I knowquote:Op donderdag 7 december 2006 15:39 schreef kepler het volgende:
YOU ROCK!
Word er gek van manquote:
gewoon een keer echt laten drummen, en dan heel hard uitlachenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Word er gek van man
Zo zwaar vermoeidend![]()
![]()
Hij denk serieus dat hij het nog echt zou kunnen ook als hij achter
een drumstel plaats zou nemen![]()
Triangeljostiquote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef mr_Brown het volgende:
Air Drum.... Keyboard....Bass Guitar.... Triangel..... BRING IT ON!!!!!
Table tennis zou je nieuw moeten kunnen kopen voor 22 euro ofzo... ik doe die van mij iig niet weg want vind het echt een cool spelquote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef Magneet het volgende:
nog Gijsjes die Top SPin 2 en/of Table tennis voor een zacht prijsje willen verkopen?
Ze krijg al lekkere spekbillen en we zijn deze week met pap begonnen, ze hapt goedquote:Op donderdag 7 december 2006 10:48 schreef Bastard het volgende:
Hoest met de kinderen van de Gijsjes dan?Al bezig met wisselen, huiswerk, kruipen, of andere leuke memo's?
15 Euro voor Table tennis.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef Magneet het volgende:
nog Gijsjes die Top SPin 2 en/of Table tennis voor een zacht prijsje willen verkopen?
Groeit ook al snel.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze krijg al lekkere spekbillen en we zijn deze week met pap begonnen, ze hapt goed![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze krijg al lekkere spekbillen en we zijn deze week met pap begonnen, ze hapt goed![]()
[afbeelding]
Ik wacht nog evenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb op een of andere manier m`n beeld vergroot met een toetsencombinatie op m`n laptop. Iemand enig idee welke ?
doen ik, mail me ffquote:Op donderdag 7 december 2006 17:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
15 Euro voor Table tennis.
En dit is incl.
Sucked de Wii Pjee?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:33 schreef ChOas het volgende:
Hey Chocoboy, wat is je Wii nummer ?
Wiiplay, Wiisport, en iets wat Zelda heet ofzo... Paard hebben we 'Dookie' genoemd, naar onze katquote:Op donderdag 7 december 2006 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sucked de Wii Pjee?
Welke games ben je aan het spelen?
Nee, resolite heb ik niet veranderdquote:Op donderdag 7 december 2006 18:29 schreef Magneet het volgende:
staat je resolutie wel nog goed? Kijk anders ff in de eigenschappen van het beeldscherm. Het zou ook nog de magnifier kunnen zijn probeer eens windows toets + pijltje naar beneden
Totaal andere kant van de IT dusquote:Op donderdag 7 december 2006 19:32 schreef Magneet het volgende:
B ik weet niet eens waar je het over hebt
SUpport, beetje systeembeheer en sinds kort packagingquote:Op donderdag 7 december 2006 19:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Totaal andere kant van de IT dus![]()
Snel opruimen en komen gamenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:56 schreef Magneet het volgende:
en toen had Merlijn ons bed ondergekotst
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Snel opruimen en komen gamen
Ik heb nu wat potjes gegolfd op live,.. omg wat zijn sommige mensen slecht!quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:18 schreef gijsje79 het volgende:
Zo tis weer bijna weekend.
Vanavond weer lekker gamen.
Ja goed is het niet he.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
Ja moeten we ook maar es doen.
Tijdje terug dat ik dat spel aangeraakt heb.
Thanks Gijs maar ik zit zo goed op mijn plek momenteel. Ik hoor in de gezondheidszorg!quote:Op donderdag 7 december 2006 19:26 schreef Bastard het volgende:
Magneet, wat weet jij van ETC vertalingen.. EDI bericht naar XML bijvoorbeeld? Of iemand anders hier die iets met mapping weet, of belangrijker nog het zou willen leren?
Ik heb net een vriend gesproken, een sales manager in Belgie die een miljoenenproject heeft binnengesleept en vroeg of ik beschikbaar was voor Nederland. Zit van alles in de pijplijn, maar de komende 90 dagen zou mapping maken zijn, of met een spoedcursus er in. Daarna al snel consultant worden, klanten opbouwen in Nederland, producten installeren en de mapping ondersteuning erbij.
Lijkt me een bijzondere uitdaging maar ben zelf helaas verhinderd, heb het net lekker naar mn zin bij nieuwe werkgever maar hij vroeg of ik nog iemand kende die interesse had en ik kon aanbevelen. Dus als je intresse hebt.. of misschien Choas, of Sjo, of Surf of Brown.. allemaal wel iets in de IT .. laat me even weten, zetten we het op.
Gijssssssssssssssssssssssssquote:
Gijs fantastisch. Ben blij dat je ziet hoe goed FFXII nu eigenlijk is. Zit in een FF12 pauze momenteel. Dik 62 uur Gijsquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssss
Hoe gaat het met FFXII? Ik hoor je er niet meer over!
Je mii?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... wat is je Wii nummer?Ik wil mijn Mii naar je sturen.
Prima Gijsquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks Gijs maar ik zit zo goed op mijn plek momenteel. Ik hoor in de gezondheidszorg!
Mii zijn personages die door je menu lopen en zelfs via het Internet andere Wii's bezoeken en daar rond gaan lopen. Soort brief in een fles water idee.... tieft je Wii op het net en hij komt terug met allerlei berichtjes een week later.quote:
Tering...quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mii zijn personages die door je menu lopen en zelfs via het Internet andere Wii's bezoeken en daar rond gaan lopen. Soort brief in een fles water idee.... tieft je Wii op het net en hij komt terug met allerlei berichtjes een week later.
Je kan Mii's zelf maken. Heb mijn gezin gemaaktLijkt nog echt ook
62 uur?!?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:43 schreef Chocobo het volgende:
Gijs fantastisch. Ben blij dat je ziet hoe goed FFXII nu eigenlijk is. Zit in een FF12 pauze momenteel. Dik 62 uur GijsLaatste stuk ga ik doen als Zelda klaar is. Game deze maand en de maand daarop eigenlijk alleen nog maar Rainbow Six en Zelda Gijs.........................
ZeldaOMG
Je weet dat je hem wilt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Bastard het volgende:
Tering...
Prachtding die Wii................ en over de Zelda controls en game ga ik het niet hebben. Zit er pas 3 uur in. Gisteravond niet gegamed. Nu al een van de beste games ooit voor me. Serieus........................quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je weet dat je hem wilt.
Wii360 Gijs.
Het is bijna één console.
Gijs je gaat nog dingen meemaken.... die lange lange lange voetreizen.... prachtig. Maar moet echt een break houdenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
62 uur?!?Respect
![]()
Ik zit nu op 30 uur. Heb zojuist het dorp van de Garif verlaten en ga nu richting Mt. Bur-Omisace, maar dat is zo te zien nog een flink eind!Fantastisch spel! Zo fantastiscch is dat ik eerst deze helemaal wil uitspelen voordat ik met Zelda ga starten.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... wat is je Wii nummer?Ik wil mijn Mii naar je sturen.
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:33 schreef ChOas het volgende:
Hey Chocoboy, wat is je Wii nummer ?
Heerlijk Gijs!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Gijs je gaat nog dingen meemaken.... die lange lange lange voetreizen.... prachtig. Maar moet echt een break houden
Oh fuck niet gezien.... zo even kijken als de kids slapen. Ben vandaag vrij. Dacht dat de Wii zou komen vandaagquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh fuck niet gezien.... zo even kijken als de kids slapen. Ben vandaag vrij. Dacht dat de Wii zou komen vandaagIk zet het zo neer Gijs..... stuur je later ook meteen mijn Mii's op je af
Je koopt maar een Wii idioot................. met Zeldaquote:
Heerlijk Gijsquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
Heb gewoon een fles Chivasgekregen van de Vice-President van me werk.... omdat ik norton heb geinstalleerd op z'n privé laptop
![]()
lekker zo waardering voor je werk
Ik jou ookquote:
quote:
aaaaahhhhhhquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik jou ook![]()
![]()
En zelfs je man..................![]()
Die mis ik ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Ik mis Surfer ook.................. Gijs komt hier echt nooit meer
kan ookquote:
Laat maar, ik heb hem al gevondenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:50 schreef Chocobo het volgende:
Je koopt maar een Wii idioot................. met ZeldaDan stuur ik er een je Wii OS in
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Ik mis Surfer ook.................. Gijs komt hier echt nooit meer
quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb hem al gevonden
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb hem al gevonden
[afbeelding]
Wilde er vanmorgen een maken.... maar lukte niet echtquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]Harde Mii
Ga vanavond trouwens Brown maken
Nee ik wil m gewoon echt niet hebben..quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je weet dat je hem wilt.
Wii360 Gijs.
Het is bijna één console.
Mijn hoofd is te klein voor die grap Gijsquote:
Terecht... is echt niiiiks voor jou Gijsquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik wil m gewoon echt niet hebben..
je pik ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn hoofd is te klein voor die grap Gijs![]()
verdomme! zit hier over mn kin te wrijvenquote:
Zeldzaamquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
verdomme! zit hier over mn kin te wrijven![]()
ben stil
jou ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeldzaam
Gijs maar serieus.... mis je![]()
Ja stuur je Wii maar... geef ik hem aan Surfer. Die wil er ook een. Stuur je ook je Miiquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, wat is je Wii Friendcode?Ik wil mn Wii naar je sturen
Waar wil die dat doen dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:50 schreef Chocobo het volgende:
Surfer gaat vanmiddag even een Wii halen na zijn werk
Right
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:10 schreef Bastard het volgende:
Kreeg laats nog een berichtje van m op Live.. gereplied.... nietssss meer.
whehe, klanten blijven klanten denk ik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:49 schreef Magneet het volgende:
klinkt weer een beetje als je oude job B.
klanten blijven idd klanten. ALhoewel : gisteren met upc moeten bellen wegens storing aan de digi-tv. Die vent was weer overdreven vriendelijk en maar slijmen en slijmen. Ik had een emmer nodig om het op te ruimen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
whehe, klanten blijven klanten denk ik.
Maar over het algemeen merk ik dat de klanten in deze business vriendelijker zijn.
Is het dan nooit goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
klanten blijven idd klanten. ALhoewel : gisteren met upc moeten bellen wegens storing aan de digi-tv. Die vent was weer overdreven vriendelijk en maar slijmen en slijmen. Ik had een emmer nodig om het op te ruimen.
nope, heb zelf genoeg helpdesk gedaan maar als daar een collega van me zo gedaan zou hebben hadden we um naar buiten geslagen. Dit was echt overdreven belachelijk slijmbal.quote:
Naar buiten geslagen......................quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
nope, heb zelf genoeg helpdesk gedaan maar als daar een collega van me zo gedaan zou hebben hadden we um naar buiten geslagen. Dit was echt overdreven belachelijk slijmbal.
Gijsquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Naar buiten geslagen......................
Iedereen is vriendelijk totdat iets niet meer werkt... dat heb ik al zo vaak meegemaaktquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:00 schreef Chocobo het volgende:
Heb gelukkig niet meer met klanten te maken. Zorg voor IT zaken voor de artsen en assistentes op de praktijken. Gisteren uit eten geweest met een aantal hiervanWas wel leuk!!
Ik ben bij Casema erg boos geworden toen er herhaaldelijk flinke fouten gemaakt werden. Maar in principe worden fouten nu eenmaal gemaakt. Wordt zelf niet zo snel boos eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iedereen is vriendelijk totdat iets niet meer werkt... dat heb ik al zo vaak meegemaakt
ooohhh ik wel .. op heel veel dingenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben bij Casema erg boos geworden toen er herhaaldelijk flinke fouten gemaakt werden. Maar in principe worden fouten nu eenmaal gemaakt. Wordt zelf niet zo snel boos eerlijk gezegd.
Maar stukken minder dan vroeger.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
ooohhh ik wel .. op heel veel dingen
Gijs...daar zaten we toch te denken om heen te gaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:53 schreef Chocobo het volgende:
Wii release Mediamarkt Rijswijk![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=FaFMuTqwkRk&eurl=
Jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...daar zaten we toch te denken om heen te gaan
Laat je niet gek maken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
ooohhh ik wel .. op heel veel dingen
ja maar goed als je dat bericht leest in 1 van de oude wii topics van die winkel die besloot ze niet te verkopen dan is Nintendo NL ook wel erg slecht bezig.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja
Niet normaal.... ding is gewild hoor
Ik had een Italiaan kunnen wezen met mijn temperamentquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken.
Slecht voor je hart.
Hoezo? Omdat een verkoper 406 Wii's beloofd op launch aan zijn klantenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:06 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja maar goed als je dat bericht leest in 1 van de oude wii topics van die winkel die besloot ze niet te verkopen dan is Nintendo NL ook wel erg slecht bezig.
Jij maakt wel af en toe gekke dingen mee inderdaadquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had een Italiaan kunnen wezen met mijn temperament
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:53 schreef Chocobo het volgende:
![]()
Maarrr.. ik word er wel voor behoedt ook hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij maakt wel af en toe gekke dingen mee inderdaad
quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:21 schreef Bastard het volgende:
zal je nog es iets geven voor je verjaardag
zal ik je eens wat vertellenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:53 schreef Chocobo het volgende:
![]()
Lijkt al vanaf Augustus te regenen voor mn gevoel..quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:35 schreef kepler het volgende:
KUTWEER altijd in Nederland![]()
![]()
voor de 600e keer door de regen moeten fietsen![]()
Vind je het gek dat het toen niet luktequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:36 schreef kepler het volgende:
[..]
zal ik je eens wat vertellen
Ik heb Roy bij de Makro zien rennen voor de 360 op de launchday
Gijs het is maanden goed weer geweest. Liep laatst een verpleeghuis uit waar een praktijk zit. Kijk vol op het Zuiderpark..... begin december was het........ prachtig weer, geen wind en alles nog groen ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:35 schreef kepler het volgende:
KUTWEER altijd in Nederland![]()
![]()
voor de 600e keer door de regen moeten fietsen![]()
WII360quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Na een lange zomer begint het nu herfst te worden.
heerlijk game weer idd.
waarschijnlijk dus precies die maanden dat ik in Nieuw Zeeland wasquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs het is maanden goed weer geweest. Liep laatst een verpleeghuis uit waar een praktijk zit. Kijk vol op het Zuiderpark..... begin december was het........ prachtig weer, geen wind en alles nog groen ook![]()
Net voor de Sint is het nat geworden.... heerlijk.... game weer
een jaar geleden lag er 20 cm sneeuw... Ik heb geen probleem met de winter, maar dan moet het ook wel echt winter zijn. Geen 15 graden en alleen maar regenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Na een lange zomer begint het nu herfst te worden.
heerlijk game weer idd.
Ik heb je toegevoegd...quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:38 schreef Chocobo het volgende:
Wii nummer5273 8738 3975 8958 Volgens mij heet mijn console Gijs momenteel maar die zal ik even aanpassen. Is niet echt duidelijk
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Spel is niet eens zo goed als nieuw... tis gewoon een nieuw spel!
Ongekendquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:32 schreef Bastard het volgende:
Wii-gekte
Dat willen jatten van die WIIomg
Hier stof happen heeft ook geen zin he.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Spel is niet eens zo goed als nieuw... tis gewoon een nieuw spel!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:15 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hier stof happen heeft ook geen zin he.
Nee tis niet echt mijn soort spel.
Zo kan ik er iemand blij mee maken en tis ook nog een Gijs.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:57 schreef Bastard het volgende:
Normale foto's met 1 n00b die het verpest [Deel 5]
Rockstar Table Tennis:quote:
Is goed voor jequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Hele dag vrij geweest
nu op werk
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:57 schreef Bastard het volgende:
Normale foto's met 1 n00b die het verpest [Deel 5]
Mja... ik weet niet...quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:55 schreef Chocobo het volgende:
Shit..... dat onderbreken van die in-game cutscene.... next gen gamingDe teeeering !!
Mass Effect is zoooooooooooooo'n must have.
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3364
JOh stil eens, ik geniet van mn vrije weekend.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:37 schreef -Struikrover- het volgende:
23.30 thuis en om 4.15 weer op werk![]()
![]()
Ik ook, ben klaarquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
JOh stil eens, ik geniet van mn vrije weekend.
Het zal erg ala Kotor spelen Gijs. Is echt niks voor jou!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja... ik weet niet...
Ziet er goed uit.. maar de gameplay.. tis niet een echt RPG... en zeker geen echte shooter.. tis er tussenin. Was niet aan het gillen qua gameplay eigenlijk... mischien moet het groeien.
Staat op de Wikiquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... ChOas,... wat zijn jullie Wii nummers nu? Of stuur me anders een bericht. Check Wii nummers link in OP van Wii topic.
Dat zei je over Oblivion ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zal erg ala Kotor spelen Gijs. Is echt niks voor jou!
Dat is waar...... nou wie weet Gijsquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:56 schreef Magneet het volgende:
Gijsje: spel is binnen in 100% staat. Was alleen losgekomen in de hoes maar niks aan de hand.
Moet nog ff bedenken hoe ik die spinnen eruit krijg, hij staat al een jaar buiten en zit vol met die beestenquote:
uitrokenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet nog ff bedenken hoe ik die spinnen eruit krijg, hij staat al een jaar buiten en zit vol met die beesten
in de fik steken is ook zo rigoreus....
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet nog ff bedenken hoe ik die spinnen eruit krijg, hij staat al een jaar buiten en zit vol met die beesten
in de fik steken is ook zo rigoreus....
Net zoals via Fok! zeg maar. Alleen moet je de letters via een afstandbediening intypen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, Chaos, ik heb jullie toegevoegd in mn Wii friendlist. Voeg mij ook maar toe (zie FOK!wiki in Wii OP) en we kunnen berichtjes sturen
Of live, of email, of sms, of fok, of pmquote:Op zondag 10 december 2006 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net zoals via Fok! zeg maar. Alleen moet je de letters via een afstandbediening intypen.
Maar nergens krijg je een seintje dat zo mooi is als op de Wii. De blauwe LED gaat namelijk branden dan (zie mn icon)quote:Op zondag 10 december 2006 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net zoals via Fok! zeg maar. Alleen moet je de letters via een afstandbediening intypen.
Gijs, die game is nu al een klaarquote:Op zondag 10 december 2006 11:44 schreef Bastard het volgende:
Ik ga die Blue Dragon ook halen hoor... dat lijkt me nou weer een leuk spelletje.. RPG beetje ala FF denk ik.
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=15569 !!
Ik heb er hier en daar wat van zitten lezen en kort wat filmpjes gekeken, want ik me echt behoeden voor spoilers, nu alquote:Op zondag 10 december 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, die game is nu al een klaar![]()
Ik ben ook al gestopt met kijkenquote:Op zondag 10 december 2006 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er hier en daar wat van zitten lezen en kort wat filmpjes gekeken, want ik me echt behoeden voor spoilers, nu alMaar heb wel een idee wat het spel zal kunnen zijn... lijkt me echt top
![]()
Het enige wat ik nog mis op Xbox Live inderdaad. Weet nooit wanneer je nu een bericht heb. Je moet je 360 daar echt voor aanzetten of inloggen op xbox.nl!quote:Op zondag 10 december 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar nergens krijg je een seintje dat zo mooi is als op de Wii. De blauwe LED gaat namelijk branden dan (zie mn icon)![]()
Wat de Wii ook goed doet is dat je zelf de namen voor je friends mag invullen.quote:Op zondag 10 december 2006 12:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog mis op Xbox Live inderdaad. Weet nooit wanneer je nu een bericht heb. Je moet je 360 daar echt voor aanzetten of inloggen op xbox.nl!
Verdomme, nou je het zegt, wat een gemis!!!111quote:Op zondag 10 december 2006 12:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog mis op Xbox Live inderdaad. Weet nooit wanneer je nu een bericht heb. Je moet je 360 daar echt voor aanzetten of inloggen op xbox.nl!
zo jammer dat het turn-based isquote:Op zondag 10 december 2006 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er hier en daar wat van zitten lezen en kort wat filmpjes gekeken, want ik me echt behoeden voor spoilers, nu alMaar heb wel een idee wat het spel zal kunnen zijn... lijkt me echt top
![]()
fantastisch, kopen ze een Wii gaan ze poppetjes naar elkaar sturenquote:Op zondag 10 december 2006 13:00 schreef ChOas het volgende:
Chocobo + echtgenote liepen net op mijn Wii rond!
Cho, ik heb Cinnamongirl, Haar, Bass, Jan-Diederik en mezelf teruggestuurd!
Z.e.l.d.a.quote:Op zondag 10 december 2006 13:01 schreef kepler het volgende:
[..]
fantastisch, kopen ze een Wii gaan ze poppetjes naar elkaar sturenTja je moet wat als je niet online kan gamen
Fungehalte +3quote:Op zondag 10 december 2006 13:01 schreef kepler het volgende:
[..]
fantastisch, kopen ze een Wii gaan ze poppetjes naar elkaar sturenTja je moet wat als je niet online kan gamen
Dan vind je totumball op de 360 ook leukquote:Op zondag 10 december 2006 15:44 schreef Bastard het volgende:
Die Ps2 game.. monkey jungle ofzoOok een party game, vind ik leuk.
Nee je zal het eens toegeven hequote:Op zondag 10 december 2006 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verdomme, nou je het zegt, wat een gemis!!!111
quote:Op zondag 10 december 2006 13:00 schreef ChOas het volgende:
Chocobo + Quinny liepen net op mijn Wii rond!
Cho, ik heb Cinnamongirl, Haar, Bass, Jan-Diederik en mezelf teruggestuurd!
5 letters................ Zelda. Een van de beste games ooitquote:Op zondag 10 december 2006 13:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Tering Gijsquote:
Een verbeteringquote:Op zondag 10 december 2006 17:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee je zal het eens toegeven heChristus.............. Kijk toch eens naar ruimte voor verbetering........ stel je in ieder geval open ervoor.
edit: Nee,... laat eigenlijk maar![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 18:58 schreef Chocobo het volgende:
Nou hier is het ook helemaal verkerst.... vrouw heeft een prachtige boom gemaaktHeerlijk zo die sfeer.... lampjes aan,... Eneco teller zien versnellen
Kids zo naar bed. Vrouw heeft avonddienst
En we hebben een Zen we hebben een E
.............. tijd voor Zelda zo
Nog steeds geen bericht van je gehad andersquote:Op zondag 10 december 2006 17:56 schreef Chocobo het volgende:
In het address book trouwens kan je een mii aan een Wii adres koppelen. Maar dat kan niet die van jou zijn toch ChOas.... ik moet die mii zelf aanmaken zeker. Ik zal iig een bericht gaan sturen naar jullie vanavond. Met Noot's nummer even noteren.
dat zeg je nuquote:Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw en ChOas? Dat bericht van mij had Kepler gestuurd dus
aaahhhhquote:Op maandag 11 december 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn vorig jaar
[afbeelding] Maandje oud toen.
Voordat je het weet komen ze met een Marokkaan thuis en zeuren ze om Breezers en een brommer.quote:Op maandag 11 december 2006 08:35 schreef -Struikrover- het volgende:
aaahhhh![]()
![]()
![]()
ze worden fucking snel groot zeg![]()
![]()
Yup.. toevallig die muts gisteren nog geprobeerd bij dr.. maar dr hoofd is gewoon al 2x zo groot, past never niet meer.quote:Op maandag 11 december 2006 08:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
aaahhhh![]()
![]()
![]()
ze worden fucking snel groot zeg![]()
![]()
Deze eet marokkanen als ontbijt en vind breezers voor huilliesquote:Op maandag 11 december 2006 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voordat je het weet komen ze met een Marokkaan thuis en zeuren ze om Breezers en een brommer.
Heb je aangemaakt.... jij moet eerst online komen dacht ik zodat de Wii de connectie kan zien. Vanaf nu kan ik berichten sturen denk ik. Heb al mijn Mii's gestuurd naar ChOas. Inclusief een Noot Miiquote:Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog steeds geen bericht van je gehad anders
Ohw en ChOas? Dat bericht van mij had Kepler gestuurd dus
nee dit was erger, afleiden had geen enkele zin. Echt alles geprobeerd totdat hij dat fruitpotje zag. Ik denk dat er tandjes aan het doorkomen zijn en die was lekker koelquote:Op maandag 11 december 2006 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Tess begint ook al zo, teken dat het geen baby meer is
Gaat het niet naar der zinnen zet ze een mond op, wordt ze ff afgeleid is ze gelijk stil en is het goed
quote:I have a feeling Struikrover went on vacation without telling me... At least he could have taken me with him... last time I checked Xboxes weren't illegal in your carry-on.
Xbox is bij mij al 3 weken niet aangeweestquote:
quote:
.quote:Op maandag 11 december 2006 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aan de rechterkant bij More info...
Spel hequote:Op maandag 11 december 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsssssssssssssssssssssssssssss....
Final Fantasy![]()
Wat een klaar
Gisteren een coole Rainbow Six avond gemist..... zwaar in de minderheid.... spannende gevechten. Hoe was CoD2?quote:Op maandag 11 december 2006 09:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
.
Ow, ikke 2![]()
ben flink aan het gamen geweest de laatste maand, bijna 2000 gp gehaald en zo`n 55 achievements
Die paar potjes die ik gedaab heb waren echt weer geniaal. Die Zeus ook altijd als het te moeilijk wordt voor hemquote:Op maandag 11 december 2006 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren een coole Rainbow Six avond gemist..... zwaar in de minderheid.... spannende gevechten. Hoe was CoD2?
Zat vast, moest een kerk innemen, uur over gedaanquote:Op maandag 11 december 2006 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren een coole Rainbow Six avond gemist..... zwaar in de minderheid.... spannende gevechten. Hoe was CoD2?
Oh ja dat stukje zat ik ook te kloten... wel lekker als dan uiteindelijk die jeeps enzo binnen komen rijden in dat filmpje hequote:Op maandag 11 december 2006 10:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zat vast, moest een kerk innemen, uur over gedaan![]()
Word echt pittig op Veteran nu. Nog 2,5 level en ik heb `m uitgespeeld
Weet niet, moet het commandocenter nogquote:Op maandag 11 december 2006 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja dat stukje zat ik ook te kloten... wel lekker als dan uiteindelijk die jeeps enzo binnen komen rijden in dat filmpje he
Achievement hoerquote:Op maandag 11 december 2006 10:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Weet niet, moet het commandocenter nog![]()
dan is dit level afgelopenn en moet ik er nog 2
Dikke 530 puntnen nog dan !!
Nee, vind van niet. Achievements doen precies waar ze voor zijn. Speel een spel vaker, langer en veel intensiever door die dingenquote:Op maandag 11 december 2006 10:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Achievement hoer
Nou ja bij CoD3 en TW zit ik nu ook wel te kijken naar de achievements... dat ik denk oh dat kan ik ook nog wel eens proberen. Hoewel de meeste achievements gewoon per ongeluk gehaald worden.
heerlijk gijsquote:
Jan Smitquote:Op maandag 11 december 2006 10:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heerlijk gijs
lekker weekend gehad....![]()
afgelopen zaterdag naar bedrijfsfeest van vorige opdracht geweest.... gasten vroegen of ik ook kwam... was wel lachen om die gasten weer te zien allemaal.
Gerard Joling en Jantje Shit traden op
Gisteren kerstboom neergezet.... gezellig sfeertje altijd
Snap m nietquote:Op maandag 11 december 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
Oud, maar waar gebeurd![]()
http://video.google.ca/videoplay?docid=7408149655461478633&q=Silva.se
quote:Op maandag 11 december 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jan Smit![]()
Ja lekkere tijd altijd wel, gezellig zo met de boom en de kaarsjes en zo.. we hebben de ramen ook ieder jaar onder de sneeuw en ijsspuit zitten, met van dat rode lint enzo
quote:Op maandag 11 december 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
Oud, maar waar gebeurd![]()
http://video.google.ca/videoplay?docid=7408149655461478633&q=Silva.se
quote:Op maandag 11 december 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Snap m niet![]()
Ze varen op een vuurtoren af?
Die dikke Amerikaan dreigen "Ey, mijn boot is groter dan die van jou, ga opzij!!" ... en die ander heel droog.. ik ga niet opzij, ga jij maar opzij , ik ben een vuurtorenquote:Op maandag 11 december 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Snap m niet![]()
Ze varen op een vuurtoren af?
Ah dat is er zo weer af joh... zorg er alleen voor dat je dat plakband niet overal heel hard aandruktquote:Op maandag 11 december 2006 11:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
dat wilde ik ook
maar mocht niet
jah... als ik t zelf schoon ging maken
dat klinkt als een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tip 2: zorg dat bij het verwijderen het plakband niet in je haar valt
2Xquote:Op maandag 11 december 2006 11:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat klinkt als een ervaringsdeskundige
2 weken oude blog van strol's 360 maar wel leukquote:strolie75's Xbox - 11/30/2006
strolie75 was absent yesterday... I was smelling something that reminded me of sweat... He better not be playing with a Nintendo Wii... burning calories while playing games is just wrong.
quote:Op maandag 11 december 2006 12:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
2 weken oude blog van strol's 360 maar wel leuk
Hoeven ze in ieder geval niet meer op zoek naar de bronquote:Op maandag 11 december 2006 12:00 schreef Bastard het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/6045
Das bij brown
*kuche kuche*quote:Op maandag 11 december 2006 12:00 schreef Bastard het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/6045
Das bij brown
En flauw gevallen of was je een bikkelquote:Op maandag 11 december 2006 12:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
*kuche kuche*
afgelopen zaterdag ook prikje gehaald iddas woensdag terugkomen voor uitslag
Echt te ziek voor woordenquote:Op maandag 11 december 2006 12:24 schreef Bastard het volgende:
Abortus vanwege hazenlip komt voor
Dit is ook zo erg he
Ben Surfer nietquote:Op maandag 11 december 2006 12:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En flauw gevallen of was je een bikkel
Ja dit is echt verschrikkelijkquote:
Bel jij t GGD nog ffquote:Op maandag 11 december 2006 13:25 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja dit is echt verschrikkelijk
Echt geen woorden voor...... word er alleen maar boos van
De een zit jarenlang te kweken om een kind uberhaupt te mogen krijgen... en de ander keurt hem af om zoiets en laat het weghalen, zo oneerlijkquote:Op maandag 11 december 2006 13:25 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja dit is echt verschrikkelijk
Echt geen woorden voor...... word er alleen maar boos van
Ja dat is echt nog wel het ergst denk ik....quote:Op maandag 11 december 2006 13:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
De een zit jarenlang te kweken om een kind uberhaupt te mogen krijgen... en de ander keurt hem af om zoiets en laat het weghalen, zo oneerlijk
Moet heel Moordrecht eigenlijk?quote:Op maandag 11 december 2006 13:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Bel jij t GGD nog ffjij moet ook een afspraak maken
jahquote:
oh.... en jullie ookquote:
Heb je een bult op je arm?quote:Op maandag 11 december 2006 14:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh.... en jullie ookals de test positief is
![]()
Ik laat je gewoon de volgende keer buiten staan, als je weer eens heel erg nodig moet plassenquote:Op maandag 11 december 2006 14:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh.... en jullie ookals de test positief is
![]()
nehquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 14:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik laat je gewoon de volgende keer buiten staan, als je weer eens heel erg nodig moet plassen![]()
Praat hoor!quote:Op maandag 11 december 2006 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.orbicule.com/undercover/recovery.html
Ik zou de bond bellen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:50 schreef kepler het volgende:
nou jah zeg
Ik moet donderdag om 0645 krantjes uitdelen op het station, maar ik moet een uur van te voren bellen dat ik kom werken, anders wordt er een uur werk ingehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |