Geen idee, waar haal je vandaan dat je daar zelf voor verantwoordelijk bent?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:15 schreef Essebes het volgende:
Je bent toch zelf verantwoordelijk voor het aanmelden na een verhuizing? Dan kan je NUON niet echt kwalijk nemen dat ze je straks toch om de kosten van de afgelopen 3 jaar gaan vragen.
Ze hadden er alleen wel wat sneller achter kunnen komen![]()
Misschien wijs om te bekijken of dit onder de verjaring valt?
zat ik ook al aan te denken, maar dat riekt dan weer wel een beetje naar oplichtingquote:Op donderdag 14 april 2005 21:19 schreef abraham het volgende:
Nuon vertellen dat je een contract hebt met een andere leverancier en dat ze dat met hun administratiechaos blijkbaar niet hebben verwerkt.
Continuon is de netwerkbeheerder. Welke leverancier je ook hebt, je hebt altijd te maken met de netwerkbeheerder.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:19 schreef abraham het volgende:
Nuon vertellen dat je een contract hebt met een andere leverancier en dat ze dat met hun administratiechaos blijkbaar niet hebben verwerkt.
Het riekt niet alleen naar oplichting, dat is het ook. Als Nuon kan aantonen dat jij al voor de liberalisering van de energiemarkt op dat adres woonde hebben ze een zaak.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:24 schreef Nivo het volgende:
[..]
zat ik ook al aan te denken, maar dat riekt dan weer wel een beetje naar oplichting![]()
nu ben ik nog redelijk onschuldig en naief enzo![]()
ja, maar dat hebben ze tot deze week dus nooit gedaan... niemand is ooit de meters op komen nemen etc. Ik heb nooit nee kúnnen zeggenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:40 schreef frederik het volgende:
Wanneer je niets opgeeft dan ben je automatisch klant van de aanbieder die bij de transporteur hoort. Zelfs als de leverancier failliet gaat is de netwerkbeheerder verplicht om je een leveringscontract aan te bieden, waarbij je ik meen een maand hebt om nee te zeggen
Ja, dat is lekker, wie zegt dat dat -mijn- begin standen waren?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:49 schreef frederik het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik regelgeving kan vinden.
Ik sluit alleen niet uit dat men uitgaat van de laatst bekende standen, en je dan gewoon een rekening stuurt voor het verschil met de huidige standen, eventueel een berekening per jaar gemiddeld wanneer er prijsverschillen bestonden in die jaren.
Wat betreft verjaring maak je denk ik geen kans, de meeste verjaringen beginnen bij 5 jaar tot wel 20 jaar. Onwaarschijnlijk dat dit net een (wel bestaande) 2 jaars termijn is
't Is niet alleen dat ze 't je geleverd hebben, 't is ook dat jij hebt verbruikt.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:42 schreef Nivo het volgende:
[..]
ja, maar dat hebben ze tot deze week dus nooit gedaan... niemand is ooit de meters op komen nemen etc. Ik heb nooit nee kúnnen zeggen
Ik vind het toch op zijn minst vreemd dat ik zonder te vragen iets geleverd krijg, en daar dan 3 jaar later (misschien) voor moet betalen.
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is niet alleen dat ze 't je geleverd hebben, 't is ook dat jij hebt verbruikt.
Je vroeg niet om de levering, maar je kan toch ook bedenken dat je moet betalen voor wat je verbruikt!
Tuurlijk kan dat niet, denk je dat het NUON geen abbo heeft op het kadaster online.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:39 schreef Nivo het volgende:
kan wel zijn, maar dan moeten ze dat wel doorhebben natuurlijk
En dat van die verhuurder kan misschien wel (eigenlijk niet, tis koop), maar dan moet ik nog steeds betalen lijkt mij![]()
Maaruh, even uit beroepsmatige interesse, heb je je wel aangemeld bij het Waterleidingbedrijf? Of hebben die al eerder met jou contact gezocht, of wordt die wel middels de servicekosten verrekend?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:03 schreef Nivo het volgende:
hmmm... ze hebben het denk ik niet opgezocht in het kadaster, want de brief in kwestie was niet op naam (aan de bewoners van). Maar goed, ze vroegen wel op een kopie van de koopakte
bedankt voor de tip(s)
hehe ja, dát zit dus wel in de servicekosten... jij maakt het helemaal mooiquote:Op donderdag 14 april 2005 22:20 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Maaruh, even uit beroepsmatige interesse, heb je je wel aangemeld bij het Waterleidingbedrijf? Of hebben die al eerder met jou contact gezocht, of wordt die wel middels de servicekosten verrekend?
Anders heb je er dus nog een probleempje bij.![]()
200 euro per maand? Wie zegt dat ie een hennepkwekerij heeft?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:42 schreef abraham het volgende:
Het gaat in drie jaar toch al snel om ettelijke duizenden euro's (12*3*200=7200)
Suc6
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |