sure, dat was iik ook wel van plan. Alhoewel het slechts mijn laptop betreft, die bestanden zijn niet erg belangrijkquote:Op donderdag 21 december 2006 19:53 schreef slakkie het volgende:
LWAS: waarom niet een image maken van je huide config, en dan de Vista upgrade doen?
Heb je en een backup, en je hebt een backup voor als het fout gaat
Nadeel van een upgrade is dat het mis kan gaan en dat je alsnog helemaal overnieuw kan gaan beginnen of je blijft met een half/half OS zitten wat wel draaid maar brak...quote:Op donderdag 21 december 2006 22:00 schreef LWaS het volgende:
[..]
sure, dat was iik ook wel van plan. Alhoewel het slechts mijn laptop betreft, die bestanden zijn niet erg belangrijk
Maar goed, is een upgrade niet dramatisch verder
Mijn laatste Window upgrade was jaren geleden, en verliep probleemloos.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:00 schreef LWaS het volgende:
sure, dat was iik ook wel van plan. Alhoewel het slechts mijn laptop betreft, die bestanden zijn niet erg belangrijk
Maar goed, is een upgrade niet dramatisch verder
Ben je met een beetje pech dubbel bezig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:18 schreef slakkie het volgende:
[..]
Mijn laatste Window upgrade was jaren geleden, en verliep probleemloos.
@Netsplitter
Als je toch al een backup hebt, is de situatie half/half snel verholpen en kan je een upgrade overnieuw doen. Ik zie dus weinig reden om niet de upgrade te proberen, if all fails kan je altijd nog een een clean install van Vista overwegen.
Want?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:25 schreef wmml het volgende:
Zaterdag tyf ik em er weer af
Ik heb een P4 op 3 Ghz met 3 GB intern geheugen, een Raptor harde schijf en een X800GT grafische kaart. Niet het nieuwste van het nieuwste maar me dunkt genoeg om Vista te kunnen draaien lijkt me. Performance viel me, achteraf gezien, echt enorm tegen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
Kan ook zijn dat dat komt omdat ik er nog 1Gb in heb zitten ipv 2Gb...
De Vista 32BIT Ultimate ondersteund mijn Graka nietquote:
Performancewise liep het lekker bij mij, iets trager dan XP, maar dat wijt ik aan die 1Gb ipv 2Gb.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb een P4 op 3 Ghz met 3 GB intern geheugen, een Raptor harde schijf en een X800GT grafische kaart. Niet het nieuwste van het nieuwste maar me dunkt genoeg om Vista te kunnen draaien lijkt me. Performance viel me, achteraf gezien, echt enorm tegen.
Welke graka heb je dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:21 schreef wmml het volgende:
[..]
De Vista 32BIT Ultimate ondersteund mijn Graka nietGeen drivers voor.
Dat zou dus betekenen dat ik niet zou kunnen Counter Striken!!!
Maar bij CS:Source kan ik wel met flikkerende textures door muren kijken
Daarom niet (K)
Kijk je PM (Asus GeForce 7800 GTX)quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Performancewise liep het lekker bij mij, iets trager dan XP, maar dat wijt ik aan die 1Gb ipv 2Gb.
Ik heb er 2 Raptors in zitten, raid0 en een 7800GTX, dus dat moet goed genoeg zijn voor Vista...
Die 1Gb heeft denk ik het gedaan in mijn geval.
En de drivers die in Vista zitten voor m'n raidcontroller zullen niet ver van het beta stadium geweest zijn.
[..]
Welke graka heb je dan?
Wat voor CPU heb je?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:55 schreef AstroNova het volgende:
Hoeveel bit heb ik ?
tis echt een upgrade versie die ik krijg van MS, dus die clean install kan je wel vergetenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:18 schreef slakkie het volgende:
[..]
Mijn laatste Window upgrade was jaren geleden, en verliep probleemloos.
@Netsplitter
Als je toch al een backup hebt, is de situatie half/half snel verholpen en kan je een upgrade overnieuw doen. Ik zie dus weinig reden om niet de upgrade te proberen, if all fails kan je altijd nog een een clean install van Vista overwegen.
Succes met whatever the choice may be.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:40 schreef LWaS het volgende:
tis echt een upgrade versie die ik krijg van MS, dus die clean install kan je wel vergeten
Ik ga er nog eens goed over nadenken of ik het die 80 euro voor een home premium waard vind
Ik geloof dat Vista 64 niet gesigneerde drivers niet meer pakt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:04 schreef Tarabass het volgende:
Weet iemand eigenlijk al hoe het straks gaat met 'niet digitaal ondertekende' drivers? Worden die straks wel ondersteunt?
Vroegah was het zo dat wanneer je de cd van het oude OS er in deed wanneer er om gevraagd werdt dat de installatie dan gewoon verder zou gaan...quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:40 schreef LWaS het volgende:
[..]
tis echt een upgrade versie die ik krijg van MS, dus die clean install kan je wel vergeten
Ik ga er nog eens goed over nadenken of ik het die 80 euro voor een home premium waard vind
Als je de 64 bit versie wil draaien, dan moet je inderdaad de 64 bit versie van Vista hebben. Als je em legaal via MSDN hebt verkregen kun je die alsnog downloaden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:11 schreef tarzan1 het volgende:
ik draai hier nu Vista Ultimate Build 6000 en ik vraag me af hoe het nou zit met 64bit. zijn er nou van iedere versie ook nog eens 2 verschillende uitvoeringen? 32 en 64 bit. of zitten ze allebei in 1? ik heb hier een amd 64 2800+ en bij de systeem eigenschappen staat dat hij de 32bit versie van Vista draait?
bij het installeren kon ik geen 64bit instellen of wat dan ook.
dus als ik 64bit wil draaien, moet ik dan ook de 64bit versie van vista hebben of kan ik het ergens instellen?
1 2 3 4 5 6 | Syntax OK C:\Program Files\Apache Group\Apache2\bin>Apache.exe -k install C:\Program Files\Apache Group\Apache2\bin> |
Misschien domme vraag, maar waarom apache op een Windows machine en niet op een Linux doos?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:13 schreef Jump het volgende:
Hmmm, hij wil hier Apache niet als een service installeren. Voor wat kleine php dingen te testen ga ik niet altijd online werken of andere pc aanzetten
[ code verwijderd ]
Dat doe die, maar de service is niet geļnstalleerd.
Misschien dom antwoord, maar wellicht omdat niet iedereen een tweede computer heeft om als linux doos in te richten. En als je lokaal wat php dingetjes wil testen zoals Jump aangeeft, werkt het installeren op de doos waar je op werkt ook prima hoor.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:25 schreef Netsplitter het volgende:
Misschien domme vraag, maar waarom apache op een Windows machine en niet op een Linux doos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |