Om dit nog even wat extra kracht bij te zeggen, voeg ik hier aan toe :quote:De Venlose stadsdichter Frans Pollux stopt met het poëtisch vertegenwoordiger zijn van het Limburgse stadje. Reden is de grote verkiezingswinst die Geert Wilders daar met zijn Partij voor de Vrijheid (PVV) boekte.
Pollux, naast dichter ook radiopresentator en zanger van het bandje 'Neet oet Lottum', wil met zijn besluit aangeven teleurgesteld te zijn in het stemgedrag van de Venlonaren.
Hij hoopt met zijn vertrek mensen ''aan het denken te zetten'', over de reden waarom ze op Wilders hebben gestemd. ''Op deze manier lukt dat beter dan door het maken van een gedicht'', aldus Pollux. in een toelichting.
Wilders wist in zijn geboortestad Venlo bijna 18% van de stemmen te halen. In sommige buurten scoorde hij zelfs 23,7%.
Ik noem daarom toch ook de daden van meerdere idiotenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:55 schreef deGVR het volgende:
De daden van één idioot gelijk trekken met de vele mensen in een politieke richting getuigt niet bepaald van intelligentie.
Waarom zien we die kop dan zo verdomde vaak op tv? Ofwel welke media negeren Wilders?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Om dit nog even wat extra kracht bij te zeggen, voeg ik hier aan toe :
- Alle linkse partijen en de linkse media negeren Wilders, net zoals ze dat met Fortuyn destijds deden. In Belgie precies hetzelfde met Vlaams belang.
Dit is gewoon dom gehuilquote:- Als links z'n zin niet krijgt, dan gebruiken ze geweld (taart in gezicht Fortuyn) en zijn zelfs in staat om iemand te vermoorden (de moord op Fortuyn) of gaan ze met de dood dreigen (de honderden doodsbedreigingen die Wilders per jaar ontvangt).
Mijn stelling dus : links is ondemocratisch en wanneer hun beleid niet doorgevoerd kan worden, worden ze aggresief (de simpelere mensen) of gaan ze vieze spelletjes spelen (zie b.v. die relnicht van een dichter of de opmerkingen op de NOS).
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
- Alle linkse partijen en de linkse media negeren Wilders, net zoals ze dat met Fortuyn destijds deden. In Belgie precies hetzelfde met Vlaams belang.
- Als links z'n zin niet krijgt, dan gebruiken ze geweld (taart in gezicht Fortuyn) en zijn zelfs in staat om iemand te vermoorden (de moord op Fortuyn) of gaan ze met de dood dreigen (de honderden doodsbedreigingen die Wilders per jaar ontvangt).
Mijn stelling dus : links is ondemocratisch en wanneer hun beleid niet doorgevoerd kan worden, worden ze aggresief (de simpelere mensen) of gaan ze vieze spelletjes spelen (zie b.v. die relnicht van een dichter of de opmerkingen op de NOS).
Ja twee van +/- 8 miljoenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik noem daarom toch ook de daden van meerdere idioten![]()
Hij was stadsdichter van Venlo en schaamt zich nu voor de stad die hij cultureel vertegenwoordigde. Dan mag hij toch wel uit protest z'n functie neerleggen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef DS4 het volgende:
Ik ben geen Wilders-fan, maar deze actie is natuurlijk wel te idioot voor woorden. Alsof een Wilders-stemmer zich hierdoor van de wijs laat brengen. Wie denkt die idioot wel dat hij is?
Je kan ook denken: 80% stemde wel "goed".quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:37 schreef du_ke het volgende:
Hij was stadsdichter van Venlo en schaamt zich nu voor de stad die hij cultureel vertegenwoordigde. Dan mag hij toch wel uit protest z'n functie neerleggen?
helaas steeds minder zeldzaamquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat een zeldzaam stomme OP.
"eigenlijk slaat het nergens op maar ik ben het er stiekem wel mee eens"quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef BasEnAad het volgende:
Je kan natuurlijk niet iedereen over één kam scheren, maar in grote lijnen heeft de TS gelijk.
Het slaat wel ergens op, in de OP staan gewoon feiten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:30 schreef problematiQue het volgende:
[..]
"eigenlijk slaat het nergens op maar ik ben het er stiekem wel mee eens"
Je bent kansloos aan het generaliseren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik noem daarom toch ook de daden van meerdere idioten![]()
WIlders is inderdaad volkomen doodgezwegen door de linkse media.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op, in de OP staan gewoon feiten.
En ik ben het er mee eens ja.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat een zeldzaam stomme OP.
Hoeveel mensen ik wel niet heb horen zeggen dat het maar goed was dat ze die Pim Fortuyn neergeknald hadden. Echt walgelijk, allemaal mensen waarvan ik dacht dat ze nog een beetje verstand hadden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:55 schreef deGVR het volgende:
De daden van één idioot gelijk trekken met de vele mensen in een politieke richting getuigt niet bepaald van intelligentie.
Ik reken ze toch bij links in, want er zijn niet voor niets fanatieke moslims die elkaar oproepen om op GL te stemmen bijvoorbeeld. Bovendien knuffels links graag fanatieke moslims.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:39 schreef Ryan3 het volgende:
Geert Wilders krijgt vooral doodsbedreigingen van fanatieke moslims, lijkt me, die zijn imo niet links.
Je zit onzin te ratelen... ander woorden daarvoor zijn roddel, laster, achterklap, getroll, demonisering, verkettering.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ik wel niet heb horen zeggen dat het maar goed was dat ze die Pim Fortuyn neergeknald hadden. Echt walgelijk, allemaal mensen waarvan ik dacht dat ze nog een beetje verstand hadden.
De meeste mensen van die politieke richting denken er wel zo over, helaas.
Heeft niets met links of rechts te maken. Je etaleert hier een gebrekkig denkvermogen. Daar hoef je niet links voor te zijn, niet rechts en ook hoef je geen psychologie gestudeerd te hebben om dat te constateren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Dat bedoel ik nou. Iets staat links niet aan, en het is meteen 'dom' of 'stom' of 'het slaat nergens op'
Links is over het algemeen secularistisch ingesteld. Gevoelsmatig heeft men niets met religieuzen en andersom hebben religieuzen vaker wel dan niet niets met secularistische opvattingen. Dat heel wat moslims links stemmen heeft eerder alleen een sociaal-economische achtergrond.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik reken ze toch bij links in, want er zijn niet voor niets fanatieke moslims die elkaar oproepen om op GL te stemmen bijvoorbeeld. Bovendien knuffels links graag fanatieke moslims.
Het zijn trouwens ook niet alleen moslims die Wilders bedreigen, maar ook wannabe-Volkerts.
Agressief?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je zit onzin te ratelen... ander woorden daarvoor zijn roddel, laster, achterklap, getroll, demonisering, verkettering.
Je bent niet alleen hierin-troost je- het is een vast patroon bij agressief rechts.
De hele openingspost is typisch geleuter van agressief rechts..
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:53 schreef Malibu-06 het volgende:
Hebben we onze rel-turk/MarokkaanWestlander ook weer hoor
Ook ja, maar als het aan rechts lag, was de groei van de Islam in Nederland allang gestopt. Links wil deze juist bevorderen. Bovendien zijn terroristen onder links beter af in Nederland dan onder rechts.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Links is over het algemeen secularistisch ingesteld. Gevoelsmatig heeft men niets met religieuzen en andersom hebben religieuzen vaker wel dan niet niets met secularistische opvattingen. Dat heel wat moslims links stemmen heeft eerder alleen een sociaal-economische achtergrond.
Extreem fanatieke autochtoonse activisten.quote:Met wannabe-Volkerts bedoel je wat precies?
Wilders?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Extreem fanatieke autochtoonse activisten.
Wat ik bedoel, ik had wat duidelijker moeten zijn, is dat ze uit opportunisme misschien wel links stemmen, in de Nederlandse verhoudingen, maar dat hun inborst puur rechts is. En die doodsbedreigingen daardoor dus ook.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ook ja, maar als het aan rechts lag, was de groei van de Islam in Nederland allang gestopt. Links wil deze juist bevorderen. Bovendien zijn terroristen onder links beter af in Nederland dan onder rechts.
[..]
De lonetic fringe van rechts bedreigt ook eerzame mensen. Het hoort nu eenmaal bij extreme opvattingen denk ik.quote:Extreem fanatieke autochtoonse activisten.
Westlanders en politiekquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:56 schreef Malibu-06 het volgende:
De meeste westlanders die ik ken zijn juist erg rechtsbeetje eenzaam daar?
![]()
Geef maar tegenargumenten, dat jij iets denkt of iets vind etaleren is jouw mening. Bewijs maar dat het zo is, in plaats van het zwakzinnige gelul over gebrekkig denkvermogen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heeft niets met links of rechts te maken. Je etaleert hier een gebrekkig denkvermogen. Daar hoef je niet links voor te zijn, niet rechts en ook hoef je geen psychologie gestudeerd te hebben om dat te constateren.
hoe ondemocratisch.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Dat bedoel ik nou. Iets staat links niet aan, en het is meteen 'dom' of 'stom' of 'het slaat nergens op'
Zie mijn commentaar op zijn OP.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:01 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Geef maar tegenargumenten, dat jij iets denkt of iets vind etaleren is jouw mening. Bewijs maar dat het zo is, in plaats van het zwakzinnige gelul over gebrekkig denkvermogen.
Hmm je maakt hem belachelijk (onzin ratelen), gooit hem op een vooraf al verketterde hoop (agressief rechts) en probeert de mogelijke invloed van zijn mening ongedaan te maken door het af te doen als roddel, laster, achterklap, getroll, demonisering, verkettering. Damn ik zat slechts zelden zo precies on the mark.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je zit onzin te ratelen... ander woorden daarvoor zijn roddel, laster, achterklap, getroll, demonisering, verkettering.
Je bent niet alleen hierin-troost je- het is een vast patroon bij agressief rechts.
De hele openingspost is typisch geleuter van agressief rechts..
Moslims stemmen massaal links.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:39 schreef Ryan3 het volgende:
Geert Wilders krijgt vooral doodsbedreigingen van fanatieke moslims, lijkt me, die zijn imo niet links.
Daarbij wordt Wilders, nu hij een 9 mansfractie leidt, wel serieus genomen, serieuzer iig dan toen hij een 1 mansfractie was. Zag bijv. dat hij in EenVanDaag uitgebreid werd geïnterviewd over de volgens hem ontstane situatie mbt Generaal Pardon.
En taarten gooien is toch juist in plaats van geweld...?
Dank uquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:22 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Hmm je maakt hem belachelijk (onzin ratelen), gooit hem op een vooraf al verketterde hoop (agressief rechts) en probeert de mogelijke invloed van zijn mening ongedaan te maken door het af te doen als roddel, laster, achterklap, getroll, demonisering, verkettering. Damn ik zat slechts zelden zo precies on the mark.
Als rechts z'n zin niet krijgt of het niet eens is met de uitslag van democratische verkiezingen volgt er meestal een militaire staatsgreepquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
- Als links z'n zin niet krijgt, dan gebruiken ze geweld (taart in gezicht Fortuyn) en zijn zelfs in staat om iemand te vermoorden (de moord op Fortuyn) of gaan ze met de dood dreigen (de honderden doodsbedreigingen die Wilders per jaar ontvangt).
Het type fanatieke moslims dat mensen met de dood bedreigt ook?quote:
Juist die ook. De wensen van de linkse partijen zijn immers compatible met die van Al Quaida.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het type fanatieke moslims dat mensen met de dood bedreigt ook?
de rechtse partijen ook hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
- Alle linkse partijen negeren Wilders
Zeldzame stomme OP, je bent een huillie 1ste klas.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |