Ach, in de VS worden mensen doodgeschoten om dat ze de laatste PS3 bemachtigd hebben. Wat dat betreft valt het niet nog allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef Thrilled het volgende:
OMG wat een pauper, ik had hem nog even een tik op zn smoel gegeven... poten af van mn spullen (en je vriendin offcourse)... sowieso, flippen om een wiidat je dat ding graag wilt hebben ok... maar om hem te jatten uit jaloezie
Dat heb ik ook gedaan, heb hem van achter besprongen en even afgeleerd ooit nog iets te stelen. Maar mn vriendin was écht geschrokken, zo zieligquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef Thrilled het volgende:
OMG wat een pauper, ik had hem nog even een tik op zn smoel gegeven... poten af van mn spullen (en je vriendin offcourse)... sowieso, flippen om een wiidat je dat ding graag wilt hebben ok... maar om hem te jatten uit jaloezie
Wil je nu horen dat het een marokkaan of allochtoon was ofzo?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef PlarkPlark het volgende:
Wat was het voor persoon?
Een irritant 14-16 jarig idiootje met een petje dat verdiende om helemaal in elkaar geramd te worden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef PlarkPlark het volgende:
Wat was het voor persoon? Een van de 15 apen?
Jezus man wat triest. Ik heb mijne al een half jaar terug gereserveerd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef JaFFe het volgende:
Check ook dit filmpje van stakkertjes in Zwolle die aan dat ding staan te rukken met zn allen
http://www.d-are.nl/upload/1/MOV00007.3gp
Tering.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef Wessiej het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FaFMuTqwkRk&eurl=
Media Markt Rijswijk
Volgens mij zag ik een neef van mij daar lopenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef Wessiej het volgende:
Media Markt Rijswijk
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef JaFFe het volgende:
Check ook dit filmpje van stakkertjes in Zwolle die aan dat ding staan te rukken met zn allen
http://www.d-are.nl/upload/1/MOV00007.3gp
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef Wessiej het volgende:
Media Markt Rijswijk
Die hoeven in ieder geval niet in de rij te staan om een Wii te krijgenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef Thrilled het volgende:
en dan sterven er kindertjes in afrika de hongersdood
Ik heb liever honger dan geen wiiquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef Thrilled het volgende:
en dan sterven er kindertjes in afrika de hongersdood
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:54 schreef koentje.k het volgende:
Het is toch gewoon een rij... als je vooraan staat dan ben je toch gewoon eerste? Zo ging het met de 360 launch hierzo
Is je vriendinnetje 4 ofzo?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:01 schreef BiMeWet het volgende:
[..]in Nederland? Je bent gek joh. Al die mensen springen tegen dat rolluik aan, gaan NAAST elkaar staan i.p.v. ACHTER elkaar, asociaal kutvolk. En dan dit zelfs, diefstal.
.
Vriendinnetje is overigens het euvel alweer te boven en zit nu zéér gefascineerd te kijken wat dat "zelda" nou precies is. Ze vindt 't erg leuk.
Nieuwe zelda fan
quote:Hey profiteurische kankerkneus
Beetje zielig hoor, veel meer geld vragen voor een wii omdat hij slecht verkrijgbaar is.
Dat je in je kont genomen word door een seropositieve egel
Groetjes Veldmuis
Je verteld het net alsof het een klein kind is of in ieder geval iemand die niet goed bij is.quote:
Heldquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
Zo'n ongelovelijke kneus die zijn Wii op marktplaats aanbied voor 400 euro.
Hoe triest ben je dan
Heb hem maar een mailtje gestuurd
[..]
whaha en dan op de advertentie:quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hoe triest ben je dan
[..]
quote:Te koop aangeboden:
WII te kop bieden onder 400 euro is zwaar debiel
quote:¤ 399,00 mokum_14 07-12-06, 12:34
Tja, Mario is niet bepaald goede stof voor Nederlands.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:40 schreef Thrilled het volgende:
[..]
whaha en dan op de advertentie:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
spelfouten in advertentie's zijn trouwens ook een groot teken van een gebrek aan intelligentie
Inderdaad die gekte slaat helemaal nergens op. Maar je moet blij zijn dat je er nog een hebt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:37 schreef BiMeWet het volgende:
[verhaal]
Precies! Sonyquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:13 schreef fratsman het volgende:
Moraal van het verhaal, ik erger me aan kutbedrijven die niet eens in staat zijn om fatsoenlijk voorraad aan te maken alvorens ze een nieuw apparaat in de markt zetten.
was je daarbij? Daar opende ik ook al een topic over, maar die werd gesloten. Stond politie en al bij, echt ongelofelijk triest.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:16 schreef Jarno het volgende:
Tsja, onlangs sloeg men elkaar nog de hersens in voor een paar lelijke H&M truitjes, dus echt opkijken doe ik nergens meer van.
Nee, maar in de topics op FOK! las ik dat magazijnmedewerkers de kleding vanuit het magazijn de winkel inwierpen omdat ze niet meer de winkel in durfden. Op zulke momenten schaam ik me wel een beetje voor m'n medemens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
was je daarbij? Daar opende ik ook al een topic over, maar die werd gesloten. Stond politie en al bij, echt ongelofelijk triest.
We hebben het over Nintendo-fanboys en H&M-modetrutjes.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar in de topics op FOK! las ik dat magazijnmedewerkers de kleding vanuit het magazijn de winkel inwierpen omdat ze niet meer de winkel in durfden. Op zulke momenten schaam ik me wel een beetje voor m'n medemens.
Nu lijkt ook weer iemands leven af te hangen van het al dan niet op dag 1 hebben van een Wii. Ik snap dat je soms iets graag wilt hebben, maar kom op, blijven relativeren he mensen...?
Oh ze hebben zat voorraad bij Nintendo hoor. Ze zien Nederland gewoon niet als een markt voor deze spelcomputer.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:13 schreef fratsman het volgende:
Moraal van het verhaal, ik erger me aan kutbedrijven die niet eens in staat zijn om fatsoenlijk voorraad aan te maken alvorens ze een nieuw apparaat in de markt zetten.
Jij bent zeker een ajacied? Dat geldt voor élke voetbalfan hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
We hebben het over Nintendo-fanboys en H&M-modetrutjes.
Een beroep doen op hun relativeringsvermogen is even zinvol als Feyenoord-supporters vragen om beheerst de dialoog met hun tegenstanders aan te gaan, om zo alle verschillen rustig uit te praten.
Hoe triest dat ook moge zijn.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:41 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Jij bent zeker een ajacied? Dat geldt voor élke voetbalfan hoor..
Amersfoort. Ah, AZ of Ajax dus. Geen wonder dat je Feyenoord als voorbeeld nam...
FC Utrecht.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:41 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Jij bent zeker een ajacied? Dat geldt voor élke voetbalfan hoor..
Amersfoort. Ah, AZ of Ajax dus. Geen wonder dat je Feyenoord als voorbeeld nam...
Daar was het me dan ook om te doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
FC Utrecht.
En bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:56 schreef postmortum het volgende:
ik heb hier een nes staan
nee viezerikquote:
Als je er nu geen hebt ben je niet 1337 hequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen vechten voor een apparaat dat je over 3 weken kan kopen zonder ervoor te strijden.
Whehehe, sommige mensen leven in een grot.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:05 schreef DarkMinded het volgende:
Voor dat ik dit topic las had ik nog NOOIT gehoord van zo een wiiiiiii apparaat/ding/geval![]()
Hoop dat je dr mee blijft zittenquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 3 PS3's gepre-ordered...en ik ga er 2 verkopen...lekker snel 1500 euro winst maken.
Ik kan het wel begrijpen dat mensen die Wii's nu massaal op Marktplaats aanbieden, er is vraag naar en mensen zijn bereid om hoge bedragen er voor neer te tellen zo werkt het systeem van vraag en aanbod nou eenmaal, het is deels ook Nintendo's schuld voor het leveren van zo'n beperkte aantal Wii's.
Iets met wereldvreemd en serieuze straatvreesquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:42 schreef hoM3r het volgende:
Jezus wat triest allemaal, als je zonodig leuk wil meebewegen met spelletjes, ga dan gewoon echt tennissen of boksen of zo.
Dan moet je naar buiten. En dat is eng.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:42 schreef hoM3r het volgende:
Jezus wat triest allemaal, als je zonodig leuk wil meebewegen met spelletjes, ga dan gewoon echt tennissen of boksen of zo.
Serieuze modus:quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Iets met wereldvreemd en serieuze straatvrees![]()
En straks heeft Sony de bevoorraading van Europa wel in orde. Dan moet jij je 2 PS3's juist met verlies verkopen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 3 PS3's gepre-ordered...en ik ga er 2 verkopen...lekker snel 1500 euro winst maken.
Net als Sonyquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En straks heeft Sony de bevoorraading van Europa wel in orde. Dan moet jij je 2 PS3's juist met verlies verkopen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:31 schreef Bastard het volgende:
Tis de doelgroep.
Ze hebben nog nooit hun bevoorrading in orde gehad, niet met de PS1, niet met de PS2. En niet met de Japanse en Amerikaanse launch van de PS3. Ze hebben het nu wel tot maart uitgesteld vanwege problemen met de blu-ray diode en om de bevoorrading goed te regelen, maar leveringsproblemen zullen er blijven want je kunt er gif op innemen dat van de wellicht 1/2 miljoen PS3's die per maart naar Europa verscheept worden er maar enkele tienduizenden naar Nederland gaan en als de voortekenen er zijn dat er geen leveringsproblemen zullen komen, kan ik altijd mijn pre-order annuleren.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En straks heeft Sony de bevoorraading van Europa wel in orde. Dan moet jij je 2 PS3's juist met verlies verkopen.
ben jij kluizenaar ofsoquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:26 schreef Gebleekte het volgende:
Ik wist voor dit topic nog nieteens wat zon ding was, en die lui staan er om te matten![]()
http://www.marktplaats.nl(...)n-boven-400-eur.htmlquote:
Ik heb de Wii gekocht van de week en er wat op gespeeld. Maar het is niet echt mijn ding als ik eerlijk ben en dus mag hij wat mij betreft weer weg.
Wii is in natuurlijk in nieuwstaat, is alleen uit de verpakking gehaald en neergezet. Alles wat erbij hoort zit erbij en alles is 100% onbeschadigd en werkt zoals het hoort.
Ik heb verder niets ingesteld voor wifi of wat dan ook, ik heb alleen een poppetjes aangemaakt, maar die kan je zo verwijderen.
Natuurlijk met de bon erbij.
Prijs die voor de Wii gegeven wordt is ongeveer 400 euro dus dat wil ik er dan ook voor hebben.
Ik heb als extra: een extra wireless controller met het spel Wii play erbij, dat kostte 50 euro (en wil ik er ook gewoon voor hebben, is ook gewoon nieuw met verpakking en alles erbij).
Ik heb ook het spel: Zelda voor de Wii, deze zit nog in de seal. Ik heb hem niet gespeeld. Dit spel staat ook op de bon en ik wil er 60 euro voor hebben, anders breng ik het spel terug naar de winkel. Als je het spel er niet bij wil hebben dan hou ik de bon nog even achter en die krijg je dan als ik het spel heb terug gebracht.
Als je alles optelt krijg je 510 euro en ik maak er dan 500 euro van.
Kan morgenochtend of eventueel vanavond na 21:00 uur ongeveer opgehaald worden.
Foto's leken me overbodig omdat iedereen wel weet hoe het er allemaal uitziet.
Je bod mailen heeft niet zo heel veel zin als het lager dan 500 euro is.
nogal.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:30 schreef Wilfret het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)n-boven-400-eur.html
Wat een![]()
dus jij bent veldmuisquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hoe triest ben je dan
[..]
Hoezo geldklopperijquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:30 schreef Wilfret het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)n-boven-400-eur.html
Wat een![]()
Jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nogal.
Even een Wii kopen en testen, 'nah niet mijn ding' en weg ermee maar weer. Dat noem je nu een impulsaankoop
.
Ik hoop dat ze hem gaan stalkenquote:
Beste Mensen!!
Als echte Nintendo freak heb ik meerdere Wii's gereserveerd, om er 100% zeker van te zijn er 1 te kunnen bemachtigen!
Maar ik heb er niet per definitie meerdere nodig, dus kan deze eventueel de deur uit. Ik weet hoe gewild het apparaat is en ben ook absoluut niet bang hem kwijt te raken!
Ik bied hem alleen aan voor de echte "Die Hard Ninendo Fan" die dit er voor over heeft. .
DUS WAS JIJ TE LAAT EN KAN JE NIET WACHTEN TOT VOLGEND JAAR DAN IS DIT JE KANS!
IK HEB HEM HIER LIGGEN HELEMAAL NIEUW EN COMPLEET IN DOOS INCLUSIEF HET SPEL WII SPORTS!
DE PRIJS IS 450,- VAST!
INTERESSE BEL OF MAIL EFFE.......................
ik heb zin om optebellenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Jadeze is ook
[..]
Ik hoop dat ze hem gaan stalken![]()
ik niet, maar pleur wel ff de opnames hier neerquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik heb zin om optebellenwie doet er mee?
Whehequote:
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, in de VS worden mensen doodgeschoten om dat ze de laatste PS3 bemachtigd hebben. Wat dat betreft valt het niet nog allemaal wel mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |