Mijn garp.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:59 schreef cptmarco het volgende:
ik vind hem door mijn ogen open te doen en te kijken....
je denkt toch niet dat ik deze hele topic doorlees....quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn garp.
Ik was veul eerder in dit topic daarmee!![]()
WKD, das nog best lekker.quote:
Ik denk ook niet dat jij ABN spreektquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:09 schreef cptmarco het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik deze hele topic doorlees....![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij ABN spreekt
Iemand die WKD kentquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
WKD, das nog best lekker..
. Maar bier is ook.
.
klopt ook...quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij ABN spreekt
Uhm, zo onbekend is dat toch niet?quote:
Sterf aan longemobliequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
In de lente, de zomer de herfst en de winter. Weet jij me te vinden, waar heen ik ook ga! In de lente de zomer de herfst en de winter. Weet jij me te vinden. Op zoek naar een meisje voor mij
Jawel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhm, zo onbekend is dat toch niet?
Hoe ver is hoogeveen van Rotterdam en na hoe veel van die flessen ben je dronken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Hehe, normaal halen mn ouders 2 flessen WKD. Vandaag kocht ik zelf 3, zonder dat mn ouders het zagen en nu heb ik dus 5
Neuqen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:17 schreef Queen_Bee het volgende:
GEYL~~!!~~
Misbruik maken van damesquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe ver is hoogeveen van Rotterdam en na hoe veel van die flessen ben je dronken?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |