Wat jij wil, kneus.quote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef StefanP het volgende:
En jij bent ook een racist! Verlaat alsjeblieft het land. Walgelijk. Alles met een kleurtje stinkt. Toch?
He, een balkenende-imitatorquote:
Geef fatsoenlijke argumentatie of doe normaalquote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef StefanP het volgende:
En jij bent ook een racist! Verlaat alsjeblieft het land. Walgelijk. Alles met een kleurtje stinkt. Toch?
Tja, als je haar nou niet had opgegeten, had je niet met die nieuwe huisgenoot gezetenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
...Ik vind multicultureliteit niet erg (mijn Italiaanse ex-huisgenote was om op te vreten, letterlijk) ...
Dat klopt!quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:50 schreef Kogando het volgende:
Maar er zijn ook goeie antillianen hoor!
Welk land ? Amerika waar jij nu zit ?quote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef StefanP het volgende:
De Antillen is geen land, maar een eilandengroep.quote:Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef Mordrid het volgende:
ik raad hem aan terug naar zijn warme land te gaan![]()
wat is dit voor een idioot.quote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef StefanP het volgende:
Ben jij een friturende neger?quote:Op zondag 10 december 2006 02:17 schreef StefanP het volgende:
Een schoonmaak/corvee rooster opstellenquote:1) Hij maakt niet schoon
Een afwasrooster opstellenquote:2) Hij wast niet af
2a) Als er afgewassen wordt, doet zijn eveneens Antilliaanse vriendin het
Wok terug jatten, zijn frituur gedrag is zijn probleem. ( of verplicht hem de afzuigkap aan te zetten als hij om de stank gaat)quote:3) Hij frituurt werkelijk ALLES wat hij eet
3a) Hij heeft onze wok ingepikt, en doet 3 weken met dezelfde plas zonnebloemolie voor het frituren
Een lijst naast de thermostaat hangen waarop staat aangegeven, wie, wanneer en tot welke tempratuur hij/zij het aanpast.quote:4) Meneer heeft het "koud" en draait onze thermostaat op 30 graden
4a) Hij heeft een T-shirt en korte broek aan in zijn kamer
4b) Hij is degene die het luidst klaagt over de maandelijkse rekeningen
Bloemtjes geur geval op de badkamer zetten?quote:5) Hij STINKT. Na het douchen ruikt de douche naar hem in plaats van naar bloemetjes en parfum van de shampoo.
Goddank gaat hij met kerst weg, dan gaat hij ergens anders studeren. Maar als iemand hem nu al wil overnemen dan mag dat.
Hebben we. Negeert hij met de smoes "ik heb het druk" terwijl hij *wel* The Nanny, Dharma & Greg, Will & Grace en alle kutseries kan volgen op TV. Erop aangesproken zegt hij altijd "doe ik morgen, sorry, ik heb het druk".quote:Een schoonmaak/corvee rooster opstellen
Niks afwasrooster, iedereen maakt zijn eigen afwas schoon en zorgt ervoor dat andere mensen in een schone keuken kunnen werken! Maar blijkbaar hebben sommige mensen niet zo'n verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Een afwasrooster opstellen
Wok terugjatten gaat maar 1 dag goed, dan pakt hij een andere pan en gooit daar zijn olie in. Ik denk dat hij liters per maand erdoorjaagt.quote:Wok terug jatten, zijn frituur gedrag is zijn probleem. ( of verplicht hem de afzuigkap aan te zetten als hij om de stank gaat)
Ik heb het hem 10x proberen uit te leggen maar ik denk niet dat hij het principe van voorschot - jaarrekening snapt.quote:Een lijst naast de thermostaat hangen waarop staat aangegeven, wie, wanneer en tot welke tempratuur hij/zij het aanpast.
De idioot die het op 30 graden zet simpelweg het grootste deel van de rekening betalen waar jullie een basisdeel betalen. Bv de rekening door 4 delen waarin jij en het meisje 1/4de deel betalen en hij 2/4de deel als zijn gedrag ongewijzigd blijft.
quote:Bloemtjes geur geval op de badkamer zetten?
Hebben de Antilianen het druk? Die Malibu reclame's zijn een persiflage van wat de caribische mensen totaal niet zijn. Druk of niet, iedereen maakt schoon anders zoekt hij een andere room.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hebben we. Negeert hij met de smoes "ik heb het druk" terwijl hij *wel* The Nanny, Dharma & Greg, Will & Grace en alle kutseries kan volgen op TV. Erop aangesproken zegt hij altijd "doe ik morgen, sorry, ik heb het druk".
[..]
Niks afwasrooster, iedereen maakt zijn eigen afwas schoon en zorgt ervoor dat andere mensen in een schone keuken kunnen werken! Maar blijkbaar hebben sommige mensen niet zo'n verantwoordelijkheidsgevoel.
[..]
Wok terugjatten gaat maar 1 dag goed, dan pakt hij een andere pan en gooit daar zijn olie in. Ik denk dat hij liters per maand erdoorjaagt.
[..]
Ik heb het hem 10x proberen uit te leggen maar ik denk niet dat hij het principe van voorschot - jaarrekening snapt.
[..]was het eerste wat ik gedaan had, maar het maskeert de geur alleen maar, het hangt er nog wel. Maargoed, nog even doorbijten, over 2 weken is hij weg. Hij zat net nog tegen me te klagen dat niemand hem wilde hebben toen hij op kijkavonden ging. Ik dacht nog bij mezelf, goh, da's raar man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |