Hmmm, ik vind mezelf momenteel bepaald NIET mooi. Of dat overgaat met minder gewicht weet ik niet, maar het zal beter worden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:09 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
tegen mij ook, want ik vind mezelf nu ook al mooi, maar ik weet gewoon dat mijn gewicht een risico met zich mee brengt, en ik dat risico moet verlagen door af te vallen.
ik hoef ook maar een half dagjequote:Op vrijdag 8 december 2006 07:30 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte dan maar vandaag
Ik hoef maar een half dagje
Dat klinkt akelig bekend: "ik moet eigenlijk...."quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, dat is ook zo, maar ik moet eigenlijk een studieboek lezen en mijn onderzoeksplan even wat beter onderbouwen, zodat het naar mijn begeleider kan.
Erg he?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat klinkt akelig bekend: "ik moet eigenlijk...."
Wat is iedereen trouwens actief zo vroeg op de ochtend
Ik zat voor 8 uur al hier op mijn werkquote:Op vrijdag 8 december 2006 07:33 schreef freecell het volgende:
ik hoef ook maar een half dagje
Maar die begint al om 8.30
Hmmm, ik zit nu ook op school, ben langs het huisje gefietst en benj al weer net zo wakker als vanacht. Erg veel last heb ik er dus blijkbaar niet vanquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zat voor 8 uur al hier op mijn werk![]()
Slowchatten is leuk!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:20 schreef YPPY het volgende:
Stelletje slowchatters hieren dan is Fannetje er niet eens
Even doorwerken Liejannuh, heb je daarna beeeergen vrije tijd op vakantie te gaan.
Balen Levitation. Is vast koud. Hopelijk is het hier zo droog, Anna heeft nog geen regenjas.
Inderdaad Octo, heb je er wat aan gehad?
Het is hier eindelijk een beetje licht. Het is hier tot half 10 pikke donker geweest.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Hier wordt het geloof ik alweer nacht. Maar het is nog wel droog. Nog wel. O nee, toch niet
Had ik ook moeten doen. Slimme ik ben toch gewoon op mijn fietsje gestapt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de bus maar gepakt vanmorgen.
Om 8 uur begon het ineens genadeloos te regenen. Stond al klaar met mijn fietssleutel, maar ik heb er mooi voor bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |