal het nooit gebeuren dat ik meer geld ervoor moet neertellen omdat die kerel constant op 30 graden wil zitten. Sta op je recht, sta op je geld En maakt het hem nog flink lastig die twee weken
pi_44608628
Kun je geen frituurpan voorstellen? Heb je tenminste je pan terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')