Precies. Alsof het het einde van de wereld is als je niet vandaag maar "pas" volgende week je Wii hebt. Na al die weken, maanden wachten kan een weekje extra er ook nog wel bij. Wel erg triest om zo om een stuk speelgoed te vechten. Als het nou om eten ging en je van honger stervende kindjes thuis hebt kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar dit...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef CecilBDemented het volgende:
niemand hoeft zich aangesproken te voelen ook als je een nintendo fan bent niet.
heb het hier over een specifieke groep fanboys die mij doen kotsen.
Ga er maar vanuit dat het nog bijgesteld word naar 2 weken of langer!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef Knucklezz het volgende:
ik heb hem bij bol.com besteldben benieuwd wanneer ik em krijg maar et staat op 2-4 werkdagen en is gister beslted
KLOPT.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef renwan het volgende:
Uitverkocht? Gisteren zag ik er anders nog liggen bij Intertoys zwijndrecht![]()
Overigens heb ik geduld, ik haal dat ding volgend jaar maart wel ergens!
tot dat je van de week bij iemand zelda speelt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef renwan het volgende:
Uitverkocht? Gisteren zag ik er anders nog liggen bij Intertoys zwijndrecht![]()
Overigens heb ik geduld, ik haal dat ding volgend jaar maart wel ergens!
Gisterenavond rond sluitingstijd was dat èh!quote:
Ik heb geen vrienden met een Wiiquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
tot dat je van de week bij iemand zelda speelt.
als je een lollie en 10 euro geef mag je wel ffies bij mij komen gamen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Gisterenavond rond sluitingstijd was dat èh!
[..]
Ik heb geen vrienden met een Wii![]()
Du bist gepwnnd wie eine noobquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:09 schreef Tuneman het volgende:
Mediamarkt Eindhoven kan van mij ook een bom op.
Nog tot 2x toe gevraagd bij verschillende mensen, zelfs afdelingshoofd, jullie werken toch niet met pre-orders, nummertjes en dergelijk he?
Nee, meneer
Het is al een hel om door de stad te komen, kom je daar op tijd aan, hebben de klootzakken nummertjes uitgedeeld.![]()
Ja, lach er maar mee, ik heb nu geen Wii door dat geflauwekul!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:54 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Du bist gepwnnd wie eine noob
ik heb er gewoon 2 gekochtquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:59 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Ja, lach er maar mee, ik heb nu geen Wii door dat geflauwekul!![]()
Me 2 en ga er 1 voor de hoofdprijs verpatsen op Marktplaats. Ghehehe. Lekker die eerste terug verdienen!quote:
1 voor mezelf.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef Originele_Naam het volgende:
Wees eens sociaal en verkoop er een door, voor de winkelprijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |