Ik denk van wel hequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:31 schreef remlof het volgende:
is dit deel 2 van Het langzaampraat topic.
Okeej is goed Remlofquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
hou het bij deze twee topics dan he?
je geeft ons jong baggerende Fok!ertjes toestemming voor reinste troep, remlofje, gaat het nog?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
hou het bij deze twee topics dan he?
Stommieeequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waat het over ging![]()
Wij mochten van remlofje doorbaggeren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:47 schreef de_ijscoman het volgende:
gelukkig is mijnes mooi!!!!!!en lkkr
![]()
slotje.
Hoe?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
BAGGEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!1
Van plaats hamsteren enzo
Ijs is gewoon viesquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:53 schreef de_ijscoman het volgende:
[..]
geen respect voor de ijscoman
Slijmbal, dacht dat je mij leuk vondquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze geeft alleen haar mening, doe es lief.![]()
Jij bent liefquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze geeft alleen haar mening, doe es lief.![]()
Sorry?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Slijmbal, dacht dat je mij leuk vond![]()
Hoe vaak heb je nu in der FOBO gekeken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij mag er anders ook zijn heur.![]()
Ik las zeur ipv heurquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij mag er anders ook zijn heur.![]()
Waarm zie die dat doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nu in der FOBO gekeken?![]()
Minder dan jou in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nu in der FOBO gekeken?![]()
VLIEG VLIEG FALDDER FLADDER FLEERMUISIEEERSCHquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
WEET JE WAT IK ZIE ALS IK GEDRONKEN HEB...
ALLUMAAL BEESJESS!! ZOVEEL BEESJUS OM ME HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!
Boh, jij hier?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:09 schreef Piovan het volgende:
[..]
VLIEG VLIEG FALDDER FLADDER FLEERMUISIEEERSCH
doe eens normaal rofldingesquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
BEEESJEES BEEESJEEES!!1!!!!!! IN ME OREN IN ME NEUS EN IN ME HAAR. EN ZE LOPEN ALLEMAAL DOOR ELKAAAAAAAAAAAAR!!! BEESJES BEESJES!!
Wij voelen ons nogal alleen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |