Ik hoop voor jou dat ik dit heel verkeerd leesquote:Op donderdag 7 december 2006 17:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
be my guest,
serieus..
niet dat ik er zelf zou zo'n ontzettend heelijk gevoel bij krijg,
ben het met de rest eens dat ze kennelijk niet echt waarde hecht aan jullie relatie, aangezien jij dat wel doet hoe de eer aan jezelf en kap ermee. Dit zeg ik naar aanleiding van haar reacties.quote:
Touchéquote:Op donderdag 7 december 2006 17:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
be my guest,
serieus..
niet dat ik er zelf zou zo'n ontzettend heelijk gevoel bij krijg, maar als jullie dat fijn vinden, leef je uit
afgelopen weekend nog zoiets meegemaakt
maar dan wil ik ook geen gezeur wanneer jou vriendin hier over de vloer komt
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ik dit heel verkeerd lees
gast....quote:
Aaaaaaaaahh kijk daar komt de aap uit de mouw!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
het verschil is echter dat ik geen vaste vriendin heb
Dan had ze niet vreemd moeten gaan. Zij zou zich heel diep moeten schamen voor wat ze gedaan heeft. In plaats daar van durft ze jou aan te spreken op jouw wens dat ze dat stukje vuilnis waarmee ze is vreemd gegaan niet mag zien. Als ze enig respect voor jouw gevoelens had zou ze die wens respecteren en die wens inwilligen. Het lijkt erop dat ze dat niet heeft, het lijkt me verstandig dat je haar de deur wijst en alle contact verbreekt. Doe je dit niet, bereid je dan maar voor op een aantal weken, zo niet maanden frustratie, onbegrip en uiteindelijk het besef dat je een hoop tijd en energie verspilt hebt door te hopen op beterschap. Die komt er niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:57 schreef jongen24jaar het volgende:
ben er nog hoor, al die reacties aan het lezen, maar ik zit dus nu echt in de knoei kwa gedachtes....
ze zegt zelf dat ze echt wil dat het goedkomt, en blijft ze ok volhouden..
eigenlijk heb ik het idee dat hij bij dat 'eerste' gesprek beter een beetje harder en duidelijker had kunnen zijn... had hij zich veel problemen en gezeur bespaart ...quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:22 schreef RoTjuXL het volgende:
[..]
Wat?![]()
Nou daar gaat de sensatie
Tenzij die gozer op dit moment bezig is met je "girlfiend![]()
Mm ja dat dusquote:Op donderdag 7 december 2006 17:32 schreef MissBliss het volgende:
TS, ga erheen! Als ze met JOU verder wilt, ben jij belangrijker dan die gozer, die zou ze uberhaupt niet meer moeten willen zien.
Maar hij is niet belangriker, dat is juist het grappigequote:Op donderdag 7 december 2006 17:32 schreef MissBliss het volgende:
Wow, even een tvp
Ben benieuwd wat TS vanavond te horen krijgt, ik gok: je stelt rare eisen, het is uit..
TS, ga erheen! Als ze met JOU verder wilt, ben jij belangrijker dan die gozer, die zou ze uberhaupt niet meer moeten willen zien.
Nee, het blijkt... Maar tenminste erheen gaan en zn vriendin aan de kaak stellen lijkt me beter dan thuis maar netjes op zn 'beurt' (hehequote:Op donderdag 7 december 2006 17:34 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Maar hij is niet belangriker, dat is juist het grappige![]()
Iedereen hier weet het, behalve hij![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, het blijkt... Maar tenminste erheen gaan en zn vriendin aan de kaak stellen lijkt me beter dan thuis maar netjes op zn 'beurt' (hehe) te wachten...
Lekkker neuken en dan nog de hele avond om andere dingen te doen, ideaalquote:Op donderdag 7 december 2006 16:45 schreef teh_m0nkey het volgende:
Lekker op de koffie van 16:30 tot 19:00.![]()
iddquote:Op donderdag 7 december 2006 17:14 schreef Schnoepfchen het volgende:
Wat doe je hier nog online??!?!?
Ga er godver nu naar toe!
Doet ie toch niet...quote:
Hoeft toch ook niet? Superieur negeren is ook heel leuk.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doet ie toch niet...![]()
Hopeloos...
Grrrrrrrr, irritant!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Superieur negeren is ook heel leuk.
Zoenen man! Zoenen!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:20 schreef Jodocus1 het volgende:
Hier onderscheiden de 'mannen' zich van de ' jongetjes.
Wees een kerel, Neem een besluit en leef ermee.
Of je gaat akkoord dat ze zich aan laat douwen door anderen of je accepteert het niet.
Ik ook niet hoor...quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef Jodocus1 het volgende:
Ja, zoenen is ook vreemdgaan. Van een knappe zoenpartij gaat het verder.
Als je iemand met een euro niet kan vertrouwen, zou je die een miljoen euro meegeven?
Ik niet in ieder geval.
Hoe dom en/of naief ben je?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:23 schreef jongen24jaar het volgende:
ze zegt zelf dat er absoluut niks meer gaat gebeuren tussen hun, dat die gast alleen ff kwam praten....
En ik weet ook dat het de eerste keer is in der leven dat ze vreemd is gegaan....en heel kort maar, maar goed: vreemdgaan = vreemdgaan
Zit ik daarvoor die 5 pagina's door te lezen.quote:
Het enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:32 schreef MissBliss het volgende:
Als ze met JOU verder wilt, ben jij belangrijker dan die gozer, die zou ze uberhaupt niet meer moeten willen zien.
het gozert, heel veel sterkte.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef jongen24jaar het volgende:
mensen, jullie hadden gelijk
er is verder dan wel niks gebeurd tussen me ex nu en die gast vandaag
maar ik was er om 18:00, en na 3 kwartier kreeg ik te horen dat ze verliefd was op die gast
ik heb gezegd dat het een vuile goedkope hoer was en ben aangelopen..
![]()
Jammer joh. Erg kut.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef jongen24jaar het volgende:
...
na 3 kwartier kreeg ik te horen dat ze verliefd was op die gast
...
![]()
dankjequote:Op donderdag 7 december 2006 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gozert, heel veel sterkte.
OK, nu voelt het kut, maar je staat wel aan de kant van de oorzaak! jij hebt een beslissing genomen, en dat kost uiteindelijk het minste energie. Succes met de verwerking.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef jongen24jaar het volgende:
maar ik was er om 18:00, en na 3 kwartier kreeg ik te horen dat ze verliefd was op die gast
![]()
Dus kan je er van uitgaan dat er wel iets is gebeurd.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef jongen24jaar het volgende:
liever soms dingen niet weten dan wel weten..quote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Dus kan je er van uitgaan dat er wel iets is gebeurd.
Je bent echt veel te goedgelovig......
Dat is waar, maar je moet soms gewoon realist zijn en zien hoe mensen echt zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:53 schreef jagermaster het volgende:
[..]
liever soms dingen niet weten dan wel weten..
ik denk dat ie dat nu wel begrijpt dude.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Dus kan je er van uitgaan dat er wel iets is gebeurd.
Je bent echt veel te goedgelovig......
Ik denk het niet, anders zeg je niet zoiets.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ie dat nu wel begrijpt dude.
Timing, Picnic, timing.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:56 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders zeg je niet zoiets.
Wat maakt het uit? Je moet der gewoon negerenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:48 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
dankje
ik vermoed dat ze nog spijt gaat krijgen van der keuze
Hè gedver...quote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef jongen24jaar het volgende:
![]()
Zie je nou wel, ze zei het één, maar bedoelde het ander en omdat jij de eer niet aan jezelf gehouden hebt heeft ze je nu twee keer voor lul gezet. Laat dit een harde les voor je zijn. Harder dan dit kan haast niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef jongen24jaar het volgende:
![]()
ik vind dat hij met zijn rustige gedrag helemaal niet voor lul staat. ik vind hem eigenlijk het best uit de strijd gekomen.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:25 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Zie je nou wel, ze zei het één, maar bedoelde het ander en omdat jij de eer niet aan jezelf gehouden hebt heeft ze je nu twee keer voor lul gezet. Laat dit een harde les voor je zijn. Harder dan dit kan haast niet.
wil jij met mij verkering? ja/nee/misschienquote:Op donderdag 7 december 2006 17:32 schreef MissBliss het volgende:
Wow, even een tvp
Ben benieuwd wat TS vanavond te horen krijgt, ik gok: je stelt rare eisen, het is uit..
ik vermoed dat het een bewuste keuze is. dat ze wat voor hem voelt en op deze moment "makkelijk" van je af wil komenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:48 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
dankje
ik vermoed dat ze nog spijt gaat krijgen van der keuze
10 maanden volgehouden, waarvan 4 maanden dat ik haar wegens omstandigheden maar 1 keer in de week kon zien een uurtje..dus gewoon stank voor dank uiteindelijkquote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef QCC het volgende:
Wat een achterbaks meisje, hoe lang heb je het met haar volgehouden?
Goed dat je haar duidelijk hebt gemaakt dat ze een hoer is..
Volgende keer beter, vanavond met je maten op stap![]()
nee, uit mijn eigen zal ik niet snel slaan, als ik een klap krijg daarintegen dan blijf ik ook niet rustig, moest me wel inhouden daar trouwens...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:22 schreef Linkmiegel het volgende:
en die kerel heb je geen tikken gegeven?
wat een hoer trouwens! maar wat ik in mn vorige bericht al zei blijkt waar te zijn. je bent zojuist ingeruild
Laat haar lekker dood vallenquote:Op donderdag 7 december 2006 21:25 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
10 maanden volgehouden, waarvan 4 maanden dat ik haar wegens omstandigheden maar 1 keer in de week kon zien een uurtje..dus gewoon stank voor dank uiteindelijk
dat die gozer daar nog was beetje koffieleuten met haar moeder ofzo, wat een klote manier om behandeld te worden.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:28 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
nee, uit mijn eigen zal ik niet snel slaan, als ik een klap krijg daarintegen dan blijf ik ook niet rustig, moest me wel inhouden daar trouwens...
tsjah ik had het echt niet van haar verwacht, 10 maanden lang overal samen uitgekomen, zowel in voor en tegenspoed en dan wordt je ineens zo behandeld
nogal he, inderdaad echt een kutstreek, gelukkig was vaders nog nie thuis, want dan was ik niet heel thuisgekomen denk kquote:Op donderdag 7 december 2006 21:31 schreef QCC het volgende:
[..]
dat die gozer daar nog was beetje koffieleuten met haar moeder ofzo, wat een klote manier om behandeld te worden.![]()
je ik heb precies hetzelfde meegemaakt en dat was na ruim 2 jaar verkering. ik hoefte overigens amper na te denken en wees haar de deur. heb haar nog 1x uitgescholden en nooit meer contact gehad. zij ging verder met die kerel waarmmee ze eerst ook goed bevriend mee was. maar ach waar je niet dood aan gaat word je sterker vanquote:Op donderdag 7 december 2006 21:28 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
nee, uit mijn eigen zal ik niet snel slaan, als ik een klap krijg daarintegen dan blijf ik ook niet rustig, moest me wel inhouden daar trouwens...
tsjah ik had het echt niet van haar verwacht, 10 maanden lang overal samen uitgekomen, zowel in voor en tegenspoed en dan wordt je ineens zo behandeld
Hoezo? jij hebt toch niets misdaan? gaat ie jou meppen dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:35 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
nogal he, inderdaad echt een kutstreek, gelukkig was vaders nog nie thuis, want dan was ik niet heel thuisgekomen denk k
Nee, dank je.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:17 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
wil jij met mij verkering? ja/nee/misschien
Weet niet hoe oud zij is en jij bent gelukkig middelbare schoolleeftijd gepasseerd anders kreeg je de komende 2,5 week nog de nasleep hiervan, zij die met haar dikke lip pruilt en gaat uithuilen bij haar nieuwe klojo.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:40 schreef SKETSj het volgende:
sociaal helemaal afmaken en zwartmaken. Die druk daar kunnen vrouwen het minste tegen.
Ze zoekt nu excuses om jou de schuld te geven van alles en zichzelf in te dekken. Die leugen met die dikke lip
is nog maar het begin. vrouwen.. oooeeee..
wil je met mij niet geen verkering? nee/ja/misschienquote:Op donderdag 7 december 2006 21:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou het contact nu hélemaal verbreken, waar haalt ze het lef vandaan je nog te beschuldigen van slaan. Ze wil duidelijk dat jij je kut voelt ipv haarzelf aangezien zij de bitch is nu..
Wat wil je nou, Linkmigiel, dat jij je lul in mij steekt of ik die van mij in jou?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
wil je met mij niet geen verkering? nee/ja/misschien
ik geef liever dan dat ik ontvangquote:Op donderdag 7 december 2006 21:57 schreef Schnoepfchen het volgende:
[..]
Wat wil je nou, Linkmigiel, dat jij je lul in mij steekt of ik die van mij in jou?
(laten we on topic blijven, okay?)
Lijkt mij redelijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:18 schreef jongen24jaar het volgende:
Maar waar ik vooral mee zit is de volgende vraag: Is het wel of niet redelijk als ik eis dat ze geen contact meer heeft met hem de komende tijd als ze wil dat het goed komt????
dat jij het schuld bent?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:07 schreef CoolGuy het volgende:
De enige reden dat zij nu zo doet is omdat ze zich dan makkelijker voelt t.o.v. jou. Want ze vind hem dan wel leuker dan jou, ze voelt zich toch kut, want zo;n situatie is nooit leuk. Maar ze probeert het zo te draaien dat jij het schuld bent, want dan voelt zij zich makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |