quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Geil, dan mogen we juridisch gezien legaal aan de gang![]()
NOOOoooHHhh dan vier ik hetquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Over iets minder dan een half uur is ze 18
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:47 schreef -XX- het volgende:![]()
![]()
[..]
NOOOoooHHhh dan vier ik het
Noooooo000hhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je hebt iig aan de opdracht voldaan dat er een nieuw deeltje moest zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:51 schreef Rib-i het volgende:
De eerste keer dat ik een niet motorgerelateerde TT heb verzonnen
alvast melden dat ik waarschijnlijk de eerste meets van 2007 ga missenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom post je het dan hier![]()
![]()
Heb je ook geen idee in wat voor taal je die shizzle moet programmeren ofseau
En het heeft ook niks met Gaming Technology te maken, tot zover je BU benaming
Ik ben ook degene met de meeste commentaar als men geen nieuwe topic startquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
maar je hebt iig aan de opdracht voldaan dat er een nieuw deeltje moest zijn![]()
Ik zal je lidmaatschapnr. een half jaar reserveren voor als je terug bentquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alvast melden dat ik waarschijnlijk de eerste meets van 2007 ga missen
en dat weet ik wel... C#, maar dat leek me nou juist weer net niet interessant voor hier
enne.... fuck gamingdat zuigt
Dat mocht je alquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Geil, dan mogen we juridisch gezien legaal aan de gang![]()
Tschüssquote:
Nope - ga naar het westen - niet naar het noorden....quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Iemand die trouwens -XX- morgen gaat lastig vallen?
ikke niet - wel 267 .....quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zal je lidmaatschapnr. een half jaar reserveren voor als je terug bent
Heeej Roderick, welkom in FokMC... stel je even voor... wie ben je, wat voor motor rij je?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:56 schreef Roderick2085 het volgende:
alvast melden dat ik waarschijnlijk de eerste meets van 2007 ga missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |