Welnee, na 'de bevalling' weet heel nederland niet beter.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:52 schreef E.T. het volgende:
iets zegt me dat je er als vrouw nog minder voordelig opstaat, na zoiets![]()
Je hebt 't tegen de grootste narcist van Nederland hoor..quote:Op woensdag 6 december 2006 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat toch om de baby dan? Ik zou gewoon de camera op het snoetje van de kleine richten en niet op een oververmoeide gestreste vader![]()
Hallo.. Hart van fucking Nederlandquote:Op woensdag 6 december 2006 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat toch om de baby dan? Ik zou gewoon de camera op het snoetje van de kleine richten en niet op een oververmoeide gestreste vader![]()
Ik weet het. Sterktequote:Op woensdag 6 december 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
Je hebt 't tegen de grootste narcist van Nederland hoor..
Ik dacht meer aan een bivakmutsquote:Op woensdag 6 december 2006 22:00 schreef melonovy het volgende:
Nieuw item voor in de tas die mee gaat naar het ziekenhuis: de zonnebril
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 december 2006 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Die Fokkers met Menno Buch band heb ik ook nooit gezien
Ha ha ha wat erg dat je dat nog weetquote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik was nog wel eventjes in beeld, geloof ik. Geloof dat Bibi het had opgenomen.
Die ivf kliniek had eerder geen tijd om de zooi in een bakje te gooienquote:Op woensdag 6 december 2006 22:32 schreef Maanvis het volgende:
Eigen schuld, had je je zaadlozing maar anders moeten plannen.
ik wilde net zeggen, die eenmalige HVN uitzending lijkt me tot daar aan toe, maar elk jaar op nieuwjaarsdag een verjaardag hebben waar je niet omheen kunt... da's pas erg!quote:Op woensdag 6 december 2006 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja 1 januari lijkt me een verschrikkelijke dag voor een verjaardag. Maar het zou zomaar kunnen.
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 6 december 2006 22:38 schreef bixister het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen, die eenmalige HVN uitzending lijkt me tot daar aan toe, maar elk jaar op nieuwjaarsdag een verjaardag hebben waar je niet omheen kunt... da's pas erg!
Dan had het misschien een maandje later gekund.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die ivf kliniek had eerder geen tijd om de zooi in een bakje te gooien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |