quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:18 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik niet, want hij is roze vuile homo!
Ik vraag me af hoelang het duurt voordat jij je smoel houd!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:22 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik vraag me af hoelang het duurt voordat hij het verandert!![]()
Hij praat niet, hij typed...quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang het duurt voordat jij je smoel houd!
Totdat ik dood ga!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang het duurt voordat jij je smoel houd!
u zegtquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:24 schreef imported_sphinx het volgende:
zelfs Piovan heb een betere te heeften.
Dat kan jij heul niet volhouden!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:30 schreef Piovan het volgende:
[..]
KUUUUUUU.....20 MIN LATER...UUUUUUUUUUUT
ja je begrijpt het tog wel gewoon te snappen man, doe es gewoon ff normaal doen.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:30 schreef Piovan het volgende:
[..]
KUUUUUUU.....20 MIN LATER...UUUUUUUUUUUT
Verneukt was het al.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oh jee SF ook in dit topic. TOPIC VERNEUKT HOPLA!
bier?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
JA IK ZIE BEESJES OM ME HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!11!
Niet elk topic verdient het om door mij verkracht te wordenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oh jee SF ook in dit topic. TOPIC VERNEUKT HOPLA!
Beter een topic dan die zielige meisjesquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet elk topic verdient het om door mij verkracht te worden![]()
Die vroegen er gewoon zelf om!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Beter een topic dan die zielige meisjes
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet elk topic verdient het om door mij verkracht te worden![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Beter een topic dan die zielige meisjes
Was jij niet zo een politie meneerquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die vroegen er gewoon zelf om!![]()
Einzheinz!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij praat niet, hij typed...
roflspwnd!1eins!!!heiz!!1kutkup!111![]()
Beter zeg je dat mijne leuk is ipv die nutteloze postsquote:
De jouwe is leuk!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Beter zeg je dat mijne leuk is ipv die nutteloze posts
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Aww wat lief, en zo spontaan en gemeend![]()
![]()
Stoer!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wedden dat ik de 5K haal voor vanacht.
ja dat haal je wel, ik had 1000 post in 4-5 dagenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wedden dat ik de 5K haal voor vanacht.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:18 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik niet, want hij is roze vuile homo!
Hoi ROFL.quote:
Wel typen kennelijk...quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vissen kunnen heul niet praten!
Ga ik zeker in ONZ zeggenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!!1!!EINZ!!!11!stærfz0r!!1
waarom?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:51 schreef seekfaM het volgende:
Hoi, wat vallen wij vanavond weer allemaal weer lekker tegen elkaar uit
doe eens iets liever
en geef mij een kusje
![]()
True.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ga ik zeker in ONZ zeggenHoef niet gebashed te worden
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vissen kunnen heul niet praten!
Pwnt?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij Ik praat niet, hij ik typed...
roflspwnd!1eins!!!heiz!!1kutkup!111![]()
Niet eens in een aparte speciale pstquote:
Hele dikkequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Niet eens in een aparte speciale pstJIJ KRIJGT NOOIT MEER EEN
VAN MIJ
![]()
Zo hoort het, je zal dan ook rijkelijk beloond worden!quote:
Boh.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Einzheinz?
Snap hem niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:59 schreef cptmarco het volgende:
ik vind hem door mijn ogen open te doen en te kijken....
Mijn garp.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:59 schreef cptmarco het volgende:
ik vind hem door mijn ogen open te doen en te kijken....
je denkt toch niet dat ik deze hele topic doorlees....quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn garp.
Ik was veul eerder in dit topic daarmee!![]()
WKD, das nog best lekker.quote:
Ik denk ook niet dat jij ABN spreektquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:09 schreef cptmarco het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik deze hele topic doorlees....![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij ABN spreekt
Iemand die WKD kentquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
WKD, das nog best lekker..
. Maar bier is ook.
.
klopt ook...quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij ABN spreekt
Uhm, zo onbekend is dat toch niet?quote:
Sterf aan longemobliequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
In de lente, de zomer de herfst en de winter. Weet jij me te vinden, waar heen ik ook ga! In de lente de zomer de herfst en de winter. Weet jij me te vinden. Op zoek naar een meisje voor mij
Jawel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhm, zo onbekend is dat toch niet?
Hoe ver is hoogeveen van Rotterdam en na hoe veel van die flessen ben je dronken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Hehe, normaal halen mn ouders 2 flessen WKD. Vandaag kocht ik zelf 3, zonder dat mn ouders het zagen en nu heb ik dus 5
Neuqen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:17 schreef Queen_Bee het volgende:
GEYL~~!!~~
Misbruik maken van damesquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe ver is hoogeveen van Rotterdam en na hoe veel van die flessen ben je dronken?.
De max flessen die ik had was 7, en toen was ik niet dronkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe ver is hoogeveen van Rotterdam en na hoe veel van die flessen ben je dronken?.
Volgens mij krijgen we nu of een nieuw topic van jou over jou, of Fok! word opeens weer stil.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Yay!!11!!!!!!!!!!!!!:D: ;d;![]()
:
: D: ;d: D:
![]()
: D:
Gebruik rofl, niet misbruik.quote:
Zak over je hoofd en je ziet er niks van, met wat liters drank vind je het nog lekker ook.quote:
Nee johquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we nu of een nieuw topic van jou over jou, of Fok! word opeens weer stil.![]()
Dus jij drinkt 7 liter weg zonder dronken te zijn?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De max flessen die ik had was 7, en toen was ik niet dronken
Ik kan naar hoogeveen komen.quote:En ik ga heus niet naar Rotterdam![]()
Nee dankjequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zak over je hoofd en je ziet er niks van, met wat liters drank vind je het nog lekker ook.![]()
En hoe oud ben je zelf dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik houd van een man met wat ervaring![]()
70ml en 5% ja. Ik ben niet snel dronken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus jij drinkt 7 liter weg zonder dronken te zijn?. Naja iets minder 70cl zijn die dingen toch?
IK dachtd at het gewoon ron de 5% alcoho zat.
[..]
Ik kan naar hoogeveen komen..
Ik heb anderhalf jaar lang ervaring gehadquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik houd van een man met wat ervaring![]()
Das inderdaad niet snel nee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
70ml en 5% ja. Ik ben niet snel dronken.
Jij houdt anderhalfjaar non-stop nooit vol!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar lang ervaring gehad![]()
Met je rechterhand telt nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar lang ervaring gehad![]()
Voeten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Met je rechterhand telt nietLinks ook niet trowuens
Ik geloof er helegaar niets vanquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nee grapje!11!! Ik heb 1 jaar en 4 maanden een vriendin gehad.
Uhm ik heb nooit zo veel WKD op heb het een paar keer op. Tis toch bijna 5 liter. 5 literblikken bier ben ik toch wel aardig aangeschoten van.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Omg raak jij daar dronken van?![]()
Ouzo! Of hoe je het schrijft met Coebergh, zo dan voel je het wel goed.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhm ik heb nooit zo veel WKD op heb het een paar keer op. Tis toch bijna 5 liter. 5 literblikken bier ben ik toch wel aardig aangeschoten van.
Coeberg, daar ging ik eerst mee doppen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ouzo! Of hoe je het schrijft met Coebergh, zo dan voel je het wel goed.
Wat doe je vijandig, tis helemaal niet slecht hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben toevallig een meisje dat kan zuipen, sue me
Net als je konijn?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jammer voor je, want het is de waarheid![]()
Nee, maar dat zeggen we lekker niet anders wordt het een slotje!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:31 schreef remlof het volgende:
is dit deel 2 van Het langzaampraat topic.
O.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar ik ga slapen, moet morgen weer werken, half 6 de deur uit..
No worries, ik heb de sleutelquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeggen we lekker niet anders wordt het een slotje!
![]()
Echt?!11!!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:35 schreef Queen_Bee het volgende:
HAHAHAH echt hè. Ik meost zo ineens denken aan roflpantoffel, ik schoot in de lach nou
Moest je een beetje lachen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:35 schreef Queen_Bee het volgende:
HAHAHAH echt hè. Ik meost zo ineens denken aan roflpantoffel, ik schoot in de lach nou
Ik denk van wel hequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:31 schreef remlof het volgende:
is dit deel 2 van Het langzaampraat topic.
Okeej is goed Remlofquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
hou het bij deze twee topics dan he?
je geeft ons jong baggerende Fok!ertjes toestemming voor reinste troep, remlofje, gaat het nog?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
hou het bij deze twee topics dan he?
Stommieeequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waat het over ging![]()
Wij mochten van remlofje doorbaggeren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:47 schreef de_ijscoman het volgende:
gelukkig is mijnes mooi!!!!!!en lkkr
![]()
slotje.
Hoe?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
BAGGEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!1
Van plaats hamsteren enzo
Ijs is gewoon viesquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:53 schreef de_ijscoman het volgende:
[..]
geen respect voor de ijscoman
Slijmbal, dacht dat je mij leuk vondquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze geeft alleen haar mening, doe es lief.![]()
Jij bent liefquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze geeft alleen haar mening, doe es lief.![]()
Sorry?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Slijmbal, dacht dat je mij leuk vond![]()
Hoe vaak heb je nu in der FOBO gekeken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij mag er anders ook zijn heur.![]()
Ik las zeur ipv heurquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij mag er anders ook zijn heur.![]()
Waarm zie die dat doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nu in der FOBO gekeken?![]()
Minder dan jou in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nu in der FOBO gekeken?![]()
VLIEG VLIEG FALDDER FLADDER FLEERMUISIEEERSCHquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
WEET JE WAT IK ZIE ALS IK GEDRONKEN HEB...
ALLUMAAL BEESJESS!! ZOVEEL BEESJUS OM ME HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!
Boh, jij hier?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:09 schreef Piovan het volgende:
[..]
VLIEG VLIEG FALDDER FLADDER FLEERMUISIEEERSCH
doe eens normaal rofldingesquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
BEEESJEES BEEESJEEES!!1!!!!!! IN ME OREN IN ME NEUS EN IN ME HAAR. EN ZE LOPEN ALLEMAAL DOOR ELKAAAAAAAAAAAAR!!! BEESJES BEESJES!!
Wij voelen ons nogal alleen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee ik dan
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
one lollerzwei in de rei mit hitler als kurry wurst bei den openhaard
one loller einz tosti mit heinzquote:
Hihiquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn we in ieder geval niet alleen.![]()
Ja nu is t wel weer leuk geweest.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef Piovan het volgende:
[..]
one loller einz tosti mit heinz
biken uber der lollerweg mit einen bierchen in deine hand jawohl
Hihiquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja nu is t wel weer leuk geweest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |