SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja Zelda
erg he nog geen tijd gehad voor :|
Al met al ben ik blij dat ik hem gekocht heb mii maken ( mijn zusje amuseerde zich kostelijk met mij na te maken )
Ik moest me echt dwingen te stoppen.
Zit nog vol adrenaline rush van red steel.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
er staat dan ook echt in de handleiding tussen 2 en 3 meter afstandquote:Op donderdag 7 december 2006 00:36 schreef Neuk het volgende:
ja, de controller viel me qua afstand ook beetje tegen.. met goed 3 meter is het wel gebeurd en begint hij aardig te haperen. Voor de rest ben ik echt LAAIEND enthousiast en hoop ik snel mijn eigen Wii te kunnen halen ergens.
Vernoem het paard dan tenminste goed: Amerigo dus.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:51 schreef BMH het volgende:
Vandaag op de wii gespeeld.. YESH.. GO ME!
Epona heet bij degene waar ik de Wii heb gespeeld Americo![]()
Mierenneukerquote:Op donderdag 7 december 2006 10:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Vernoem het paard dan tenminste goed: Amerigo dus.
die speaker op vol volume gezet want ik vind juist dat hij goed klinkt.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:47 schreef Oksel het volgende:
Ik heb hem sinds gisterochtend..
De controllers zijn top, de speaker in de controller is echter zwaar ruk. Wat een bagger geluid komt daar uit zeg..
Verder speelt het lekker, werkt alles goed, zoals het hoort. Leuk!
ja wel raar dat je twee updates moest uitvoeren. maar ging redelijk snel ( zal vrijdag wel anders zijn als heel europa update.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:08 schreef Oksel het volgende:
Het online gebeuren werkt ook prima bij mij. Update etc. Nu alleen nog Online games!!
Niet bij mij in ieder geval de wii zegt unable to read diskquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:19 schreef Hansch het volgende:
Ik dacht dat freeloader wel gewoon werkte?
Nee geen enkele eu wii draait hem denk dat het geblokkeerd is. Nintendo is neit stom.quote:Op vrijdag 8 december 2006 06:53 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Niet bij mij in ieder geval de wii zegt unable to read disk![]()
Ach wie weet komt er weer een soort van free loader maar dan voor de wii ik zou toch graag games kunnen importeren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:48 schreef depax het volgende:
[..]
Nee geen enkele eu wii draait hem denk dat het geblokkeerd is. Nintendo is neit stom.
Hier werkt het gewoon hoor. Gamecube disk erin en spelen maar! Alleen volgens mij moet het wel persé met de GC-controllers.quote:Op vrijdag 8 december 2006 06:53 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Niet bij mij in ieder geval de wii zegt unable to read disk![]()
Welke versie van freeloader gebruik je en heb je al je updates al binnen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:24 schreef ChicaC het volgende:
[..]
Hier werkt het gewoon hoor. Gamecube disk erin en spelen maar! Alleen volgens mij moet het wel persé met de GC-controllers.
Controls is idd wennenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:10 schreef MeZZiN het volgende:
Trouwens die controls van Zelda is wel ff wennen maar goed te doen. Maar die graphics zijn wel heel geweldig zeg en de sfeer van de games helemaal top.
Je ziet wel dat het gamecube graphics zijn maar dat was altijd al goed dus voor mij geen probleem.
(de gamecube kon altijd al erg mooie graphics produceren
Wel geupdate.. Maar sorry ik had het over gewone GC-spellenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:30 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Welke versie van freeloader gebruik je en heb je al je updates al binnen?
Ja die werk ook wel alleen freeloader niet echtquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:42 schreef ChicaC het volgende:
[..]
Wel geupdate.. Maar sorry ik had het over gewone GC-spellen![]()
Dit vroeg ik me ook af inderdaad.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef ChicaC het volgende:
Wanneer brand bij jullie het blauwe licht van de wii? Hier alleen heel even bij het aanzetten, daarna springt hij meteen uit. Is dit kapot, of klopt het?
Nieuwe methodequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:06 schreef milagro het volgende:
kun je ook de gewone control(ler)s gebruiken bij tennis etc of moet je bij die games echt die nieuwe methode gebruiken?
nou, ik ga er niet voor, mijn zoontjequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nieuwe methodeMaarja, als jou die besturing echt niet aanspreekt, dan zou ik niet voor de Wii gaan, want daar draait het eigenlijk allemaal wel om
Maar ik zou het iig proberen
![]()
Je zoontje zal zich goed gaan vermaken met z'n wiiquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:23 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik ga er niet voor, mijn zoontje
ik vroeg het me gewoon af
wordt even wat meer ruimte maken dan in zijn kamer
bedankt voor je antwoord iig![]()
Blauwe LED brand alleen tijdens downloaden of knippert als je een bericht ontvangt van een mede wii-erquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef ChicaC het volgende:
Wanneer brand bij jullie het blauwe licht van de wii? Hier alleen heel even bij het aanzetten, daarna springt hij meteen uit. Is dit kapot, of klopt het?
Weerkanaal en nieuwskanaal komen nog, later dit jaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:56 schreef San3ne het volgende:
Helemaal geen onzinnig topic. Hier gaat het tenminste niet hele tijd over wie em heeft of niet. Je had slim moeten zijn en reserveren. De mensen die dat onzin vonden moeten nu niet zeuren
Mijn vraag: Bij wie werkt het Weer- en Nieuwskanaal ook niet? Ik krijg steeds de foutmelding dat ik mn software moet updaten. Dan gaat ie dat doen en zegt ie 'het is al helemaal bijgewerkt'. Vervolgens blijven die 2 kanalen vragen om een update ...
Eh, dit geldt niet voor iedereen hoor... Ik had niet gereserveerd en had 'm gisteren al, terwijl een aantal mensen die wèl rereserveerd hadden alsnog geen Wii hebben vandaag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:56 schreef San3ne het volgende:
Je had slim moeten zijn en reserveren.
Dude... voor de bouwvak had ik al een pre-order staan...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:56 schreef San3ne het volgende:
Je had slim moeten zijn en reserveren. De mensen die dat onzin vonden moeten nu niet zeuren
Je kunt switchen iddquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:16 schreef Opie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het beeldformaat van de Wii? Is het alles in 60hz? Alles in 50hz? Of kan je switchen?
u clickt op home in het menu ( kan ook a zijn weet niet precies waar ik duw )quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef -Dries- het volgende:
Hoe heb jij em eigenlijk gekregen zonder reservering Chanty?
Anyway, ik heb hem ook (woensdag gepreorderd, dag erna opgehaald) en ik ben er zeeeeer tevreden over. Vind het wel jammer dat er geen opstart logo is zoals de Cube of 360. Verder is het geluid in de wii-mote echt super hard
Kun je dat zachter zetten?
Tof, bedankt!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:40 schreef depax het volgende:
[..]
u clickt op home in het menu ( kan ook a zijn weet niet precies waar ik duw )
dan krijg je de controllers te zien je kiest dan a en daar kan je tril en zo ook instellen. en dus ook volume
Die wii is alleen mooi met het onderstukje. Zonder die onderzetter is het net een groot uitgevallen floppy drive.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:56 schreef Legendkiller het volgende:
Mijn (nog beperkte) ervaringen:
- Wii console is erg slick. Van de drie next-gens vind ik hem de mooiste uitstraling hebben, kan ook zijn omdat het de kleinste is.
- Het menu van de Wii is erg handig in gebruik, alles is makkelijk te vinden en een Mii maken vond ik al erg geinig.
- Ik kon helaas nog geen internetverbinding maken omdat ik een WEP code in moet voeren van de draadloze router, ik heb de code alleen niet, dus daar moet nog even naar gekeken worden.
- Wii Sports is erg leuk, helaas kan ik niet alles optimaal spelen door de beperkte ruimte in m'n slaapkamer. Een korte mening over de spellen:
Bowlen: Ik heb kennelijk een lichte afwijking naar links, aangezien de bal altijd die kant op gaat. Verderg erg leuk.
Golfen: Ondanks dat ik er hier nogal wat kritieken over lees vind ik dit één van de leukste spellen, de kracht die je in een slag legt is echt te zien, goed gedaan.
Tennis: Door de beperkte ruimte wil een bal wel eens een verkeerde kant op vliegen, toch een leuke game.
Baseball: Persoonlijk vind ik het één van de minste, heb niet echt het idee dat ik heel veel controle heb over het gooien en slaan, maar dat kan aan mij liggen.
Boksen: Erg leuk, ondanks dat ik niet het idee heb heel erg veel controlle te hebben over m'n Wii.
Vandaag een Zelda dagje met een vriend van me, kijken of dat bevalt
Baseball kan je ook echt verschillende dingen doen gooi maar eens wat langzamer ( korte beweging ) en het wordt omgezet in snelheid.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:56 schreef Legendkiller het volgende:
Mijn (nog beperkte) ervaringen:
- Wii console is erg slick. Van de drie next-gens vind ik hem de mooiste uitstraling hebben, kan ook zijn omdat het de kleinste is.
- Het menu van de Wii is erg handig in gebruik, alles is makkelijk te vinden en een Mii maken vond ik al erg geinig.
- Ik kon helaas nog geen internetverbinding maken omdat ik een WEP code in moet voeren van de draadloze router, ik heb de code alleen niet, dus daar moet nog even naar gekeken worden.
- Wii Sports is erg leuk, helaas kan ik niet alles optimaal spelen door de beperkte ruimte in m'n slaapkamer. Een korte mening over de spellen:
Bowlen: Ik heb kennelijk een lichte afwijking naar links, aangezien de bal altijd die kant op gaat. Verderg erg leuk.
Golfen: Ondanks dat ik er hier nogal wat kritieken over lees vind ik dit één van de leukste spellen, de kracht die je in een slag legt is echt te zien, goed gedaan.
Tennis: Door de beperkte ruimte wil een bal wel eens een verkeerde kant op vliegen, toch een leuke game.
Baseball: Persoonlijk vind ik het één van de minste, heb niet echt het idee dat ik heel veel controle heb over het gooien en slaan, maar dat kan aan mij liggen.
Boksen: Erg leuk, ondanks dat ik niet het idee heb heel erg veel controlle te hebben over m'n Wii.
Vandaag een Zelda dagje met een vriend van me, kijken of dat bevalt
Heel veel geluk hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef -Dries- het volgende:
Hoe heb jij em eigenlijk gekregen zonder reservering Chanty?
Wauw dus je kan dus al undead in cod 3 spelen das wel vetquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Zoo dat is wel ff wennen met die controllers zeg. Vooral met Call of Duty 3 op de wii. Ik ben zo gewend om dat op de pc te doenIk loop nu nog vaak als kip zonder kop.
die controller is zo fucking sensitive .. pfftquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef depax het volgende:
[..]
Wauw dus je kan dus al undead in cod 3 spelen das wel vet
Heb ik ook last van, die gozer loopt de hele tijd te tollenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
die controller is zo fucking sensitive .. pfftkut wii
Zo'n spel zou ik ook nooit op de Wii gamen. Gaat nergens over. Dat spel heeft grafisch geweld nodig.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
die controller is zo fucking sensitive .. pfftkut wii
euhm ik weet niet of je het weetquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo'n spel zou ik ook nooit op de Wii gamen. Gaat nergens over. Dat spel heeft grafisch geweld nodig.
Niet de sites die ik waardeer. Het mag duidelijk zijn dat de controls niet echt werken. Maar misschien is dat persoonlijk. Ik zou dat niet trekken. Voor Zelda bv werkt het perfect maar om chronisch te gaan mikken? Nee dank jequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:39 schreef depax het volgende:
[..]
euhm ik weet niet of je het weet
maar verschillende sites geven de wii versie gewoon een betere rating dan de xbox360 versie.
Volgens mij is Downhill Jam toch al uit?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:47 schreef sitting_elfling het volgende:
opzich is cod op de wii best oke hoor! alleen van lange afstandals het echt close combat wordt en je schrikt je de tievus vliegt mn beeld alle kanten op.
weet iemand wanneer de 1e tony hawk game uitkomt ? op de wii?
ik kon hem helemaal nergens vinden ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:03 schreef kipknots het volgende:
[..]
Volgens mij is Downhill Jam toch al uit?
hangt er uiteraard vanaf waar je ging zoeken .. ik heb zo het idee dat er meer in het westen zijn dan in het noorden ;Squote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef devv05 het volgende:
Snap niet dat mensen moeite hebben met het zoeken van een Wii. Had er vandaag al 4 kunnen hebben via pre-orders en ik stond niet bepaald bovenaan de lijsten.
Dan mag je mij zeggen waar dat isquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef devv05 het volgende:
Snap niet dat mensen moeite hebben met het zoeken van een Wii. Had er vandaag al 4 kunnen hebben via pre-orders en ik stond niet bepaald bovenaan de lijsten.
Dank voor de tip, zal het eens uitproberenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef depax het volgende:
[..]
Baseball kan je ook echt verschillende dingen doen gooi maar eens wat langzamer ( korte beweging ) en het wordt omgezet in snelheid.
Daarnaast kan je ook met de a of de b of a en b samen een bepaald soort bal gooien ( fast ball/splitter/ curvebal ect)
Denken? Doen! Je bent een dief van je eigen portomonee als je t niet zou doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:01 schreef devv05 het volgende:
Mijn Wii + Sports pack zit nog netjes nieuw in doos en iemand wil er nu 340 euro voor geven. Denk dat ik 'm vandaag dus weer verkoop, haal ik volgende week wel weer een nieuwe
Ik woon vlakbij Alkmaar, dus wel richting het Westen. Heb me ingeschreven bij 5 winkels hier in de buurt (meeste ergens tussen de 5e en 10e plek op lijst, sommige iets boven de 10e plek) en van de 5 pre-orders kon ik er 3 ophalen. Heb bovendien woensdag via internet (Consoleshop) besteld en die kreeg ik ook gewoon gisteren binnen. Dus wat mij betreft valt het wel mee met die schaarste.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hangt er uiteraard vanaf waar je ging zoeken .. ik heb zo het idee dat er meer in het westen zijn dan in het noorden ;S
Wat houd dat in ? (Zover ben ik nog niet gekomenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:58 schreef Legendkiller het volgende:
Mijn Wii is inmiddels ook online te vinden op code 2511 2606 8071 1934
Ah op die fiets. Jammer dat dat dan schijnbaar met zo'n lang nummer moetquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef Legendkiller het volgende:
Voor zover ik het begrepen heb (ik ben ook maar iets verder dan jij) dat je elkaar toe kunt voegen, berichtjes kunt sturen, elkaars Mii kunt zien, etc. Later zullen er ook kanalan open gaan zoals voor nieuws en het weer en kun je ook daadwerkelijk online gamen met en tegen elkaar.
OMG ik voorzie NOG foutere gesprekken... Show me your Mii and i'll show you my Miiquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef Legendkiller het volgende:
[...]elkaars Mii kunt zien[...]
quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:38 schreef Khadgar het volgende:
[..]
OMG ik voorzie NOG foutere gesprekken... Show me your Mii and i'll show you my Mii
Hey meisje, wil je mn Mii zien?
Shit nou zit ik zelf te baggeren. Excuses.
Ik doe het meestal door m'n 'racket' gewoon plat te houden, dus niet gaan zwaaien maar alleen die mote naar voren te steken als het warequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb nog niet door hoe je een effectball kan maken met Wii Tennis.
Iets met een draaiing van je pols lijkt me, maar het werkt (nog) niet echt.
Lullo_45, Kut_hond6, kiddie_pr0n56, YoU_ArE_A_Dickhead, FuCking_Dildo_33. Daar zit je dan tegen aan te kijken als casual gamer, (groot)ouder of kleuter.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:59 schreef devv05 het volgende:
Waarom heb je zo'n idioot lang nummer en niet gewoon een gamertag?
Wel eens van Xbox Live gehoord?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:08 schreef sampoo het volgende:
[..]
Lullo_45, Kut_hond6, kiddie_pr0n56, YoU_ArE_A_Dickhead, FuCking_Dildo_33. Daar zit je dan tegen aan te kijken als casual gamer, (groot)ouder of kleuter.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:
Daar werk je ook met gamertags en daar blijkt dat het geen enkel probleem vormt. Ik ben echt nog nooit iemand met een aanstootgevende naam tegengekomen en je kunt ook gewoon bepaalde woorden blocken natuurlijk. Onzin reden dus.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:31 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?Ik weet niet hoe het daar geregeld is maar ik vermoed dat dit een van de redenen is dat er voor cijfers gekozen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |