Dat is ook weer zo. Maar de Staat is een iets grotere organisatie dan de Uefaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat gebeurt in het normale recht heel vaak. Het is ook de Staat die recht spreekt en de Staat die ertegen in beroep gaat soms.
quote:UEFA schorst Feyenoord
De beroepscommissie van de Europese voetbalunie (UEFA) heeft Feyenoord voor de rest van het seizoen geschorst in het UEFA-bekertoernooi.
De Rotterdamse club is gestraft voor de hevige supportersrellen op 30 november in Nancy. Feyenoord dient ook een boete van 60.000 euro te betalen.
Nee en nee.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:03 schreef golfer het volgende:
Dit was te verwachten.
Ze mogen blij zijn dat ze voor komende jaren niet uitgesloten zijn.
Bedank je mede supporters maar!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:03 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzin. Wat is in godsnaam de reden dat Feyenoord die straf krijgt? Ik wil dat echt weleens weten hoor, wat Feyenoord fout heeft gedaan.
Ja en Ja.quote:
Moet hier nu echt een flinke opsomming volgen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:03 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzin. Wat is in godsnaam de reden dat Feyenoord die straf krijgt? Ik wil dat echt weleens weten hoor, wat Feyenoord fout heeft gedaan.
Nee en nee, er zijn veel lichtere straffen uitgedeeld voor zwaardere overtredingen.quote:
Ga je gang.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Moet hier nu echt een flinke opsomming volgen?
Zoals?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee en nee, er zijn veel lichtere straffen uitgedeeld voor zwaardere overtredingen.
Houd je mond kneus, je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Moet hier nu echt een flinke opsomming volgen?
AC Milan met de fakkels, ook geen uitsluiting. Tribunes in de fik in Griekenland, ook geen uitsluiting. Aanstekers naar scheidsrechters in Italië, ook geen uitsluiting.quote:
Maar Feyenoord is nu wel meerdere malen bestraft, dat zal wel meegewogen zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
AC Milan met de fakkels, ook geen uitsluiting. Tribunes in de fik in Griekenland, ook geen uitsluiting. Aanstekers naar scheidsrechters in Italië, ook geen uitsluiting.
Feyenoord verdient in dit geval 0,0 straf. Nancy moeten ze uitsluiten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar Feyenoord is nu wel meerdere malen bestraft, dat zal wel meegewogen zijn
Wat maakt dat uit, ze waren toch al gestraft. Dat hoeft echt niet mee te wegen hoor. En nee hoor, in Italië is nog nooit wat gebeurd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Allemaal niet in zo'n korte tijd en zo hevig, zonder enorme reputatie in stadions zoals feyenoord.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
AC Milan met de fakkels, ook geen uitsluiting. Tribunes in de fik in Griekenland, ook geen uitsluiting. Aanstekers naar scheidsrechters in Italië, ook geen uitsluiting.
Het verleden van F'noord zal inderdaad ongetwijfeld meegewogen hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:08 schreef opgebaarde het volgende:
Andersom ook, zat mensen hier die al geboekt hadden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
Whehehehe, lekker voor al die sperz supporters die al geboekt hadden![]()
Ik ga best ver mee wat "begrip" betreft maar laten we eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord verdient in dit geval 0,0 straf. Nancy moeten ze uitsluiten.
'Enorme reputatie', houd toch op.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Allemaal niet in zo'n korte tijd en zo hevig, zonder enorme reputatie in stadions zoals feyenoord.
Voor de meeste die ik ken vind ik het ook lullig, voor de sperz supporters niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:10 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Andersom ook, zat mensen hier die al geboekt hadden.
Feyenoord heeft ze toch gewaarschuwd, Feyenoord heeft haar uiterste best gedaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga best ver mee wat "begrip" betreft maar laten we eerlijk zijn.
Dat Nancy een zootje van de kaartverkoop heeft gemaakt wil natuurlijk niet zeggen dat dat aanleiding is om er een zootje van te maken.
Ik zie verder geen aanleiding om Feyenoord te bestraffen. Ze hebben gedaan wat ze konden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat Nancy een zootje van de kaartverkoop heeft gemaakt wil natuurlijk niet zeggen dat dat aanleiding is om er een zootje van te maken.
Alleen van de afgelopen 5 jaar telt mee. Dus alleen wat er in Basel is gebeurd en de incidentjes tijdens Sporting Lissabon en Blackburnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Het verleden van F'noord zal inderdaad ongetwijfeld meegewogen hebben.
Zowel Nancy als de politie hebben cruciale fouten gemaakt waardoor het in het stadion uit de hand is gelopen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lijkt mij voldoende toch? 3 andere 'incidenten' binnen 5 jaar erbij.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef zevenkamp het volgende:
Alleen van de afgelopen 5 jaar telt mee. Dus alleen wat er in Basel is gebeurd en de incidentjes tijdens Sporting Lissabon en Middlesbrough
Klopt maar als iedereen gewoon gezellig zijn glas bier had gedronken smiddags, een beetje zingen, een beetje dollen en vervolgens een feestje bouwen in het stadion was er niets aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ze toch gewaarschuwd, Feyenoord heeft haar uiterste best gedaan.
?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Allemaal niet in zo'n korte tijd en zo hevig,
En het bierincident uiteraardquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Het verleden van F'noord zal inderdaad ongetwijfeld meegewogen hebben.
Dat gebeurde smiddags ook, totdat de cafés geen bier meer schonken en de politie daar iedereen weg ging vegenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt maar als iedereen gewoon gezellig zijn glas bier had gedronken smiddags, een beetje zingen, een beetje dollen en vervolgens een feestje bouwen in het stadion was er niets aan de hand geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |