Ik dacht al dat ik met de billen bloot moest dutchquote:Op donderdag 7 december 2006 11:19 schreef dutchie het volgende:
Swets, E.T. heeft vast wel wat lapmiddeltjes om je een beetje op te peppen. Volgens mij heeft ze ook nog wel ergens Sperti.
Helpt tegen wallen. (dus niet op je billen smeren) En bereid je speech vast voor. Je kán het!
Mjah, maar dat is slechts 10 kilo. De rest is meezwangeren van Saskia... maar ik wil maar niet bevallenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:03 schreef dutchie het volgende:
25 kilo geleden?Wat is er gebeurd joh? De laatste (en enige) keer dat ik je zag was je een redelijke spriet.
Ben jij ook gestopt met roken ofzo?
die keer hebben we helemaal geen foto's gemaakt he?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:03 schreef dutchie het volgende:
25 kilo geleden?Wat is er gebeurd joh? De laatste (en enige) keer dat ik je zag was je een redelijke spriet.
Ben jij ook gestopt met roken ofzo?
Swets wil helemaal niet in beeld met Milica. Milica past namelijk met pijn en moeite in maatje 32. Dat is namelijk aan de ruime kant. Daar wil je echt niet naast staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:18 schreef dutchie het volgende:
Maar goed, Swets doe je Milika de groeten van me?
Saskia zegt steeds dat geen broertje of zusje wilquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Swets wil helemaal niet in beeld met Milica. Milica past namelijk met pijn en moeite in maatje 32. Dat is namelijk aan de ruime kant. Daar wil je echt niet naast staan.
Maar ik ga wel kijken hoor Swets!En gewoon gelukzalig glimlachen en vervolgens Saskia naar voren schuiven die mag vertellen hoe leuk ze het wel niet vindt dat ze een broertje of zusje erbij heeft!
Ah, ze heeft de zonnige natuur van d'r vader geerfd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:23 schreef E.T. het volgende:
Saskia zegt steeds dat geen broertje of zusje wil
Dat riep ik ook toen kreeg ik een broertje wilde ik er in het begin niets van weten (zat 7 jr tussen) en daarna was het mijn levende speelpop, wat heeft mijn moeder met mij afgezien zeg....quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:40 schreef snoopy het volgende:
En op tv lijk je altijd nog zwaarder zeggen ze![]()
Mijn broer wilde een puppy. Kreeg een zusje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:23 schreef E.T. het volgende:
Maar kan je ook kwispelen...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn broer wilde een puppy. Kreeg een zusje.
Die pup was waarschijnlijk allang overleden, ik leef tenminste nog![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 07:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De premie voor kinderbijslag oid gaat daar fors veranderen. Het verschil tussen geboren worden op 31 december om 23:45 en 1 januari om 00:15 kan oplopen tot 23.000 euro![]()
Dat heeft ook wel voordelen. Mensen bellen net na middernacht (om een uur of 2, als het telefoonnetwerk niet meer overbelast is) en kunnen je meteen feliciteren en gelukkig nieuwjaar wensen. Scheelt weer een telefoontjequote:Op woensdag 6 december 2006 22:38 schreef bixister het volgende:
maar elk jaar op nieuwjaarsdag een verjaardag hebben waar je niet omheen kunt... da's pas erg!
Dat is het inderdaad...quote:Op woensdag 6 december 2006 22:38 schreef bixister het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen, die eenmalige HVN uitzending lijkt me tot daar aan toe, maar elk jaar op nieuwjaarsdag een verjaardag hebben waar je niet omheen kunt... da's pas erg!
Nee.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:19 schreef Light het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je geen geboortedatum in je profiel hebt staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |