Ja, dat moetquote:
Ik ookquote:Ik heb er zin in, morgen kan ik het eindelijk weer gewoon op zaterdag kijken!
Het zint me niks...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:57 schreef SpecialGuest het volgende:
Ja, ik ben erg benieuwd. Onder andere naar de redenen waarom we Melanie en Henkjan in tranen zullen zien.
heb ik een mysterie ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil echt achter het Boris-mysterie komen.
[afbeelding]
[afbeelding]
HJ moest niet huilen, maar nu ik het nog een keer goed bekeken heb melanie idd wel. ik hoop niet dat dit een slecht teken is. misschien kwam het wel door de spanning en vermoeidheid.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:57 schreef SpecialGuest het volgende:
Ja, ik ben erg benieuwd naar morgen. Onder andere naar de redenen waarom we Melanie en Henkjan in tranen zullen zien.
Ze hebben het alweer weggehaald.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Op xfactor.nl staat al een heel klein voorproefje op de uitzending:
[afbeelding]
Maar de video's zijn helaas nog niet te openen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil echt achter het Boris-mysterie komen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien weet Mark meer?
Ga jij hem bijhouden?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:47 schreef BVO het volgende:
Na vanavond ook de prono maar laten starten?
Erg tof!quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:53 schreef BVO het volgende:
Als iedereen dat okay vindt wil ik het wel doen. Zodadelijk toch niets te doen, maak ik even een leuke opzet. De kans op spoilers in de komende ronde lijkt me namelijk niet al te groot, omdat de afvallers dan sowieso nog kans hebben in de wildcardronde.
Dit is trouwens niet waar zie ik nu, de wildcardronde bestaat uit slechts 3 deelnemers, uit elke categorie één iemand.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:57 schreef BVO het volgende:
Hup Anja. Als ze het weekend overleeft kan ik op z'n minst één keer op d'r stemmen
.
Dat is een goede vraag.Volgens mij zijn 23 december de 3 wildcard acts bekend en kan er gesmst worden. Het zou dus of de 29e tijdens The Story So Far of tijdens de eerste liveshow op de 30e bekend moeten worden...quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:36 schreef BVO het volgende:
CDP, weet jij of al de week voor de wildcardronde we horen wie daarin staan, of duurt dit weer tot aan de avond zelf, zoals afgelopen jaar bij Idols?
Lijkt me wel het leukstquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je begint toch al deze week ondanks de spoilers?
Hulde!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:44 schreef BVO het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/X-FactorProno
wow, goed gedaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:44 schreef BVO het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/X-FactorProno
Het ziet er altijd zo ingewikkeld uitquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:45 schreef BVO het volgende:
Je voorspelt hoe het lopen zal en je krijgt punten als je het goed hebt, simpeler kan niet toch.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:59 schreef SpecialGuest het volgende:
EINSZWEIKINDERBOERDEREI
wie is dat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Hup Melanie! !!!!!11111een!!!EINSZWEIKINDERBOERDEREI!!!!!111
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:59 schreef Fir3fly het volgende:
Gil even wanneer het begint.
En niet te hard graag, ik ben niet doof.
Idd, overdreven gedoe, overdreven duoquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
sjongejonge, alsof 't zo'n ramp is om een bed te delen....
ik vind die exen stom
Vooral haar vriend, grow up zegquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
sjongejonge, alsof 't zo'n ramp is om een bed te delen....
ik vind die exen stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |