Dat wil ik ook gaan doen maar betekent dat niet dat ik gas van de afgelopen jaren ook moet betalen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:03 schreef sanger het volgende:
wees slim, je hebt geen enkel contact. Sluit nu een contract af en geef die naam door aan de meterbeheerder.
Bel een keer met de woningbouw. Toen ik mijn huurwoning kreeg vertelde zij dat alles nu bij Essent loopt maar als ik wil kan ik overstappen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:01 schreef Virus het volgende:
Nee nooit gekregen zo ver ik me kan herinneren. Ik weet wel dat ik samen met iemand van de woningstichting de meterstanden heb opgenomen toen ik de woning overnam.
Goed plan, maar dan worden de kosten verhaald op de vorige bewoner als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:03 schreef sanger het volgende:
wees slim, je hebt geen enkel contact. Sluit nu een contract af en geef die naam door aan de meterbeheerder.
Je woont nu 3 jaar op jezelf en je gooit dat soort post weg?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:03 schreef Virus het volgende:
Ik moet eerlijk zijn dat ik jaarrekeningen over het algemeen zo interessant vind dat ik er uitvoerig naar ga kijken. Meestal belanden deze ook binnen 1 min in de prullenbak.
Maar het is toch vaag dat er in 3 jaar tijd nooit iemand heeft ingegrepen. Stel dat ik ondertussen verhuist was wat dan....?
Ik heb inderdaad geen idee van wie ik gas krijg. Maar opzich kan ik daarvoor wel contact proberen te krijgen met de oude bewoners. Zijn er veel verschillende opties dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:03 schreef Mojave het volgende:
Maar je weet niet van wie je gas krijgt?!
Betalen moet je altijd. Daar zul je niet onderuit komen want jij had dat moeten regelen. Met Essent etc kun je maar beter niet mee fuckenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef Virus het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen idee van wie ik gas krijg. Maar opzich kan ik daarvoor wel contact proberen te krijgen met de oude bewoners. Zijn er veel verschillende opties dan?
Stel ik ga bij een gasleverancier die mijn gas tot nu toe niet heeft geleverd zou de kans er dan inzitten dat ik de voorgaande jaren niet hoeven te betalen?
Idd misschien niet zo slim maar normaal liggen zulke documenten in de kast te liggen en daar houd ik niet zo van.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:05 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Je woont nu 3 jaar op jezelf en je gooit dat soort post weg?![]()
Dat is het eerste wat ik gedaan heb. Het enige wat zij mij konde melden is dat ze niet konden zien wie mijn gasleverancier is want die heeft zich nooit bij hun gemeld.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:04 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Maar van wie heb je de brief gekregen? Anders bel je daar even naartoe om te vragen hoe dat nou zit. Je hebt geen contract van de leverancier (neem ik aan uit OT)
Misschien idee om dat soort zaken (wonen, verzekering, bank, gas, water, licht) te bewaren. Hoort bij het volwassen worden ook al hou je daar niet vanquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef Virus het volgende:
[..]
Idd misschien niet zo slim maar normaal liggen zulke documenten in de kast te liggen en daar houd ik niet zo van.
Wanneer zouden die kosten verhaald gaan worden. Aangezien ze de afgelopen 3 jaar ook niet verhaald zijn wie zegt dat die leverancier er nog achter gaat komen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:05 schreef Mojave het volgende:
[..]
Goed plan, maar dan worden de kosten verhaald op de vorige bewoner als ik het goed heb.
Die zal waarschijnlijk niet akkoord gaan en aantonen niet de bewoner te zijn geweest de afgelopen jaren.
Niet zo slim.....ronduit dom. Jaarekeningen zijn de dingen die je gewoon standaard moet archiveren, voor op z'n minst een jaar of 5.....en dat woont op zichzelf.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef Virus het volgende:
[..]
Idd misschien niet zo slim maar normaal liggen zulke documenten in de kast te liggen en daar houd ik niet zo van.
Dat had ik dus ook. Maar ik heb geen idee wie mij gas levert.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar wie heeft de afgelopen drie jaar gas naar jou gestuurd zonder eens te gaan vragen om betaling? Ik dacht dat alle leveranciers toch wel na twee gemiste maanden eens brieven gaan sturen, en als daar niets mee gebeurt eens een deurwaarder langs sturen of zo?
Had je er maar eerder achteraan moeten gaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:16 schreef Virus het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Maar ik heb geen idee wie mij gas levert.....
Geen brief, geen deurwaarder niks heb ik van ook maar een enkele leverancier gezien. Ik vind het ook vreemd dat na 3 jaar die leverancier dat niet ziet. Wel klote want daar ben ik nu de dube waarschijnlijk van. Moet ik in een ongeveer 1500 euro op gaan hoesten.
Daarin geef ik jullie gelijk, maar daar heb ik op dit moment niks aan. Dus je kunt wel gaan natrappen maar daar wint niemand iets mee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Niet zo slim.....ronduit dom. Jaarekeningen zijn de dingen die je gewoon standaard moet archiveren, voor op z'n minst een jaar of 5.....en dat woont op zichzelf.....![]()
Van wie is die gasmeter trouwens?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:13 schreef Virus het volgende:
[..]
Wanneer zouden die kosten verhaald gaan worden. Aangezien ze de afgelopen 3 jaar ook niet verhaald zijn wie zegt dat die leverancier er nog achter gaat komen?
Dat doe ik enkel omdat je het dan nooooit meer vergeet....het is voor je eigen bestwil dat ik je natrap.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef Virus het volgende:
[..]
Daarin geef ik jullie gelijk, maar daar heb ik op dit moment niks aan. Dus je kunt wel gaan natrappen maar daar wint niemand iets mee.
Ik neem aan van obragas, dat staat bovenaan de brief. Maar die zeggen zelf dat ze geen gasleverenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Van wie is die gasmeter trouwens?
Ok....nou ja dat kan....ik zou gewoon de woningbouwverreniging bellen en kijken of zij wellicht informatie daarover hebben...of de oud bewoner...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:19 schreef Virus het volgende:
[..]
Ik neem aan van obragas, dat staat bovenaan de brief. Maar die zeggen zelf dat ze geen gasleveren
Ik denk dat ik na dit allemaal, dat zelf ook wel bedacht zou hebben, maar toch bedankt voor de goede intentiequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat doe ik enkel omdat je het dan nooooit meer vergeet....het is voor je eigen bestwil dat ik je natrap.
Wat bereik ik hiermee dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ok....nou ja dat kan....ik zou gewoon de woningbouwverreniging bellen en kijken of zij wellicht informatie daarover hebben...of de oud bewoner...
Dan weet je wellicht wie de oude gasleverancier was.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:22 schreef Matty___ het volgende:
en over 3 weken krijgen we het volgende topic te zien: "KLB/ Help ik heb het koud"
Sorry wat is een netwerk beheerder. Ik had trouwens altijd zelf het idee dat RWE of Essent mijn gasleverancier was maar dus geen idee of RWE wel een gasleverancier is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:25 schreef Xanthe het volgende:
Is het netwerk voor gas al wel 3 jaar open? Staat me iets van bij dat dat nog maar 2 jaar zo is (maar ik kan het uiteraard fout hebben.
Wie is jet netwerk beheerder? Die zou moeten weten wie voorheen je leverancier is. Want in normale gevallen geef je aan je netwerkbeheerder de standen door en geven zij dat ook door aan je leverancier.
netbeheerder = beheerder/eigenaar van de gasleidingquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:28 schreef Virus het volgende:
[..]
Sorry wat is een netwerk beheerder. Ik had trouwens altijd zelf het idee dat RWE of Essent mijn gasleverancier was maar dus geen idee of RWE wel een gasleverancier is.
Gas was idd toen nog niet open
Lijkt me sterk. en btw zou het dan 20jaar moeten zijn oidquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:29 schreef Virus het volgende:
Zit er trouwens niet ook een verjaringstermijn en zoiets vast????
Ik zou zeggen ga bellen met RWEquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:32 schreef Virus het volgende:
Dat is dus de eigenaar van de gasmeter die nu kenbaar maakt dat ze niet weten wie mijn gasleverancier is. Op de brief waarop ze dat kenbaar maken staat obragas en die zit in een envelop van RWE.
Dus dan zou het een van die twee moeten zijn...
op essent.nl heb je een rekenprogrammaquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef Virus het volgende:
Heeft iemand enig idee wat je ongeveer verbruikt in een jaar
Ik heb iig alvast een gasleverancier geregeld dus dit is bij deze hopelijk voorkomenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:22 schreef Matty___ het volgende:
en over 3 weken krijgen we het volgende topic te zien: "KLB/ Help ik heb het koud"
Regel op tijd een andere leverancier want het is niet binnen 2 dagen geregeld als je belt.
De meterstanden zijn wel opgenomen destijds toen ik daar in ging dus ze kunnen daar geen andere cijfers voor gebruiken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:40 schreef MP2 het volgende:
Dat kan tot max 5 jaar geleden! Mochten ze jou een factuur sturen voor de afgelopen 3 jaar hou dan wel in de gaten of ze een reeel verbruik in rekening brengen. Gemiddeld is het standaard jaarverbruik voor een huishouden 2000m3. Het ligt er natuurlijk wel aan in wat voor woning je woont. ( appartement of vrijstaande woning). Vraag bijv aan de oud bewoner wat zijn jaarverbruik is geweest en vergelijk dat met de nota. De meeste marktpartijen zijn in dit soort situaties heel schappelijk en kan je een betalingsregeling treffen over die 3 jaar.
Suc6 ermee
Groeten Mike
Als ik dit soort topics lees ben ik altijd wel weer blij met mijn halve kubieke meter aan papierwerk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef Virus het volgende:
[..]
Dat ben ik dus eigenlijk ook van plan, of nog beter dat heb ik nu gedaan. Ik heb zojuist een aanvraag ingediend bij een andere gasleverancier eentje waar ik sowieso 100% zeker van weet dat ik die voorheen niet had. Als die instemt en mijn gasmeter op komt nemen dan zal ik deze elke maand netjes gaan betalen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ik dit soort topics lees ben ik altijd wel weer blij met mijn halve kubieke meter aan papierwerk.
On topic: het lijkt me dat er wel een contract voor nodig is om af te dwingen dat jij betaalt, m.a.w. sluit nu een ander contract af en als er een maatschappij die drie jaar gas komt claimen, geef je gewoon aan daar nooit om gevraagd te hebben.![]()
Ik ben geen jurist ofzo, het is gewoon common sense, mijn opmerking. Je kunt beter even een para experts aan de tand voelen, het is natuurlijk geen gering bedrag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:08 schreef Virus het volgende:
[..]
Dat ben ik dus eigenlijk ook van plan, of nog beter dat heb ik nu gedaan. Ik heb zojuist een aanvraag ingediend bij een andere gasleverancier eentje waar ik sowieso 100% zeker van weet dat ik die voorheen niet had. Als die instemt en mijn gasmeter op komt nemen dan zal ik deze elke maand netjes gaan betalen.
Hopen dat de oude leverancier er nooit achterkomt en zo wel dan zal ik dat uiteindelijk ook betalen maar zal ik ook aangeven dat ik nooit een rekening heb gezien en deze ook anders netjes betaald zou hebben.
Waarom zou de nieuwe leverancier iets afsluiten als er gewoon betaald wordt?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat vaag dat je nooit iets gehoord hebt. De vorige gasleverancier ziet dat het huidige contract op dat adres ontbonden is, als er geen nieuwe aanvraag komt, van of de nieuwe bewoner, of nieuwe leverancier, lijkt het me dat ze het spul afsluiten.
De eigenaar van de gasmeter is daar naar komen vragen. Die wil zijn meter terug als er toch geen gas gebruikt wordt (zo redeneren zij heb ik het idee)quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat vaag dat je nooit iets gehoord hebt. De vorige gasleverancier ziet dat het huidige contract op dat adres ontbonden is, als er geen nieuwe aanvraag komt, van of de nieuwe bewoner, of nieuwe leverancier, lijkt het me dat ze het spul afsluiten.
Wie is er nu precies komen vragen naar de gasmeter zooi? De eigenaar, de eigenaar van het pand? Als dat het geval is, lijkt het me dat als je nu een gas contract afsluit, de afgelopen 3 jaar in rekening worden gebracht bij de toenmalige leverancier. Als die er niets vanaf weet, komen ze ook geen verhaal halen.
Succes iig.
De nieuwe leverancier zal neem ik aan wel gebruik maken van mijn automatische incasso die ik ga onderteken. Dat houdt dan ook meteen in dat ik mijn rekeningen netjes optijd betaal. Tenzij er een of ander idioot gasbedrijf ineens 1500euro wil zien, dan wordt het wat moeilijker en wordt het een opwarmmaaltijdje met kerst en een pittbiertje met oud en nieuwquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zou de nieuwe leverancier iets afsluiten als er gewoon betaald wordt?![]()
Tuurlijk niet, dan zal degene bij wie je nu een contract wil afsluiten willen weten bij wie je nu loopt om het contract te kunnen overnemen. Dokken moet je sowieso. Jeetje, jij bent nog erger dan ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef Virus het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen idee van wie ik gas krijg. Maar opzich kan ik daarvoor wel contact proberen te krijgen met de oude bewoners. Zijn er veel verschillende opties dan?
Stel ik ga bij een gasleverancier die mijn gas tot nu toe niet heeft geleverd zou de kans er dan inzitten dat ik de voorgaande jaren niet hoeven te betalen?
Nou, ik moet zeggen dat ik het ook maar suf vind van het bedrijf dat hem kennelijk al drie jaar gas levert zonder daar een rekening voor te sturen. Ik heb wel vaker gehoord van bedrijven die zo traag zijn dat mensen na tien maanden ineens een rekening krijgen voor de afgelopen tien maanden internetabonnement, ofzo, maar hallo hee, DRIE JAAR?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef sjimz het volgende:
Had je er maar eerder achteraan moeten gaan![]()
maar iemand moet en gaat ook betalenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:34 schreef heiden6 het volgende:
Dat hun administratie een teringzooi is, is niet jouw probleem, en dat ze je ongevraagd (want geen aanvraag/contract) gas leveren ook niet.
Je moet iig zeer onverontwaardigd gaan doen... "ja hallo, wie beheert bij jullie dan de administratie, stel amateurs" .. "ik heb het druk om me bezig te houden met gasafrekeningetjes" "Neem iemand aan die wel capabel is om zijn werk uit te oefenen"quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef Virus het volgende:
Ik snap ook niet zo goed hoe ik nu gas kan krijgen zonder te betalen..... en kan er niks aan doen dan hun andministratie niet voldoende functioneerd. Ik sta er ook dus echt van te kijken hoe ik 3 jaar lang gas heb kunnen krijgen zonder ervoor te betalen. Ik hoop dat ik er onderuit kan komen maar ben er bang voor. Ik ga iig doen alsof mijn neus bloed.
Prima als ie gas krijgt en er niet voor betaald, maar dan moet hij het niet gebruiken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:34 schreef heiden6 het volgende:
Dat hun administratie een teringzooi is, is niet jouw probleem, en dat ze je ongevraagd (want geen aanvraag/contract) gas leveren ook niet.
Dat is natuurlijk een kromme redenering, alsof er zoiets bestaat als een waterdichte organisatie/administratie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Virus het volgende:
ik toch een contract moet hebben anders kan ik geen gas krijgen
Hij heeft het wrs over (een erg laag) voorschotbedrag...quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:36 schreef Virus het volgende:
hmmm vaag sprak net een kennis die netzoals ik in een apartementje woont. Hij gaf aan dat hij in totaal minder dan 25 euro p/m betaald aan gas. Nu ben ik erg benieuwd hoe de gasprijs is ong per maand in een apartement met 1 a 2 inwoners.
Och, zo gek is dit niet. Ik heb dit zelfde akkefietje met een klant. Mijn klant heeft sinds 2003 geen leverancier meer, terwijl ze naar mijn idee toch wel een grootverbruiker moeten zijn. De leverancier levert maar door en trekt niet aan de bel. Bizar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar wie heeft de afgelopen drie jaar gas naar jou gestuurd zonder eens te gaan vragen om betaling? Ik dacht dat alle leveranciers toch wel na twee gemiste maanden eens brieven gaan sturen, en als daar niets mee gebeurt eens een deurwaarder langs sturen of zo?
Is niet waar. Normaal gesproken trekt de leverancier wel binnen een paar maanden aan de bel, maar er zijn dus ook uitzonderingen (zie mijn post hierboven).quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Virus het volgende:
Net toch maar ff voor de zekerheid de jurofoon gebeld:
Na 5 jaar is het verjaard, dus als ze er nu achterkomen moet ik alles gaan betalen..
Ze geven zelf als advies aan om wel te kijken wie de leverancier is omdat ik toch een contract moet hebben anders kan ik geen gas krijgen (ben ik het niet helemaal mee eens). Maar waar het wel op neer komt is dat als ik dat moet gaan betalen aan die betreffende leverancier mijn abonnement automatisch doorloopt en ik dus per 1-1-07 de dubbele vaste lasten zou betalen. Of te wel ik moet nazoeken hoe hoog die vaste lasten zijn. Aan de hand daarvan moet ik afwegen of ik wel of niet ga het bekent ga maken
Zit je nu gehuurd of gekocht? In het eerste geval lijkt me dat je verhuurder wel weet waar het gas vandaan komt en zorgt je verhuurder jaarlijks voor de verrekening daarvan middels servicekosten die deel uitmaken van de maandelijkse huurprijs.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:54 schreef Virus het volgende:
Hoi ik heb een vraagje misschien dat iemand mij kan helpen of advies kan geven.
In 2003 heb ik een huurwoning toegewezen gekregen. Destijdes heb ik, dacht ik alles overgenomen van de vorige eigenaar qua vaste lasten, gas, stroom, water etc.
Ook bij een huurwoning ben je zelf verantwoordelijk, waarschijnlijk vergis je je met flatwoningen waarin de bewoners de stookkosten en water in hun servicekosten hebben zitten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:06 schreef Argento het volgende:
[..]
Zit je nu gehuurd of gekocht? In het eerste geval lijkt me dat je verhuurder wel weet waar het gas vandaan komt en zorgt je verhuurder jaarlijks voor de verrekening daarvan middels servicekosten die deel uitmaken van de maandelijkse huurprijs.
Dan ga je er gemakshalve ff vanuit datquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:37 schreef klipper het volgende:
Welke leverancier je ook neemt, maakt voor de oude leveringen niets uit.
Je hebt gas afgenomen en de gasunie wilt daar geld voor zien.
De leverancier betaald de gasunie, dus bij je eerst volgende meteropname zien ze gelijk hoeveel gas je verbruikt heb en kun je dus dik bijbetalen.
Als je slim bent neem je zelf contact op en leg je de situatie uit, en vraag je om een afbetalingsregeling.
Hoe dan ook je zult moeten betalen, misschien dat je de meterhuur over de afgelopen jaren niet hoeft te betalen, maar dat betekent dan ook dat je de energiebelasting over het eerste gedeelte ook niet terug krijgt.
Weet je trouwens nog met welke meterstand je het huis ingegaan ben.
Dan kun je ongeveer uitrekenen wat je nog moet betalen hetzij bijbetalen.
De boel kun je namelijk niet flessen, omdat de vorige bewoner bekend is bij de netbeheerder en met welke stand hij het huis verliet.
Vroeg of laat komt de aap altijd uit de mouw, en de meterstand kun je nu eenmaal niet terugdraaien.
1) De TS gaf zelf aan dat de meterstanden gecontroleerd waren en opgeschreven zijn geweest.quote:Op zondag 10 december 2006 12:33 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Dan ga je er gemakshalve ff vanuit dat
1 vorige bewoner idd de laatste meterstanden heeft doorgegeven
2 deze laatst doorgegeven meterstanden ook nog eens de correcte standen waren.
2 aannames, das een gokje durven nemen.
deed ik ook bij mijn huis.. Ging ik bijna flink mee nat... Op zo'n moment kan het heel erg schelen dat je bij een dochter onderneming van je levrancier werkt en dus via via andee wegen kunt bewandelen. (Voorbij die ^&%^ telefonistes dus)
Zo heeft ook mijn vorige bewoner 3 jaar kabel voor TV& radio voor mij betaald, kwam ik tijdens mijn verhuizing achterquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:18 schreef Matty___ het volgende:
Misschien heeft de vorige bewoner 3j lang je gas betaald. Lijkt me sterk maar zou kunnen.
Laat me raden. Nuon?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Een collega van me is al een jaar bezig om een leverancier aan het verstand te brengen dat ze stroom en gas van hen afneemt. Kreeg ze doodleuk te horen "dat ze niet eens een aansluiting had".
Ze kookt dus op fictief gas en neemt denkbeeldige stroom af. Wat een karma!
Nee hoor, achteraf draai je toch nog voor de kosten op.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Wel lekker goedkoop, Mwana
TS, heb je zelf die beginstanden nog?
Idd, ze houdt het ook braaf achter om straks niet in de problemen te komen, maar wat een puinhoop bij die bedrijven zeg...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor, achteraf draai je toch nog voor de kosten op.
Dus omdat je niet zo van rekeningen houdt flikker je ze in de kast en loop je nu te whinen dat je moet betalen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef Virus het volgende:
[..]
Als het goed is komen ze er vanzelf achter als ze je gaan aansluiten. Dus wees niet bang ;-)quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:00 schreef Virus het volgende:
Ik heb zojuist bericht gehad van mijn toekomstige gasleverancier. Met ingang van 7 januari zullen ze mij van gas gaan voorzien. Ik hoef zelf verder geen actie te ondernemen. Dus geen vragen van wie was je vorige gasleverancier ed.... ik ben benieuwd al acht ik de kans dat ik er onderuit kom nog geen 5%
Nog erger, in de kast leggen houdt hij niet van, hij flikkert ze ongelezen in de afvaltonquote:Op woensdag 13 december 2006 10:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Dus omdat je niet zo van rekeningen houdt flikker je ze in de kast en loop je nu te whinen dat je moet betalen?
Jezus zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |