ze zijn de security vergetenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan hem niet vinden, ik zit net ff verder van daar volgens mij.
hier:
[afbeelding]
wij zitten ook in zo'n "secured" area. Ook leuk als iemand achter iemand anders aanloopt naar binnen toe, dan kan hij er niet meer uit. Extra pret als ze moeten pissen jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
WTC zit echt onhandig in elkaar
Je hebt een pasje nodig om te pissen
Als je op mijn werk de auto's weg denkt, lijkt het op een concentratie kampquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
wij zitten ook in zo'n "secured" area. Ook leuk als iemand achter iemand anders aanloopt naar binnen toe, dan kan hij er niet meer uit. Extra pret als ze moeten pissen ja![]()
geteisemquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Zlefs bij ons is er een beperkt pasjes systeem
Stel je voor, straks jat iemand een rol beschuit
Mij ook nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:38 schreef ijsmeis het volgende:
En dan lukt het me gewoon niet om uit te slapen.
Bij de onze ook gebeurd, zometeen garantie claimenquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:09 schreef Hugster het volgende:
Ik sluit hier net bij mijn ouders in Den Helder de tv van de huiskamer aan en die deed na een uurtje draaien *flits* gepaard met *PETS* en *KNAL* en nu knippert het lampje alleen nog maar
Same herequote:Op zaterdag 9 december 2006 08:38 schreef ijsmeis het volgende:
En dan lukt het me gewoon niet om uit te slapen.
Mijn favorite winkel?quote:Op zaterdag 9 december 2006 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen denk ik maar eens naar je favoriete winkel Arneaux.
Dildo's-R-usquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn favorite winkel?![]()
Heb ik die ja?![]()
quote:
True. Maar er zitten meubelzaken op dat industrieterrein waar ik graag heen wil.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Favoriet is een groot woord
![]()
Alleen de food afdeling is wel redelijk geniaal. Non food is vaak nog steeds veel te duur
Meubels kijken is wel leukquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
True. Maar er zitten meubelzaken op dat industrieterrein waar ik graag heen wil.
Maar als ik dat tegen Tim zeg, wil ie vast niet gaan. Dus ik houd het zogenaamd op de Makro. Daar ben ik zo doorheen
.
Er zit ook een Ikeaquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Meubels kijken is wel leukJammer dat het zo duur is vaak
Rond bed?quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zit ook een Ikea. En daar hebben ze wel een bed dat ik wil
. Maar mijn ouders vinden het een slecht idee.
Grote beddenquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zit ook een Ikea. En daar hebben ze wel een bed dat ik wil
. Maar mijn ouders vinden het een slecht idee.
Hell no. Dat vind ik echt lelijkquote:
Ik heb altijd het idee dat ik bij dat soort bedden in een lamme bui m'n schenen echt ontzettend hard kan stotenquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no. Dat vind ik echt lelijk.
Ik wil juist gewoon een simpel bed. Dat vind ik het mooist.
[afbeelding]
Die dus, maar dan in het wit(op de site stond ie in het wit, nou niet meer..)
1,60m en een deken van 2,20 x 2,40quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Grote bedden![]()
Waarom is die gast waarmee ik sleutel altijd te laat![]()
in de 15 jaar dat ik hem ken is hij nog NOOIT te vroeg geweest en nog NOOIT precies op tijd geweest
Geeft bij mij niet. Ik heb al een deuk in mijn scheenbeen. Met dank aan de toen nieuwe salontafel van mijn ouders.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ik bij dat soort bedden in een lamme bui m'n schenen echt ontzettend hard kan stoten
Ja same here, 210x160 en te groot dekenquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
1,60m en een deken van 2,20 x 2,40
die heb ik in het witquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ik bij dat soort bedden in een lamme bui m'n schenen echt ontzettend hard kan stoten
en dan ook alleen in de grote vestigingenquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Favoriet is een groot woord
![]()
Alleen de food afdeling is wel redelijk geniaal. Non food is vaak nog steeds veel te duur
elke week lamquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:54 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
iedere week is het wel een keer raak idden altijd op dezelfde plek
![]()
Dit is een grote vestigingquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:04 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan ook alleen in de grote vestigingen
nee alleen Delft en Amsterdam zijn datquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit is een grote vestiging. Denk ik.
tis al middagquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:26 schreef lipje het volgende:
[..]
nee alleen Delft en Amsterdam zijn dat![]()
en de woonboulevard al gehad?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Ik heb een cadeautje voor mijn moeder gevonden.
Nu alleen nog mijn 2 broers.
Lag er om 5u in, voor mij is t ochtendquote:
ik altijd. Ik val ook links van mijn bed in slaap en word ergens rechts wakker en mijn bed is in de ochtend altijd 1 groot oorlogs gebiedquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:12 schreef BaraCuda het volgende:
Laten jullie het deken aan de achterkant ook altijd los?![]()
burning gasolinequote:Op zaterdag 9 december 2006 17:39 schreef M5 het volgende:
Zo, ff een stukkie wezen cruisen met m'n wagentjeheerlijk gewoon, beetje doelloos rondrijden over binnenwegen
Ik heb die ook! In dat bruin als op de fotoquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, waren alleen maar ene 33, 155, 159 en een 146, van alles aar één, en niet op de foto gezet. De 155 wou ik er wle op zetten, maar die reed voor mn neus weg. Tsja, dan neit.quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, waren alleen maar ene 33, 155, 159 en een 146, van alles aar één, en niet op de foto gezet. De 155 wou ik er wle op zetten, maar die reed voor mn neus weg. Tsja, dan neit.
Hopelijk gaat Johan volgedne week nara Zandvoort, dan zou ik mee, en dan is er vast wel wat italiaans grut te zien.quote:
tofquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen je schriftje vol kliederen.
*ril*quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:03 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.ad.nl/rotterdam/waterweg/article891277.ece
Tering eh je zal eronder liggen met de gedachte: Jeej hij stopt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:03 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.ad.nl/rotterdam/waterweg/article891277.ece
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tering eh je zal eronder liggen met de gedachte: Jeej hij stopt.
Dan gaat ie weer verder![]()
Dat is een onbekende factor in dit verhaal meneerquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Ik denk niet dat de persoon in kwestie daar nog toe in staat was.
Als je darmen (en wat nog meer) eruit liggen en je hele stukken huid mist.. ehh.. trek je conclusie (quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is een onbekende factor in dit verhaal meneer![]()
Neeheee, er staat toch in het verhaal dat de chauffeur een klap hoorde en was gestopt om te kijken maar niks vond....quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je darmen (en wat nog meer) eruit liggen en je hele stukken huid mist.. ehh.. trek je conclusie ()
Je zal het maar op moeten ruimenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je darmen (en wat nog meer) eruit liggen en je hele stukken huid mist.. ehh.. trek je conclusie ()
Op dat stuk rijden de trams echt hard. Die klap overleef je dan echt niet, of je tenminste buitenwesten, maar ik denk dat het eerste een stuk waarschijnlijker is.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Neeheee, er staat toch in het verhaal dat de chauffeur een klap hoorde en was gestopt om te kijken maar niks vond....
Als ik het tegen zou komen, ga ik kei hard liggen kotsen. Mogen ze dat ook nog even opruimen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zal het maar op moeten ruimen
"Henk hier ligt nog een stuk 12-vingerige darm"
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
Lekker over die arme opruimmeneer heen barfen
Dat ben ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:49 schreef Paladijn het volgende:
Zeg ijsmeis, zit jij nou op IRC te kutten, of loopt iemand jou te imiteren?
En toch Bambi gewoon de peace showen terwijl je word opgevroten, restecptquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:09 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
Yo WESTSIDE YO
[afbeelding]
en toen viel Bambi me broek aan, AUW, kutbambi:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 december 2006 02:07 schreef ook_gek het volgende:
zaterdag 2 uur en ik ben zo lam dat ik niks meer kan![]()
nee, test drive unlimited is gewoon leukquote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
saai hier vandaag.
nu nog wel ja, ik zit nu op 70% ofzo maar ik wordt zo moe van telkens hetzelfde, ze moeten met een update komen waar je iets aan hebt in plaats van nog meer nieuwe auto'squote:Op zondag 10 december 2006 16:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, test drive unlimited is gewoon leuk
Daar heb je wel gelijk in ja............quote:Op zondag 10 december 2006 16:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu nog wel ja, ik zit nu op 70% ofzo maar ik wordt zo moe van telkens hetzelfde, ze moeten met een update komen waar je iets aan hebt in plaats van nog meer nieuwe auto's![]()
neemt niet weg dat het een tof spel is dat mij al te veel van mijn leven heeft gekostquote:Op zondag 10 december 2006 16:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja............
zit trouwens pas op 17%
Tot nu toe vind ik de Murcielago het lekkerste rijden maar aangezien jij verder bent en ongetijfeld meer auto's hebt wat is jouw mening?quote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het een tof spel is dat mij al te veel van mijn leven heeft gekost![]()
auto's ehmm, idd een Lambo en dan door tunen naar stage 3, maar het geilste is toch wel een MV Augusta en die doortunen naar stage 3, dat loopt bijna 400 per uurquote:Op zondag 10 december 2006 16:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik de Murcielago het lekkerste rijden maar aangezien jij verder bent en ongetijfeld meer auto's hebt wat is jouw mening?
Wat is trouwens jouw xbox live tag?
Je hebt zelfs een Belgische Rover op de plaat gezetquote:Op zondag 10 december 2006 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Voor herman
[afbeelding]
voor Tommy
Voor de pageviews iedereen![]()
jaquote:Op zondag 10 december 2006 17:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een Belgische Rover op de plaat gezet
En das maar goed ook, ik kwam er bij het plaatsne op BB achter dat ik nog geen 75 op de foto had. Alleen in een MG jas.quote:Op zondag 10 december 2006 17:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een Belgische Rover op de plaat gezet
Puik!quote:Op zondag 10 december 2006 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, nieuwe server voor BB geregeld. Nooit meer kratjes bier kopen dus.
Het is wat duurder, maar dan krijgen we er ook iets mooiers en beters voor terug, als het goed is!quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In ieder geval een fatsoenlijke url
Ja, boeiend. Want ik moet straks fietsend naar mn werk, en nu kan ik ook niet naar Leeuwarden om foto's te maken.quote:Op maandag 11 december 2006 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
Boeiend.
Dan moet je naar een warm land verhuizenquote:Op maandag 11 december 2006 09:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, boeiend. Want ik moet straks fietsend naar mn werk, en nu kan ik ook niet naar Leeuwarden om foto's te maken.
Het is juist veel te warm doosquote:Op maandag 11 december 2006 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je naar een warm land verhuizen.
Het is koudquote:Op maandag 11 december 2006 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is juist veel te warm doosEn in warme landen regent het nog veel meer
quote:Op maandag 11 december 2006 09:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan moet ik elke dag nog verder fietsen naar mn werk.
Je wil dat ik je negeer maar toch wil je nog dolgraag pm's krijgen en probeer je hier een reactie uit te lokkenquote:Op maandag 11 december 2006 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik doe niet aan spelletjes. Behalve Monopoly.
Nee hoorquote:Op maandag 11 december 2006 10:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je wil dat ik je negeer maar toch wil je nog dolgraag pm's krijgen en probeer je hier een reactie uit te lokken
Doei Anne!
quote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Want ik heb je overal geblokkeerd
.
Beloof je wel dat je af en toe ff langs de hoeren gaat, want een seksueel gefrustreerde Alexxxx maak ik nooit graag mee hierquote:Op maandag 11 december 2006 10:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben blij dat Sandra hier niet meer post. Dan waren we misschien net zo irritant geweest met onze problemen.
Dat behoor je juist aan mij te vragenquote:Op maandag 11 december 2006 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
Huug, wordt je dat 14-jarigen-gedrag nu nooit zat?
Ja, herkenbaarquote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef Klonk het volgende:
en het is hier kutweer, ik heb hoofdpijn en het is bijna kerst, ik zou er bijna zelfmoord door gaan plegen maar ik vrees dat zo'n kutwadloper door die klap uit elkaar flikkert en ik geen krasje heb...
nu pasquote:Op maandag 11 december 2006 11:00 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Zijn nieuwste, net binnen, ff kijken
prusterquote:Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef Hugster het volgende:
Ja de release was me even ontgaan
In ieder geval serieuzer dan een vrijgezelle, Friesch regionalistische, vrijwel werkloze arbeider ja.quote:Op maandag 11 december 2006 10:01 schreef Alexxxxx het volgende:
JE bent een JOVD-er, die op zn bek is gepleurd, en student-chauffeur is geweest. En jou moeten we serieus nemen?
bedankt herban, wanneer ben je klaar?quote:Op maandag 11 december 2006 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
Koffie, bier en wat pizza's?
quote:Op maandag 11 december 2006 11:24 schreef BoJo het volgende:
wie gaat er ff boodschappen voor me doen?![]()
dat klopt helemaal, paprikachips dat is een ontbijtquote:Op maandag 11 december 2006 11:40 schreef Hugster het volgende:
Dat is toch geen ontbijt
Blijf er dan met je poten vanafquote:Op maandag 11 december 2006 11:40 schreef Hugster het volgende:
Dat is toch geen ontbijt
Dat doe ik ook?quote:Op maandag 11 december 2006 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blijf er dan met je poten vanaf.
Volgend weekend ergens...?quote:Op maandag 11 december 2006 11:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
bedankt herban, wanneer ben je klaar?![]()
Die kan ik dan toch niet meer laten versturenquote:Op maandag 11 december 2006 11:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een stukje van één gisteravond ja
Je was toch overduidelijk dat ik ze mocht houdenquote:Op maandag 11 december 2006 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die kan ik dan toch niet meer laten versturen![]()
.
Ja joh, je mag ze houden.quote:Op maandag 11 december 2006 11:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je was toch overduidelijk dat ik ze mocht houden
Ik denk nou, dan probeer ik het maar eens een keertje
En als ik blocked ben kan je me toch geen adres geven![]()
Nee hoor. Ga maar lekker flyeren.quote:Op maandag 11 december 2006 12:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dus je meende het niet
Dan wil ik er nog wel ééntje halen en alsnog versturen hoor
Maakt niet uit, ik kom er zo langs op de fiets voor mijn werkquote:Op maandag 11 december 2006 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ga maar lekker flyeren.
Ik ga zelf nieuwe halen. Dan weet ik zeker dat ze niet opgevreten wordenquote:Op maandag 11 december 2006 12:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik kom er zo langs op de fiets voor mijn werk [afbeelding]
Ik ga slapend rijk wordenquote:Op maandag 11 december 2006 12:09 schreef hermandeperman het volgende:
Als je al zo kan huilen om een stukje chocola, vraag ik me af welke functie jij later gaat vervullen in het bedrijfsleven
de bedrijfs-huilliequote:Op maandag 11 december 2006 12:09 schreef hermandeperman het volgende:
Als je al zo kan huilen om een stukje chocola, vraag ik me af welke functie jij later gaat vervullen in het bedrijfsleven
Ik heet geen Qwea.quote:Op maandag 11 december 2006 13:35 schreef Hugster het volgende:
Pizza'tje bellen?
Ging jij niet een huis kopen?quote:Op maandag 11 december 2006 17:21 schreef BaraCuda het volgende:
Zo volgend weekend nieuwe aanhanger ophalen![]()
Nu de karts nog
Een kamer, een deur, lekker goedkoop?quote:Op maandag 11 december 2006 18:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ook nog ja
Maar ik wil blijven karten dus als dat niet kan dan koop ik wel een garagebox
Mja karten is niet zo heel erg super duur.quote:Op maandag 11 december 2006 18:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een kamer, een deur, lekker goedkoop?
Dat zal vast wel schelenquote:Op maandag 11 december 2006 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja karten is niet zo heel erg super duur.
Zolang je niet elke week op de baan staat en een beetje normaal doet.
Dus geen wedstrijden enzo
Ja die kans is grootquote:Op maandag 11 december 2006 18:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zal vast wel schelen
Ik zal ook maar niet teveel zeggen, een circuitbak is vast duurder
20 uur maar? Dan lijkt het me goedkoper om gewoon naar de lokale kartbaan te gaan...quote:Op maandag 11 december 2006 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die kans is groot
Maar als je kijkt, ik heb samen met die vriend ik denk afgelopen 2 jaar uurtje of 20 gekart...
als je 6 uur gaat karten rij je met 2 man ongeveer 2 a 3 uur ongeveer.
Dus kart voor mezelf rij je zegma 1,5 uur op een dagIs best te doen
![]()
dude indoorquote:Op maandag 11 december 2006 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
20 uur maar? Dan lijkt het me goedkoper om gewoon naar de lokale kartbaan te gaan...
Doorgaans 3x25mins met tussenpauzes (kortingsmeukquote:Op maandag 11 december 2006 18:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dude indoor![]()
geloof me 2 uur op een dag is veel
Wel een een half uur achter elkaar indoor gekart? Juist x 5
Tja in wintertijd ligt het redelijk stil dus er blijven maar maandje of 7 over dat je werkelijk kan karten.quote:Op maandag 11 december 2006 18:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Doorgaans 3x25mins met tussenpauzes (kortingsmeuk) en dan ben je inderdaad wel redelijk op
Maar 20 uur over 2 jaar is maar 10 uur per jaar, dat is erg weinig als je zelf een kart hebt...
wat heb je met je autotje uitgevreten?quote:
Tijd kun je maken, maar dan heb je weer geen tijd voor andere leuke dingen/mensenquote:Op maandag 11 december 2006 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja in wintertijd ligt het redelijk stil dus er blijven maar maandje of 7 over dat je werkelijk kan karten.
En dan moet je nog de tijd hebben
Liefst zou ik er elke dag op zitten, maarja dat is niet te betalen.
De kutmotor wou vanmorgen niet startenquote:Op maandag 11 december 2006 18:44 schreef lipje het volgende:
[..]
wat heb je met je autotje uitgevreten?
Ja, dat stond als enige tip in het boekje...quote:Op maandag 11 december 2006 18:54 schreef lipje het volgende:
whehehe verzopen
oeroude remedie: plankgas geven en starten
dat doe ik altijdquote:Op maandag 11 december 2006 18:54 schreef lipje het volgende:
whehehe verzopen
oeroude remedie: plankgas geven en starten
Hoe oud is dat ding nou?quote:Op maandag 11 december 2006 18:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, dat stond als enige tip in het boekje...
Auto sloeg trouwens de eerste keer normaal aan, maar meteen daarna af. Verzopen is dus best mogelijk, hoe herken ik dat eigenlijk (gezien ik niet beter weet dan dat dat alleen met een handmatige choke kan)?
geen idee, vorige verzopen auto die ik heb meegemaakt was ook een Mazda (626)quote:Op maandag 11 december 2006 18:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, dat stond als enige tip in het boekje...
Auto sloeg trouwens de eerste keer normaal aan, maar meteen daarna af. Verzopen is dus best mogelijk, hoe herken ik dat eigenlijk (gezien ik niet beter weet dan dat dat alleen met een handmatige choke kan)?
half jaartjequote:Op maandag 11 december 2006 19:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Hoe oud is dat ding nou?wat een rommel.. maar ja.. Mazda... onderdeel van Ford, dus bagger!
Momenteel zijn de S-Max en de Galaxy op m'n werk de auto's die erg slecht geproduceerd worden. Gewoon afgeraffeld: niet starten, lege accu's, te weinig benzine/diesel ering, versnellingsbak die niet uit de achteruit wil of in z'n achteruit gaat terwijl je de eerste versnelling kiest, uitvallende stuurbekrachting, spontaan knipperende binnenverlichting, geknetter door de luidsprekers terwijl de radio uit staat, spontaan inschakelende en foutief werkende parkeersensoren, etc. etc.quote:Op maandag 11 december 2006 19:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
half jaartjeEn inderdaad, mijn Rover starte tenminste altijd
touchéquote:Op maandag 11 december 2006 19:25 schreef lipje het volgende:
enne wanneer ga je eens aan een fatsoenlijke baan beginnen?
volgend jaarquote:Op maandag 11 december 2006 19:25 schreef lipje het volgende:
enne wanneer ga je eens aan een fatsoenlijke baan beginnen?
Damn, "slechte auto's bestaan tegenwoordig niet meer"quote:Op maandag 11 december 2006 19:21 schreef M5 het volgende:
[..]
Momenteel zijn de S-Max en de Galaxy op m'n werk de auto's die erg slecht geproduceerd worden. Gewoon afgeraffeld: niet starten, lege accu's, te weinig benzine/diesel ering, versnellingsbak die niet uit de achteruit wil of in z'n achteruit gaat terwijl je de eerste versnelling kiest, uitvallende stuurbekrachting, spontaan knipperende binnenverlichting, geknetter door de luidsprekers terwijl de radio uit staat, spontaan inschakelende en foutief werkende parkeersensoren, etc. etc.
En dat is dan ook nog eens auto van het jaar geworden.
dat is een reden om slechte auto's te maken. In het kader van er is/was opeens veel vraag naarquote:Op maandag 11 december 2006 19:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Damn, "slechte auto's bestaan tegenwoordig niet meer"
En je gaat me niet vertellen dat je ervanuit ging dat die auto van het jaar verkiezing serieus is
daar hoef je geen slechte auto voor te bouwen., Een gassysteem inbouwen doet wonderenquote:Op maandag 11 december 2006 19:47 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is een reden om slechte auto's te maken. In het kader van er is/was opeens veel vraag naar
setje banden kost 150 a 170 euro, motor reviseren eurotje of 600 om de 30 uurquote:Op maandag 11 december 2006 18:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tijd kun je maken, maar dan heb je weer geen tijd voor andere leuke dingen/mensen
Is karten echt zo duur qua 'running costs' dan? Bij een circuitbak zit ik vooral tegen de aanschafwaarde van een fatsoenlijke auto en maandelijkse lasten (verzekering/wegenbelasting) aan te hikken.
Weet je zeker dat je niet beter kan gaan slot-racen?quote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
setje banden kost 150 a 170 euro, motor reviseren eurotje of 600 om de 30 uur
en dan nog alle andere onzin die kapot kan gaan
Ik zeg toch dat het juist allemaal wel mee valtquote:Op maandag 11 december 2006 20:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet beter kan gaan slot-racen?
[afbeelding]
je wilt niet weten hoe vaak ik die kreet hoorquote:Op maandag 11 december 2006 19:47 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is een reden om slechte auto's te maken. In het kader van er is/was opeens veel vraag naar
op jaarbasis dus 30 uur rijden, prima te doenquote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
setje banden kost 150 a 170 euro, motor reviseren eurotje of 600 om de 30 uur
en dan nog alle andere onzin die kapot kan gaan
quote:Op maandag 11 december 2006 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het juist allemaal wel mee valt
de bier en pizza zijn gehaald heurquote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Hai
setje banden doe je 4dagen mee ongeveerquote:Op maandag 11 december 2006 20:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo duur rijdt zelfs mijn Q4 niet
Tis maar hoe je het bekijktquote:Op maandag 11 december 2006 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
setje banden doe je 4dagen mee ongeveer
30 uur doe je ook een dik een jaar over dus valt wel mee toch?![]()
2 dagen lopen kloten met mijn UPC Digitale TV box dus uiteindelijk toch maar even gebelt naar die helpdesk, en echt met 2 minuten erna werkte hij ineensquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 21:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
2 dagen lopen kloten met mijn UPC Digitale TV box dus uiteindelijk toch maar even gebelt naar die helpdesk, en echt met 2 minuten erna werkte hij ineens![]()
Daar heb jij heul geen recht op stout meisjequote:Op maandag 11 december 2006 21:47 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij krijg ik een heel tof kerstcadeau.
die heb ik ook, DTMquote:Op maandag 11 december 2006 21:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft per morgen digitale TV![]()
Decoder staat al aangesloten enzo
Motors TV
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |