ze zijn de security vergetenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan hem niet vinden, ik zit net ff verder van daar volgens mij.
hier:
[afbeelding]
wij zitten ook in zo'n "secured" area. Ook leuk als iemand achter iemand anders aanloopt naar binnen toe, dan kan hij er niet meer uit. Extra pret als ze moeten pissen jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
WTC zit echt onhandig in elkaar
Je hebt een pasje nodig om te pissen
Als je op mijn werk de auto's weg denkt, lijkt het op een concentratie kampquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
wij zitten ook in zo'n "secured" area. Ook leuk als iemand achter iemand anders aanloopt naar binnen toe, dan kan hij er niet meer uit. Extra pret als ze moeten pissen ja![]()
geteisemquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Zlefs bij ons is er een beperkt pasjes systeem
Stel je voor, straks jat iemand een rol beschuit
Mij ook nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:38 schreef ijsmeis het volgende:
En dan lukt het me gewoon niet om uit te slapen.
Bij de onze ook gebeurd, zometeen garantie claimenquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:09 schreef Hugster het volgende:
Ik sluit hier net bij mijn ouders in Den Helder de tv van de huiskamer aan en die deed na een uurtje draaien *flits* gepaard met *PETS* en *KNAL* en nu knippert het lampje alleen nog maar
Same herequote:Op zaterdag 9 december 2006 08:38 schreef ijsmeis het volgende:
En dan lukt het me gewoon niet om uit te slapen.
Mijn favorite winkel?quote:Op zaterdag 9 december 2006 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen denk ik maar eens naar je favoriete winkel Arneaux.
Dildo's-R-usquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn favorite winkel?![]()
Heb ik die ja?![]()
quote:
True. Maar er zitten meubelzaken op dat industrieterrein waar ik graag heen wil.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Favoriet is een groot woord
![]()
Alleen de food afdeling is wel redelijk geniaal. Non food is vaak nog steeds veel te duur
Meubels kijken is wel leukquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
True. Maar er zitten meubelzaken op dat industrieterrein waar ik graag heen wil.
Maar als ik dat tegen Tim zeg, wil ie vast niet gaan. Dus ik houd het zogenaamd op de Makro. Daar ben ik zo doorheen
.
Er zit ook een Ikeaquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Meubels kijken is wel leukJammer dat het zo duur is vaak
Rond bed?quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zit ook een Ikea. En daar hebben ze wel een bed dat ik wil
. Maar mijn ouders vinden het een slecht idee.
Grote beddenquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zit ook een Ikea. En daar hebben ze wel een bed dat ik wil
. Maar mijn ouders vinden het een slecht idee.
Hell no. Dat vind ik echt lelijkquote:
Ik heb altijd het idee dat ik bij dat soort bedden in een lamme bui m'n schenen echt ontzettend hard kan stotenquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no. Dat vind ik echt lelijk.
Ik wil juist gewoon een simpel bed. Dat vind ik het mooist.
[afbeelding]
Die dus, maar dan in het wit(op de site stond ie in het wit, nou niet meer..)
1,60m en een deken van 2,20 x 2,40quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Grote bedden![]()
Waarom is die gast waarmee ik sleutel altijd te laat![]()
in de 15 jaar dat ik hem ken is hij nog NOOIT te vroeg geweest en nog NOOIT precies op tijd geweest
Geeft bij mij niet. Ik heb al een deuk in mijn scheenbeen. Met dank aan de toen nieuwe salontafel van mijn ouders.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ik bij dat soort bedden in een lamme bui m'n schenen echt ontzettend hard kan stoten
Ja same here, 210x160 en te groot dekenquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
1,60m en een deken van 2,20 x 2,40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |