abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44251200
Vandaag alweer de derde wii opgehaald, ditmaal voor een vriend, mn vriendin zou hem even gaan halen. In eerste instantie deden ze moeilijk ( ze had mijn legitimatie en toch kreeg ze 'm niet mee ), dus ik naar die winkel. Staan er 15 apen ofzo die zien dat wij de laatste wii afrekenen en meekrijgen, geef ik hem aan mn vriendin om even mn fiets van 't slot te halen, wordt dat ding uit d'r handen gerukt

Ik met alle lucht in mn longen erachteraan gesprint en die gozer onderuit gehaald, en mn wii terugveroverd. Kreeg van de winkel (e-plaza) als 'troost' wel een gratis nunchuck mee ( ), maar mn vriendin was hevig ontdaan en vond het maar gelijk een kutapparaat

Nou ja goed, nu zit ze vrolijk te wii-tennissen en is er toch wel weer een lach op haar gezicht te zien ( ), maar toch: wat een eikels zeg

Wii
Kutkloon.
pi_44251250
OMG wat een pauper, ik had hem nog even een tik op zn smoel gegeven... poten af van mn spullen (en je vriendin offcourse)... sowieso, flippen om een wii dat je dat ding graag wilt hebben ok... maar om hem te jatten uit jaloezie
pi_44251261
Wat was het voor persoon? Een van de 15 apen?
pi_44251305
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef Thrilled het volgende:
OMG wat een pauper, ik had hem nog even een tik op zn smoel gegeven... poten af van mn spullen (en je vriendin offcourse)... sowieso, flippen om een wii dat je dat ding graag wilt hebben ok... maar om hem te jatten uit jaloezie
Ach, in de VS worden mensen doodgeschoten om dat ze de laatste PS3 bemachtigd hebben. Wat dat betreft valt het niet nog allemaal wel mee.
pi_44251308
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef Thrilled het volgende:
Dat heb ik ook gedaan, heb hem van achter besprongen en even afgeleerd ooit nog iets te stelen. Maar mn vriendin was écht geschrokken, zo zielig
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef PlarkPlark het volgende:
Wat was het voor persoon?
Wil je nu horen dat het een marokkaan of allochtoon was ofzo? Het was een hele lange Nederlandse gozer, een beetje een slungel.
Kutkloon.
pi_44251318
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef PlarkPlark het volgende:
Wat was het voor persoon? Een van de 15 apen?
Een irritant 14-16 jarig idiootje met een petje dat verdiende om helemaal in elkaar geramd te worden.

goh, ik zat mis.
pi_44251332
Check ook dit filmpje van stakkertjes in Zwolle die aan dat ding staan te rukken met zn allen
http://www.d-are.nl/upload/1/MOV00007.3gp
pi_44251401
Wat me wel erg lijkt, dat wanneer je de achtervolging inzet in een winkelcentrum en hem niet bij kan houden je durft niet op te geven uit schaamte maar doorrennen is zinloos omdat je weet dat je verliest
  Redactie Games vrijdag 8 december 2006 @ 14:43:19 #9
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_44251408
.....Kennedy
pi_44251431
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef JaFFe het volgende:
Check ook dit filmpje van stakkertjes in Zwolle die aan dat ding staan te rukken met zn allen
Jezus man wat triest. Ik heb mijne al een half jaar terug gereserveerd.

Het was te verwachten dat dat ding uitverkocht raakte, daarom een pre-order.
Kutkloon.
pi_44251511
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef Wessiej het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FaFMuTqwkRk&eurl=

Media Markt Rijswijk
Tering.

"Waren er maar 5 ofzo?"
'12'
"En dan stuur je al die mensen niet weg ofzo?"
'Wij niet'

. Wat verwacht je dan, domme doos. Dat als ze roepen 'de eerste twaalf mogen blijven staan, de rest ophoepelen' men ook daadwerkelijk luistert? Dat wordt dan alleen maar méér een drampartij.
Kutkloon.
pi_44251527
Ik wacht altijd een tijdje tot ik mijn console haal.
In dit geval wordt het niet de WII maar de PS3.
En daarbij ga ik zeker wachten tot de prijs wat daalt.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:48:38 #13
13250 Lod
Sapere aude!
pi_44251575
quote:

Media Markt Rijswijk
Volgens mij zag ik een neef van mij daar lopen
GNU Terry Pratchett
pi_44251591
ik vind dat zo zielig altijd he die mensen die dagen voor de deur liggen om een console te kopen... en helemaal als de deuren eindelijk open gaan je dan op zo'n ding te storten en tegen je borst aan klemmen van: "durf hem eens aan te raken en je proeft de komende 5 weken bloed..!"

en dan sterven er kindertjes in afrika de hongersdood
pi_44251593
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef JaFFe het volgende:
quote:

Media Markt Rijswijk
.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:50:05 #16
13250 Lod
Sapere aude!
pi_44251610
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef Thrilled het volgende:
Die hoeven in ieder geval niet in de rij te staan om een Wii te krijgen . Een geluk bij een ongeluk
GNU Terry Pratchett
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:51:13 #17
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_44251647
AHAHAH ik lach me kapot om die filmpjes....

Check marktplaats trouwens, daar staan er al weer een zooi op.
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
pi_44251747
Je moest al zijn tanden eruit slaan man , dat is wat iukk zou doen iig
pi_44251750
Het is toch gewoon een rij... als je vooraan staat dan ben je toch gewoon eerste? Zo ging het met de 360 launch hierzo
pi_44251885
Allemaal luie flikkers, ze hadden zo'n wii ook gewoon kunnen pre orderen
pi_44251896
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb liever honger dan geen wii
pi_44252024
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:54 schreef koentje.k het volgende:
Het is toch gewoon een rij... als je vooraan staat dan ben je toch gewoon eerste? Zo ging het met de 360 launch hierzo
in Nederland? Je bent gek joh. Al die mensen springen tegen dat rolluik aan, gaan NAAST elkaar staan i.p.v. ACHTER elkaar, asociaal kutvolk. En dan dit zelfs, diefstal. .

Vriendinnetje is overigens het euvel alweer te boven en zit nu zéér gefascineerd te kijken wat dat "zelda" nou precies is. Ze vindt 't erg leuk.

Nieuwe zelda fan
Kutkloon.
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:05:50 #23
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_44252164
Zowiezo dom. Als je ook maar een beetje geduld hebt zijn er weer nieuwe Wii's in de winkel te krijgen.

De Wii is de nieuwe PS2 kwa console-succes. De productie van de Wii is relatief simpel en hoog, alleen dacht Nintendo goud in handen te hebben, maar bleek het diamand te zijn.
I mean no harm
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:16:26 #24
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_44252517
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:01 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

in Nederland? Je bent gek joh. Al die mensen springen tegen dat rolluik aan, gaan NAAST elkaar staan i.p.v. ACHTER elkaar, asociaal kutvolk. En dan dit zelfs, diefstal. .

Vriendinnetje is overigens het euvel alweer te boven en zit nu zéér gefascineerd te kijken wat dat "zelda" nou precies is. Ze vindt 't erg leuk.

Nieuwe zelda fan
Is je vriendinnetje 4 ofzo?
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_44253037
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:16 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Is je vriendinnetje 4 ofzo?
Niet alle vrouwen gamen.
Kutkloon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')