het gozert, heel veel sterkte.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef jongen24jaar het volgende:
mensen, jullie hadden gelijk
er is verder dan wel niks gebeurd tussen me ex nu en die gast vandaag
maar ik was er om 18:00, en na 3 kwartier kreeg ik te horen dat ze verliefd was op die gast
ik heb gezegd dat het een vuile goedkope hoer was en ben aangelopen..
![]()
Jammer joh. Erg kut.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef jongen24jaar het volgende:
...
na 3 kwartier kreeg ik te horen dat ze verliefd was op die gast
...
![]()
dankjequote:Op donderdag 7 december 2006 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gozert, heel veel sterkte.
OK, nu voelt het kut, maar je staat wel aan de kant van de oorzaak! jij hebt een beslissing genomen, en dat kost uiteindelijk het minste energie. Succes met de verwerking.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef jongen24jaar het volgende:
maar ik was er om 18:00, en na 3 kwartier kreeg ik te horen dat ze verliefd was op die gast
![]()
Dus kan je er van uitgaan dat er wel iets is gebeurd.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef jongen24jaar het volgende:
liever soms dingen niet weten dan wel weten..quote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Dus kan je er van uitgaan dat er wel iets is gebeurd.
Je bent echt veel te goedgelovig......
Dat is waar, maar je moet soms gewoon realist zijn en zien hoe mensen echt zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:53 schreef jagermaster het volgende:
[..]
liever soms dingen niet weten dan wel weten..
ik denk dat ie dat nu wel begrijpt dude.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Dus kan je er van uitgaan dat er wel iets is gebeurd.
Je bent echt veel te goedgelovig......
Ik denk het niet, anders zeg je niet zoiets.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ie dat nu wel begrijpt dude.
Timing, Picnic, timing.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:56 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders zeg je niet zoiets.
Wat maakt het uit? Je moet der gewoon negerenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:48 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
dankje
ik vermoed dat ze nog spijt gaat krijgen van der keuze
Hè gedver...quote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef jongen24jaar het volgende:
![]()
Zie je nou wel, ze zei het één, maar bedoelde het ander en omdat jij de eer niet aan jezelf gehouden hebt heeft ze je nu twee keer voor lul gezet. Laat dit een harde les voor je zijn. Harder dan dit kan haast niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef jongen24jaar het volgende:
![]()
ik vind dat hij met zijn rustige gedrag helemaal niet voor lul staat. ik vind hem eigenlijk het best uit de strijd gekomen.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:25 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Zie je nou wel, ze zei het één, maar bedoelde het ander en omdat jij de eer niet aan jezelf gehouden hebt heeft ze je nu twee keer voor lul gezet. Laat dit een harde les voor je zijn. Harder dan dit kan haast niet.
wil jij met mij verkering? ja/nee/misschienquote:Op donderdag 7 december 2006 17:32 schreef MissBliss het volgende:
Wow, even een tvp
Ben benieuwd wat TS vanavond te horen krijgt, ik gok: je stelt rare eisen, het is uit..
TS, ga erheen! Als ze met JOU verder wilt, ben jij belangrijker dan die gozer, die zou ze uberhaupt niet meer moeten willen zien.
ik vermoed dat het een bewuste keuze is. dat ze wat voor hem voelt en op deze moment "makkelijk" van je af wil komenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:48 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
dankje
ik vermoed dat ze nog spijt gaat krijgen van der keuze
10 maanden volgehouden, waarvan 4 maanden dat ik haar wegens omstandigheden maar 1 keer in de week kon zien een uurtje..dus gewoon stank voor dank uiteindelijkquote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef QCC het volgende:
Wat een achterbaks meisje, hoe lang heb je het met haar volgehouden?
Goed dat je haar duidelijk hebt gemaakt dat ze een hoer is..
Volgende keer beter, vanavond met je maten op stap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |