Gokje: Marokko?quote:Dan vraag ik me af: waar komen al die ratten ineens vandaan rond die tijd?
Ik had het zelfde. Maar dat is natuurlijk toeval hequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:45 schreef vosss het volgende:
Fuck, ik klik nu pas op die link en tot mijn verbazing blijken het buitenlanders te zijn!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pistols at Dawn!
Al hadden ze camera's hangen met HD kwaliteit, die buitenlanders zien er toch allemaal hetzelfde uitquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:57 schreef johno het volgende:
Blijf het mooi vinden dat ze heel Nederland vol hebben hangen met camera's, maar dat die van zo'n aldi kwaliteit zijn dat je nog niemand kan herkennen.. Zo hoort dat![]()
Negerts dan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, Blind was al betrokken bij een aanrijding!
verbazing ??quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:45 schreef vosss het volgende:
Fuck, ik klik nu pas op die link en tot mijn verbazing blijken het buitenlanders te zijn!![]()
![]()
Als ze zulke kwaliteit hadden...zouden hun ze niet laten hangenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Al hadden ze camera's hangen met HD kwaliteit, die buitenlanders zien er toch allemaal hetzelfde uit
ah gossie, A_L_N_F is er weer als de kippen bij om te huilen over hoe slecht allochtonen wel niet zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:03 schreef A_L_N_F het volgende:
ah gossie, mutant is er weer als de kippen bij om maar weer eens op te komen voor zijn achterban.
ja we weten het, wij nederlanders discrimineren
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:04 schreef Matness het volgende:
ik heb het gezien op opsporing verzocht, ik vond het ongelofelijk dat zo'm grote groep mensen zich kan keren tegen 1 of 2.
om te kotsen, stelletje schijterds.
waar is die tijd dat je gewoon 1 tegen 1 elkaar een tand uitsloeg en het dan goed was?
typische groeps samenstelling ook...
Ben je nu niet blij dat er foto's staan, zodat iedereen kan zien dat het geen Marokkanen zijn?quote:
Ik ben altijd voor foto's geweest, en voor een duidelijke aanduiding van de afkomst van de dader. De afgelopen weken is toch wel weer duidelijk geweest dat Marokkanen vaak de schuld kregen van incidenten waarbij ze helemaal niets mee te maken hadden. De moord op Jesse, het neerschoppen van die gehandicapte vrouw en nu dit. Marokkanen kregen vanaf het begin de volle laag, terwijl ze bij geen van allen betrokken waren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben je nu niet blij dat er foto's staan, zodat iedereen kan zien dat het geen Marokkanen zijn?
Want je ziet in dit topic ook, dat dát het eerste is wat men denkt.
M.a.w. de afkomst is toch belangrijk, zodat in elk geval de juiste groepering de schuld krijgt.
Heb het niet over bevolkingsgroep, maar groepering. Ik vind 20 man toch wel een groepering.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor foto's geweest, en voor een duidelijke aanduiding van de afkomst van de dader. De afgelopen weken is toch wel weer duidelijk geweest dat Marokkanen vaak de schuld kregen van incidenten waarbij ze helemaal niets mee te maken hadden. De moord op Jesse, het neerschoppen van die gehandicapte vrouw en nu dit. Marokkanen kregen vanaf het begin de volle laag, terwijl ze bij geen van allen betrokken waren.
Overigens zijn het nooit bevolkingsgroepen die wandaden plegen, het zijn altijd individuen binnen bevolkingsgroepen.
wat is jouw verklaring dat dat marokkanen en moslims in het algemeen zo ontzettend vaak negatief in de media komen en ook in allerlei onderzoeken inzake criminaliteit of intolerantie?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, kijk de vermelding van de afkomst is wel belangrijk natuurlijk. Het gaat echter om de conclusies die je eraan verbind. Als dat iets is in de trend van "hij heeft het gedaan vanwege het feit dat het een Marokkaan is" (dus afkomst speelt een rol in zijn wandaad), dan is dat gewoon onzin.
Als we relatief gaan kijken wie de meeste criminaliteit pleegt, dan zijn het Surinamers en Antillianen. Ondanks dat is de aandacht van de media altijd gericht geweest op Turken en Marokkanen. Waarom? Daarom? Dat is een keuze wat de media maakt. Daarmee wil ik niet zeggen dat Turken en Marokkanen allemaal lieverdjes zijn, want dat zijn ze niet. Ook Turken en Marokkanen hebben problemen binnen hun gemeenschap, de focus op die problemen is gewoon groter.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:44 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
wat is jouw verklaring dat dat marokkanen en moslims in het algemeen zo ontzettend vaak negatief in de media komen en ook in allerlei onderzoeken inzake criminaliteit of intolerantie?
Uhm, de "Nederlanders met Marokkaanse ouders" hebben anders ook gewoon een Marokkaans paspoort.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:45 schreef cohen het volgende:
omdat het in de media wordt vermeld wanneer het een buitenlander is, dús valt het meer op. dús gaan mensen verkeerde conclusies trekken. want 'de marokkanen' zijn vaak gewoon nederlanders met marokkaanse ouders
Wat je automatisch krijgt en je er dus niets aan kan doen. Voor Nederland geldt het het Nederlands paspoort en niet de Marokkaanse.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm, de "Nederlanders met Marokkaanse ouders" hebben anders ook gewoon een Marokkaans paspoort.
Jawel, maar net zo goed als het voor Marokkanen fijn is dat het in dit topic duidelijk is dat het om negers gaat, is het voor Nederlanders fijn als duidelijk is dat het om Marokkanen gaat, wanneer dat het geval is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:45 schreef cohen het volgende:
omdat het in de media wordt vermeld wanneer het een buitenlander is, dús valt het meer op. dús gaan mensen verkeerde conclusies trekken. want 'de marokkanen' zijn vaak gewoon nederlanders met marokkaanse ouders
Maar het punt dat het geen Marokkanen zijn maar Nederlanders klopt dus nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat je automatisch krijgt en je er dus niets aan kan doen.
Nee, het zijn altijd gewoon Nederlanders, zolang ze in Nederland zijn. Een Marokkaans paspoort is totaal niet van belang voor de Nederlandse wet. Dat de media (en uiteindelijk wij ook) rare kronkels maken is onze eigen fout.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar het punt dat het geen Marokkanen zijn maar Nederlanders klopt dus nietZe zijn het allebei, maar het ligt aan de situatie wanneer ze wat willlen zijn.
Als ze geen baan kunnen vinden zijn het Marokkanen die gedicrimineerd worden en als Moslims weer eens slecht in het nieuws zijn zijn het "ook gewoon Nederlanders".
dat negers en antillianen crimineler zijn klopt maar die gasten worden ook keihard aangepakt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als we relatief gaan kijken wie de meeste criminaliteit pleegt, dan zijn het Surinamers en Antillianen. Ondanks dat is de aandacht van de media altijd gericht geweest op Turken en Marokkanen. Waarom? Daarom? Dat is een keuze wat de media maakt. Daarmee wil ik niet zeggen dat Turken en Marokkanen allemaal lieverdjes zijn, want dat zijn ze niet. Ook Turken en Marokkanen hebben problemen binnen hun gemeenschap, de focus op die problemen is gewoon groter.
Maar de Marokkaanse afkomst is wel belangrijk in geval van crimineel gedrag. Ik heb het al meerdere malen meegemaakt op Fok dat in eerste instantie de afkomst niet vermeld werd, maar alleen de woonplaats en dat, bijvoorbeeld een Youssef meteen schaterlachend roept: Zie je wel Nederlanders doen het ook. En dat dan achteraf blijkt dat ze wel van Marokkaanse afkomst waren. En dan wordt er weer geschermd met zaken dat de afkomst er niet bij vermeld mag worden. Dat was o.a. zo bij van Gogh.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het zijn altijd gewoon Nederlanders, zolang ze in Nederland zijn. Een Marokkaans paspoort is totaal niet van belang voor de Nederlandse wet. Dat de media (en uiteindelijk wij ook) rare kronkels maken is onze eigen fout.
Raar , die 1 kilo dope moet weer verkocht worden en daardoor komt kleine criminaliteit door de junks die daar geld voor nodig heeft terwijl door een oproep van een vage Iman (in een moskee waar jij ongetwijfeld nooit komt) er nog geen 1 homo van een kerktoren gesmeten is , hoezo hebben "wij" (en spreek in het vervolg graag voor jezelf en niet voor mij , alvast bedankt) daar meer last van ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:58 schreef A_L_N_F het volgende:
als een antilliaan met 1 kilo bolletjescocaine in zijn maag ons land binnenkomt hebben wij daar minder last van dan een imam die oproept om homo's van de daken te smijtten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |