ik ga er niet van uit.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vanavond 18:00 uur dus, zal allemaal wel loslopen.
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zijn we het toch een keer eens.
Singing Danny Blind, Danny Blind is zat....quote:Danny Blind betrokken bij ongeval
Op de Burgemeester Stramanweg in Zuidoost heeft Danny Blind woensdagavond omstreeks 23.45 uur een ernstig autoongeluk veroorzaakt. Onder invloed van alcohol reed de 45-jarige Blind vol in op een met pech stilstaande auto.
Hierbij raakte de 48-jarige bestuurster van de auto zwaargewond. De brandweer moest haar uit de auto bevrijden. Een tweejarig kind dat bij de vrouw in de auto zat bleef ongedeerd.
Na een blaastest bleek Blind drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed te hebben.
Zou behoorlijk klote zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Saidi verdraait knie op training
Uitgegeven: 7 december 2006 13:41
AMSTERDAM - Karim Saidi heeft donderdag op de training van Feyenoord zijn knie verdraaid. De Tunesische verdediger moest van het veld worden gedragen. Het is nog onduidelijk hoe ernstig de blessure is. Nader onderzoek moet uitwijzen of hij zondag in actie kan komen in het thuisduel met ADO Den Haag.
Saidi liep deze zomer nog stage in Engeland, bij Sheffield United. Hij keerde terug bij Feyenoord nadat hij in een oefenduel met Sparta een schop tegen zijn knie had gekregen. Na zijn herstel keerde hij terug in de basis bij de Rotterdamse club.
Dat herinner ik me zeker ja, kwam nog een doelpunt uit.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Leonardo naar ajax, remember het handsballetje door de beentjes heen?
Ik zou er niet blij mee zijn als jood...
Zo hoort hetquote:Op donderdag 7 december 2006 16:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Vooral het tweede.
Dat wordt een snelle terugkeer van Vlaar denk ik zoquote:Op donderdag 7 december 2006 15:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Saidi verdraait knie op training
Uitgegeven: 7 december 2006 13:41
AMSTERDAM - Karim Saidi heeft donderdag op de training van Feyenoord zijn knie verdraaid. De Tunesische verdediger moest van het veld worden gedragen. Het is nog onduidelijk hoe ernstig de blessure is. Nader onderzoek moet uitwijzen of hij zondag in actie kan komen in het thuisduel met ADO Den Haag.
Saidi liep deze zomer nog stage in Engeland, bij Sheffield United. Hij keerde terug bij Feyenoord nadat hij in een oefenduel met Sparta een schop tegen zijn knie had gekregen. Na zijn herstel keerde hij terug in de basis bij de Rotterdamse club.
Daar kunnen jullie wel weer een Kolkka, Buys of Leonard minder van kopen hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:01 schreef Staanplaats het volgende:
Haha voorwaardelijk straf, 130.00 boete!!
WHOEEAAH!!
Ach, denk dat Danny B. nog een hogere staf krijgt...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar kunnen jullie wel weer een Kolkka, Buys of Leonard minder van kopen hoor.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:05 schreef MarkNMGN het volgende:
LEKKER!
De tering aan die moraalridders die Feyenoord al een week iets zwaarders toewensten...
Prachtig nieuws dit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |