Gokje: Marokko?quote:Dan vraag ik me af: waar komen al die ratten ineens vandaan rond die tijd?
Ik had het zelfde. Maar dat is natuurlijk toeval hequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:45 schreef vosss het volgende:
Fuck, ik klik nu pas op die link en tot mijn verbazing blijken het buitenlanders te zijn!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pistols at Dawn!
Al hadden ze camera's hangen met HD kwaliteit, die buitenlanders zien er toch allemaal hetzelfde uitquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:57 schreef johno het volgende:
Blijf het mooi vinden dat ze heel Nederland vol hebben hangen met camera's, maar dat die van zo'n aldi kwaliteit zijn dat je nog niemand kan herkennen.. Zo hoort dat![]()
Negerts dan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, Blind was al betrokken bij een aanrijding!
verbazing ??quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:45 schreef vosss het volgende:
Fuck, ik klik nu pas op die link en tot mijn verbazing blijken het buitenlanders te zijn!![]()
![]()
Als ze zulke kwaliteit hadden...zouden hun ze niet laten hangenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Al hadden ze camera's hangen met HD kwaliteit, die buitenlanders zien er toch allemaal hetzelfde uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |