I knowquote:Op donderdag 7 december 2006 15:39 schreef kepler het volgende:
YOU ROCK!
Word er gek van manquote:
gewoon een keer echt laten drummen, en dan heel hard uitlachenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Word er gek van man
Zo zwaar vermoeidend![]()
![]()
Hij denk serieus dat hij het nog echt zou kunnen ook als hij achter
een drumstel plaats zou nemen![]()
Triangeljostiquote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef mr_Brown het volgende:
Air Drum.... Keyboard....Bass Guitar.... Triangel..... BRING IT ON!!!!!
Table tennis zou je nieuw moeten kunnen kopen voor 22 euro ofzo... ik doe die van mij iig niet weg want vind het echt een cool spelquote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef Magneet het volgende:
nog Gijsjes die Top SPin 2 en/of Table tennis voor een zacht prijsje willen verkopen?
Ze krijg al lekkere spekbillen en we zijn deze week met pap begonnen, ze hapt goedquote:Op donderdag 7 december 2006 10:48 schreef Bastard het volgende:
Hoest met de kinderen van de Gijsjes dan?Al bezig met wisselen, huiswerk, kruipen, of andere leuke memo's?
15 Euro voor Table tennis.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef Magneet het volgende:
nog Gijsjes die Top SPin 2 en/of Table tennis voor een zacht prijsje willen verkopen?
Groeit ook al snel.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze krijg al lekkere spekbillen en we zijn deze week met pap begonnen, ze hapt goed![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze krijg al lekkere spekbillen en we zijn deze week met pap begonnen, ze hapt goed![]()
[afbeelding]
Ik wacht nog evenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb op een of andere manier m`n beeld vergroot met een toetsencombinatie op m`n laptop. Iemand enig idee welke ?
doen ik, mail me ffquote:Op donderdag 7 december 2006 17:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
15 Euro voor Table tennis.
En dit is incl.
Sucked de Wii Pjee?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:33 schreef ChOas het volgende:
Hey Chocoboy, wat is je Wii nummer ?
Wiiplay, Wiisport, en iets wat Zelda heet ofzo... Paard hebben we 'Dookie' genoemd, naar onze katquote:Op donderdag 7 december 2006 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sucked de Wii Pjee?
Welke games ben je aan het spelen?
Nee, resolite heb ik niet veranderdquote:Op donderdag 7 december 2006 18:29 schreef Magneet het volgende:
staat je resolutie wel nog goed? Kijk anders ff in de eigenschappen van het beeldscherm. Het zou ook nog de magnifier kunnen zijn probeer eens windows toets + pijltje naar beneden
Totaal andere kant van de IT dusquote:Op donderdag 7 december 2006 19:32 schreef Magneet het volgende:
B ik weet niet eens waar je het over hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |