Heb je Foto's?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
De voorzetramen zitten er in!! Helemaal zelf gemaakt
*trots kijkt
Tijdens foto'squote:Op dinsdag 17 april 2007 20:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Er moet eerst nog een laagje verf op
Niet zo verlegen, foto's willen we zienquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Er moet eerst nog een laagje verf op
Wat Sanger zegt. En eventueel voor en later nog wel eens na. Ik ben namelijk heel erg ontzettend benieuwd!quote:
te voorzien van voorzet ramen.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Even een vraag van mij uit een ander topic naar hier halen:
[..]
Het gaat om 4 ruiten van +/- 122x85cm
Een foto van afgelopen zomer waar je 3 en een beetje raam kan zien:
[afbeelding]
De prijs voor het glas was nog lager dan verwacht. Voor 122,50 had ik m'n glasquote:Op maandag 29 januari 2007 16:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, weer eens een kleine update. Ik heb het de laatste tijd erg druk met school, dus de vorderingen gaan erg langzaam. Maar het bureau begint steeds meer vorm te krijgen.
Met de voorzetramen zit ik nog steeds in de 'denkfase'
Ik heb wel al besloten voor deze methode te gaan:
[..]
Ik moet nog even kijken hoe ik aan die korreltjes kom, maar dat gaat wel lukken.
Voor het glas heb ik al geinformeerd, en dat wordt 148,- voor 4 glasplaten van 4mm dik.
Nu nog een constructie bedenken...
wordt het dan toch maar de Keukenhof...quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
M'n tuintje was vrolijk.. Maar vrijwel alle tulpen zijn al uitgebloeid
En ik had ze nog zo graag aan m'nlaten zien.....
Ik heb geen idee, ik ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 26 april 2007 06:44 schreef Guppyfriend het volgende:
daar staat het nog wel in bloei toch? of is het allemaal maar zo kort?
me neitherquote:Op donderdag 26 april 2007 09:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben er nog nooit geweest
Ja sorry, ik heb te weinig foto's gemaakt om er een duidelijk verhaal van te makenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:45 schreef Marsepein het volgende:
AR: Ik vind het knap dat je zelf die voorzetramen gemaakt hebt. Al wordt ik niet heel wijs uit de foto's![]()
Merk je dat het werkt, is het stiller in de kamer?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:04 schreef truttebosje het volgende:
het ziet er erg slim uit hahaha.
op naar de slaapkamer foto`s dan maar?
ik ben reuze benieuwd.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:24 schreef truttebosje het volgende:
nu blijft ze voorgoed bij je toch?
Je weet het he!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
![]()
oh wacht, dat gaat nog een stapje te ver!!![]()
papier, liniaal en kleurenstaaltjes liggen al klaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Je weet het he!
Eerst aan de babykamer denken, daarna pas klussen he
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
papier, liniaal en kleurenstaaltjes liggen al klaar![]()
De beloofde plaatjes:quote:Op donderdag 26 april 2007 21:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Had ik al verteld dat ik een hele mooie handcirkelzaag gekocht heb
Het is een Festool
Ik zal morgen weer eens wat plaatje uploaden
Mooi gereedschap he!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De beloofde plaatjes:
[afbeelding]
De schatkist
En wat zit er in??
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel, dit is hem dan. Ik heb er ook 2 geleiderails bij gekregen. En dat werkt echt enorm fijn!!
Echt een super ding
Ik heb ¤100,- betaald..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Mooi gereedschap he!
Wat heeft ie je gekost?
Leuk cadeautjequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb ¤100,- betaald..
de rest m'n vader
Hij weigert alleen te zeggen hoeveel het is, maar het zal wel een veelvoud van mijn bijdrage zijn..
dat weet ik wel zeker, maar dat maakt ook niet uit. Feit is dat het een enorm fijn apparaat is!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb ¤100,- betaald..
de rest m'n vader
Hij weigert alleen te zeggen hoeveel het is, maar het zal wel een veelvoud van mijn bijdrage zijn..
Ja, hij is echt geweldig!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:12 schreef Gurb het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, maar dat maakt ook niet uit. Feit is dat het een enorm fijn apparaat is!
Dat fenomeen heet verf. Schijnen meer (kunst)schilders te hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
wat zijn die gekleurde dingen op de muur nou? op foto 1 en 4?
Ik heb nog een bodempje verf over voor noodgevallen. Maar dit is maar een tijdelijke slaapkamer he. Eind van het jaar ofzo wordt dit een hele mooie slaapkamer. En dan wel met zorg en geduld in elkaar gezetquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:34 schreef Solingjan het volgende:
Geweldig met die ramen. Goed idee van die korrels.![]()
Reken maar dat je dat merkt. Staat daar de zon op??
En doe maar ruig met je cirkelzaag met geleider. Daar zul je veel plezier van hebben.
Die slaapkamer is nu al aardig opgeknapt. Vind de kleur heel geslaagd.
Als je nog eens mengt hou er dan rekening mee dat je ooit nog mssssss wat verf nodig hebt.
De zelfde kleur mengen lukt niet. Of het moet met een mengmachine.
Succes verder.
dat dacht ik al te zienquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat fenomeen heet verf. Schijnen meer (kunst)schilders te hebben
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had nog een zak vol met spotjes ooit gekocht op een rommelmarkt. Eigenlijk wou ik die gebruiken... Alleen ik kon ze nergens vindenJa, lach maar Claudia..
quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:58 schreef Leintjeuh het volgende:
En vandaag komt ze toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |