Ik was daar al klaar met lezen...quote:Gisterenavond is mijn vriendin vreemd gegaan met een goede vriend van haar. Ze had er erg veel spijt van achteraf en ze wilde dat ik het haar kon vergeven en ze zou het nooit meer doen.
quote:Gisterenavond is mijn vriendin vreemd gegaan met een goede vriend van haar. Ze had er erg veel spijt van achteraf en ze wilde dat ik het haar kon vergeven en ze zou het nooit meer doen.
Dit vat het wel goed samen idd... en dat van het zelfrespect.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:19 schreef Harmen1984 het volgende:
Je bent 'r kwijt. Wn daar zou ik blij mee zijn.
De slet.
O ja, en zij gaat vanmiddag neuken!![]()
1. Nooit meer mee praten;quote:Gisterenavond is mijn vriendin vreemd gegaan
Om een lang verhaal kort te maken:quote:Op donderdag 7 december 2006 16:18 schreef jongen24jaar het volgende:
Wie kan me duidelijk vertellen wat hier aan de hand is??
De brutaliteit alleen al. Uitmaken met een SMSje zeg ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:23 schreef jongen24jaar het volgende:
[..]dat die gast alleen ff kwam praten[..]
DrPhil is een schijnheilige hielenlikker.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:23 schreef Schnoepfchen het volgende:
Vraag jezelf af:
Wat zou DrPhil een bedrogen man adviseren?
Ik zou gewoon als verrassing even langs gaan.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:18 schreef jongen24jaar het volgende:
Dus ik haar bellen, wordt ze boos als ik vraag waarom ik niet eerder mag komen, want ze had geen zin in mij, maar 7 uur was wel goed.
Wie kan me duidelijk vertellen wat hier aan de hand is??
Probably that you can work it out when you put your mind to it. RELATIONSHIPS NEED WORK, WORK, WORK!!! and everybody deserves a second chance...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:23 schreef Schnoepfchen het volgende:
Vraag jezelf af:
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:23 schreef Schnoepfchen het volgende:
Vraag jezelf af:
eensch die hoer verdient niet beter.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef Arjan het volgende:
[..]
De brutaliteit alleen al. Uitmaken met een SMSje zeg ik.
geen goed idee denk ik, denk dat die jongen daar nog is..quote:Op donderdag 7 december 2006 16:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zou gewoon als verrassing even langs gaan.
Ze maakt het jou probleem, niet toelaten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |