abonnement Unibet Coolblue
pi_44218229
'Marokkanen verdienen sterrenstatus'
quote:
Zo beheersen volgens Trendy Maroc Star Marokkanen twee taalculturen
Arabisch en Berbers ? Nederlands-Marokkaans is trouwens erg lelijk.
quote:
pionierszin (zij zijn verkenners, avonturiers en nieuwsgierige onderhandelaars)
Hosselen! (Ali B-woord voor helen)
quote:
passen ze zich gemakkelijk aan aan nieuwe omstandigheden
Dat zien we. Ze nemen de hele buurt over ook al is het een kleine minderheid. Ondertussen zijn alle buurtbewoners angstig over de straatterreur.
quote:
hebben ze veel inlevingsvermogen
Dat zien we aan de slachtoffers van hun relatief vele asociale en criminele gedrag.
quote:
hebben ze vanuit de Maroc cultuur een sterke familietraditie meegekregen waardoor ze sociaal betrokken zijn
Lees: verstikkende sociale controle ten bate van de Islam... zie hoofddoekjes, burqa's, eerwraak, etcetera.

Kortom: probeer hier de 5 absurde "positieve" punten van Marokkanen te weerleggen.
pi_44218538
Idd belachelijkheid ten top.

Die titel van het bericht alleen al.

Volgende keer staat er dat we alleen nog maar allochtonen de regering binnen moeten laten
  donderdag 7 december 2006 @ 11:57:51 #3
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_44218559
Waarom staat de couscous er niet bij?
pi_44218570
te triest voor woorden, wie heeft die 5 punten bedacht?
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
  donderdag 7 december 2006 @ 11:58:50 #5
148185 crosby
living my own life
pi_44218597
Maroc knuffellaars ziek gewoon
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 7 december 2006 @ 12:02:43 #6
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_44218700
quote:
hebben ze vanuit de Maroc cultuur een sterke familietraditie meegekregen waardoor ze sociaal betrokken zijn.
Oftewel, pa flikkert zijn gebroed op straat als ze 12 zijn en trekt verder zijn handen er vanaf.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 7 december 2006 @ 12:07:36 #7
160760 bas_soldaat
_{-.-}_ O Rly? _{-.-}_
pi_44218839
ja echt belachelijk gewoon...

ik durf te wedden dat die organisatie achter dat gedoe gewoon allemaal marokanen zijn...

een mens met een helder verstand weet beter dan wat er hier beweerd wordt
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||| _{-.-}_ O Rly? _{-.-}_ ||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pi_44218972
Houden we het wel een beetje netjes? Ik vind het ook weer een vaag intiatief, maar nog geen aanleiding om te gaan flamen etc. .

Inhoudelijk moet kunnen toch? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 7 december 2006 @ 12:15:11 #9
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_44219057
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:

Inhoudelijk moet kunnen toch? .
Ok, inhoudelijk dan:

Dit is zwaar belachelijk
&lt;signature here&gt;.
pi_44219318
Belachelijk? Nee.
Overtrokken? Ja.

Grappig om te zien dat driekwart van Fok! zo anti-Marrokaans is, terwijl de Marrokaanse gemeenschap zéker een waardevolle bijdrage aan Nederland kan leveren. Ware het niet dat een klein deel van die bevolkingsgroep het verpest voor de rest en de media (en daarmee blijkbaar half Nederland) zich slechts op dat deel van die groep concentreerd.

Nu de Feyenoord 'fans' zich zo misdragen hebben in Nancy, zijn dan opeens alle Feyenoord fans slecht? Of sterker nog, zijn dan álle voetbalfans een stelletje debielen die alleen maar naar een wedstrijd komen om met elkaar op de vuist te gaan?

Dit soort reacties op een voornemen om het tij (lees het beeld van Nederlanders tegenover Marrokanen) te keren moet toegejuigd worden. Want als het werkt, krijgt het misschien een voorbeeldfunctie voor de Marrokanen die zich wel misdragen.

Al onze aandacht voor één bevolkingsgroep, begint een beetje op Duitsland in de jaren 40 te lijken...

En nee, ben zelf geen Marrokaan
pi_44219358
ewa, ik ben mocro
beter wordt deze topic snel verwijderd
  donderdag 7 december 2006 @ 12:39:18 #12
160760 bas_soldaat
_{-.-}_ O Rly? _{-.-}_
pi_44219712
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:24 schreef Locked het volgende:
Belachelijk? Nee.
Overtrokken? Ja.

Grappig om te zien dat driekwart van Fok! zo anti-Marrokaans is, terwijl de Marrokaanse gemeenschap zéker een waardevolle bijdrage aan Nederland kan leveren. Ware het niet dat een klein deel van die bevolkingsgroep het verpest voor de rest en de media (en daarmee blijkbaar half Nederland) zich slechts op dat deel van die groep concentreerd.

Nu de Feyenoord 'fans' zich zo misdragen hebben in Nancy, zijn dan opeens alle Feyenoord fans slecht? Of sterker nog, zijn dan álle voetbalfans een stelletje debielen die alleen maar naar een wedstrijd komen om met elkaar op de vuist te gaan?

Dit soort reacties op een voornemen om het tij (lees het beeld van Nederlanders tegenover Marrokanen) te keren moet toegejuigd worden. Want als het werkt, krijgt het misschien een voorbeeldfunctie voor de Marrokanen die zich wel misdragen.

Al onze aandacht voor één bevolkingsgroep, begint een beetje op Duitsland in de jaren 40 te lijken...

En nee, ben zelf geen Marrokaan
loop eens door amersfoort ofzo...

of kijk eens opsporing verzocht etc...

ik haat zelf ook generaliseren... ''Marrokaanse gemeenschap zéker een waardevolle bijdrage aan Nederland kan leveren.''
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||| _{-.-}_ O Rly? _{-.-}_ ||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pi_44219899
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:39 schreef bas_soldaat het volgende:

[..]

loop eens door amersfoort ofzo...

of kijk eens opsporing verzocht etc...

ik haat zelf ook generaliseren... ''Marrokaanse gemeenschap zéker een waardevolle bijdrage aan Nederland kan leveren.''
Ik loop regelmatig door Amersfoort. En Rotterdam. En Utrecht. En Den Haag. Rotte appels heb je in elke cultuur.
De tunnelvisie gaat ons nog wel een keer echt opbreken. Krijgen we leuk burgeroorlogen tussen Marrokanen en Nederlanders die elkaar niet begrijpen en zich beide in het nauw gedreven voelen.
  donderdag 7 december 2006 @ 12:58:30 #14
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_44220250
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:47 schreef pberends het volgende:
'Marokkanen verdienen sterrenstatus'
[..]

Arabisch en Berbers ? Nederlands-Marokkaans is trouwens erg lelijk.
[..]

Hosselen! (Ali B-woord voor helen)
[..]

Dat zien we. Ze nemen de hele buurt over ook al is het een kleine minderheid. Ondertussen zijn alle buurtbewoners angstig over de straatterreur.
[..]

Dat zien we aan de slachtoffers van hun relatief vele asociale en criminele gedrag.
[..]

Lees: verstikkende sociale controle ten bate van de Islam... zie hoofddoekjes, burqa's, eerwraak, etcetera.

Kortom: probeer hier de 5 absurde "positieve" punten van Marokkanen te weerleggen.
Jezus, wat een geforceerde poging om grappig te doen zeg
  PR/Manusje van alles donderdag 7 december 2006 @ 12:59:07 #15
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_44220270
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:24 schreef Locked het volgende:
Belachelijk? Nee.
Overtrokken? Ja.

Nu de Feyenoord 'fans' zich zo misdragen hebben in Nancy, zijn dan opeens alle Feyenoord fans slecht? Of sterker nog, zijn dan álle voetbalfans een stelletje debielen die alleen maar naar een wedstrijd komen om met elkaar op de vuist te gaan?

En nee, ben zelf geen Marrokaan
Feyenoord fans zijn per definitie slecht... net als die kut ajaxieden en die kk alkmaarders
Allemaal 1 pot nat
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_44220282
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:25 schreef Pustasu het volgende:
ewa, ik ben mocro
beter wordt deze topic snel verwijderd
quote:
passen ze zich gemakkelijk aan aan nieuwe omstandigheden
Behalve aan vrijheid van meningsuiting .
pi_44220360
quote:
terwijl de Marrokaanse gemeenschap zéker een waardevolle bijdrage aan Nederland kan leveren.
heb je daar voorbeelden van of verzin je het ter plekke
  donderdag 7 december 2006 @ 13:05:27 #18
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_44220472
ze zijn wel heel beleefd.....

vanmiddag kwamen er 9 op me af...en vroegen of ik problemen had.....

aardig toch?
Bas heeft gesproken...
pi_44220496
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:05 schreef baskabel4 het volgende:
ze zijn wel heel beleefd.....

vanmiddag kwamen er 9 op me af...en vroegen of ik problemen had.....

aardig toch?
"ja het gaat slecht thuis , vrouw is bij me weggelopen, auto gejat, boehoehoe!!"
  donderdag 7 december 2006 @ 13:13:31 #20
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44220696
Goed idee, maar de uitvoering is wel erg net-niet.

Probleemmarrokanen hebben inderdaad een klote zelfbeeld, en binnen die grenzen gaan ze het beste ervan maken. Het resultaat daarvan zien we nu.
Vampire Romance O+
pi_44221196
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:05 schreef baskabel4 het volgende:
ze zijn wel heel beleefd.....

vanmiddag kwamen er 9 op me af...en vroegen of ik problemen had.....

aardig toch?
ja dat hoor je vaak van ze inderdaad.

En als je dat niet hoort hoor je: kan je het zien.
Als je nee zegt, zouden ze dan een bril voor je kopen?
pi_44221376
Kansloos zeg
pi_44222180
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:01 schreef GlimVlinder het volgende:

[..]

heb je daar voorbeelden van of verzin je het ter plekke
Nah, een voorbeeld ga ik niet geven. Jij geeft nu een prachtig voorbeeld van de manier waarop mensen in Nederland tegen dit probleem aankijken. De schuld bij de ander zoeken, want wij zijn toch perfect?
pi_44222287
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:02 schreef Locked het volgende:

[..]

Nah, een voorbeeld ga ik niet geven. Jij geeft nu een prachtig voorbeeld van de manier waarop mensen in Nederland tegen dit probleem aankijken. De schuld bij de ander zoeken, want wij zijn toch perfect?
je kruipt in de slachtofferrol.

je zei: terwijl de Marrokaanse gemeenschap zéker een waardevolle bijdrage aan Nederland kan leveren.

en ik vraag dus om je argument te onderbouwen. als je dat niet kunt is het een kulargument.
  donderdag 7 december 2006 @ 14:17:02 #25
160760 bas_soldaat
_{-.-}_ O Rly? _{-.-}_
pi_44222646
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:02 schreef Locked het volgende:

[..]

Nah, een voorbeeld ga ik niet geven. Jij geeft nu een prachtig voorbeeld van de manier waarop mensen in Nederland tegen dit probleem aankijken. De schuld bij de ander zoeken, want wij zijn toch perfect?
moeilijk hè? terplekke een voorbeeld verzinnen...

niemand beweert hier perfect te zijn... ik denk alleen dat veel mensen hier realistischer in de wereld staan op dit punt dan jij.

als zo overduidelijk veel veroorzaakt wordt door marokanen mag je dat best aankaarten, of leef jij liever in een soort ontkenning?
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||| _{-.-}_ O Rly? _{-.-}_ ||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')