Ik was daar al klaar met lezen...quote:Gisterenavond is mijn vriendin vreemd gegaan met een goede vriend van haar. Ze had er erg veel spijt van achteraf en ze wilde dat ik het haar kon vergeven en ze zou het nooit meer doen.
quote:Gisterenavond is mijn vriendin vreemd gegaan met een goede vriend van haar. Ze had er erg veel spijt van achteraf en ze wilde dat ik het haar kon vergeven en ze zou het nooit meer doen.
Dit vat het wel goed samen idd... en dat van het zelfrespect.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:19 schreef Harmen1984 het volgende:
Je bent 'r kwijt. Wn daar zou ik blij mee zijn.
De slet.
O ja, en zij gaat vanmiddag neuken!![]()
1. Nooit meer mee praten;quote:Gisterenavond is mijn vriendin vreemd gegaan
Om een lang verhaal kort te maken:quote:Op donderdag 7 december 2006 16:18 schreef jongen24jaar het volgende:
Wie kan me duidelijk vertellen wat hier aan de hand is??
De brutaliteit alleen al. Uitmaken met een SMSje zeg ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:23 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]dat die gast alleen ff kwam praten[..]
DrPhil is een schijnheilige hielenlikker.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:23 schreef Schnoepfchen het volgende:
Vraag jezelf af:
Wat zou DrPhil een bedrogen man adviseren?
Ik zou gewoon als verrassing even langs gaan.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:18 schreef jongen24jaar het volgende:
Dus ik haar bellen, wordt ze boos als ik vraag waarom ik niet eerder mag komen, want ze had geen zin in mij, maar 7 uur was wel goed.
Wie kan me duidelijk vertellen wat hier aan de hand is??
Probably that you can work it out when you put your mind to it. RELATIONSHIPS NEED WORK, WORK, WORK!!! and everybody deserves a second chance...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:23 schreef Schnoepfchen het volgende:
Vraag jezelf af:
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:23 schreef Schnoepfchen het volgende:
Vraag jezelf af:
eensch die hoer verdient niet beter.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef Arjan het volgende:
[..]
De brutaliteit alleen al. Uitmaken met een SMSje zeg ik.
geen goed idee denk ik, denk dat die jongen daar nog is..quote:Op donderdag 7 december 2006 16:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zou gewoon als verrassing even langs gaan.
Ze maakt het jou probleem, niet toelaten!
mee eens!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:19 schreef Harmen1984 het volgende:
Je bent 'r kwijt. Wn daar zou ik blij mee zijn.
De slet.
O ja, en zij gaat vanmiddag neuken!![]()
Ik had niet geweten hoe ik zo snel mogelijk in m'n auto had moeten komen, naar haar te rijden, om die vent te slopen tot z'n enkels. Waar haaltie het gore lef vandaan. Ze misbruikt je liefde en je vertrouwen vent.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:18 schreef jongen24jaar het volgende:
Had ik haar in de middag nog een keer aan de telefoon, blijkt het dat die gast ineens weer onderweg daarheen is, om te praten over wat er gebeurt is.
My Godquote:Op donderdag 7 december 2006 16:27 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
geen goed idee denk ik, denk dat die jongen daar nog is..
Klopt, jij kan dat niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:18 schreef jongen24jaar het volgende:
Vanmiddag had ik haar aan de telefoon, maar ineens vond ze dat ik niet mocht eisen van haar dat ze het contact voor een tijd moet verbreken als ze wil dat het goedkomt.
Ik vind dit toch wel eigenlijk wel een redelijke eis om toch het vertrouwen eerst terug te krijgen in haar.,
Dit is toch een heel normale eis of ben ik onredelijk??
Maar volgens haar zou ze het niet meer doen, dus mocht ze gewoon contact houden met hem.
Wel tof dat ze het jou zo snel verteldquote:Gisterenavond is mijn vriendin vreemd gegaan met een goede vriend van haar. Ze had er erg veel spijt van achteraf en ze wilde dat ik het haar kon vergeven en ze zou het nooit meer doen.
Sorry hoor. Maar als diegene bij mijn vriendin zou zijn waarmee ze is vreemdgegaan, zou ik zéker langsgaan. Even vragen wat hem bezielde. Gezien t feit dat ze elkaar al lang kennen, zal hij ook wel geweten hebben dat jullie een relatie hebben. Laat je niet zo ondersneeuwen man.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:27 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
GA LANGS, DRUILOOR!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:27 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
Dat is nog eens een staaltje lef hebben. eerst vreemdgaan met die gast en hem dan vervolgens uitnodigen om erover te praten (right...) en jou ondertussen de coldest shoulder geven.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:27 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, je geeft haar ook nog eens de gelegenheid. lijkt wel alsof je het stiekem goed vindt dat je vriendin zichzelf kapot laat naaien door een andere vent.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:27 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:27 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
dat! en inderdaad, beetje zelfrespect doet wonderen..quote:Op donderdag 7 december 2006 16:23 schreef Arjan het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken:
Het is uit tussen jullie tweeën.
Dump haar voor ze jou dumpt (of je compleet belachelijk maakt door er een tweede vriendje op na te houden).
Ga niet meer praten, want dan "wint" zij toch en blijft het aan omdat je nog een zwak voor d'r hebt.
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:27 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef jongen24jaar het volgende:
ik zal haar sowieso even dit topic laten lezen en een accountje voor ze aanmaken waarmee ze kan reageren
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef jongen24jaar het volgende:
ik zal haar sowieso even dit topic laten lezen en een accountje voor ze aanmaken waarmee ze kan reageren
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef jongen24jaar het volgende:
Wat jij zou kunnen doen is een minder dominante vriendin gaan zoeken...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef jongen24jaar het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:30 schreef MissMatch het volgende:
[..]
![]()
Geweldig plan!
Kun je ook een accountje voor haar vriend aanmaken?
WTF ?!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef jongen24jaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |