abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44246117
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:56 schreef San3ne het volgende:
Je had slim moeten zijn en reserveren.
Eh, dit geldt niet voor iedereen hoor... Ik had niet gereserveerd en had 'm gisteren al, terwijl een aantal mensen die wèl rereserveerd hadden alsnog geen Wii hebben vandaag.
pi_44246284
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:56 schreef San3ne het volgende:
Je had slim moeten zijn en reserveren. De mensen die dat onzin vonden moeten nu niet zeuren
Dude... voor de bouwvak had ik al een pre-order staan...

dat BS hun levering aanpast is niet mijn fout...
pi_44246566
Hoe zit het eigenlijk met het beeldformaat van de Wii? Is het alles in 60hz? Alles in 50hz? Of kan je switchen?
pi_44246804
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:16 schreef Opie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het beeldformaat van de Wii? Is het alles in 60hz? Alles in 50hz? Of kan je switchen?
Je kunt switchen idd
pi_44246886
Hoe heb jij em eigenlijk gekregen zonder reservering Chanty?

Anyway, ik heb hem ook (woensdag gepreorderd, dag erna opgehaald ) en ik ben er zeeeeer tevreden over. Vind het wel jammer dat er geen opstart logo is zoals de Cube of 360. Verder is het geluid in de wii-mote echt super hard Kun je dat zachter zetten?
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:40:00 #56
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44247285
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef -Dries- het volgende:

Anyway, ik heb hem ook (woensdag gepreorderd, dag erna opgehaald ) en ik ben er zeeeeer tevreden over. Vind het wel jammer dat er geen opstart logo is zoals de Cube of 360. Verder is het geluid in de wii-mote echt super hard Kun je dat zachter zetten?
u clickt op home in het menu ( kan ook a zijn weet niet precies waar ik duw )
dan krijg je de controllers te zien je kiest dan a en daar kan je tril en zo ook instellen. en dus ook volume
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_44247567
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:40 schreef depax het volgende:

[..]

u clickt op home in het menu ( kan ook a zijn weet niet precies waar ik duw )
dan krijg je de controllers te zien je kiest dan a en daar kan je tril en zo ook instellen. en dus ook volume
Tof, bedankt!
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:56:30 #58
132842 Legendkiller
The one and only
pi_44247825
Mijn (nog beperkte) ervaringen:

- Wii console is erg slick. Van de drie next-gens vind ik hem de mooiste uitstraling hebben, kan ook zijn omdat het de kleinste is.
- Het menu van de Wii is erg handig in gebruik, alles is makkelijk te vinden en een Mii maken vond ik al erg geinig.
- Ik kon helaas nog geen internetverbinding maken omdat ik een WEP code in moet voeren van de draadloze router, ik heb de code alleen niet, dus daar moet nog even naar gekeken worden.
- Wii Sports is erg leuk, helaas kan ik niet alles optimaal spelen door de beperkte ruimte in m'n slaapkamer. Een korte mening over de spellen:

Bowlen: Ik heb kennelijk een lichte afwijking naar links, aangezien de bal altijd die kant op gaat. Verderg erg leuk.
Golfen: Ondanks dat ik er hier nogal wat kritieken over lees vind ik dit één van de leukste spellen, de kracht die je in een slag legt is echt te zien, goed gedaan.
Tennis: Door de beperkte ruimte wil een bal wel eens een verkeerde kant op vliegen, toch een leuke game.
Baseball: Persoonlijk vind ik het één van de minste, heb niet echt het idee dat ik heel veel controle heb over het gooien en slaan, maar dat kan aan mij liggen.
Boksen: Erg leuk, ondanks dat ik niet het idee heb heel erg veel controlle te hebben over m'n Wii.

Vandaag een Zelda dagje met een vriend van me, kijken of dat bevalt
Welcome to the future
pi_44249003
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:56 schreef Legendkiller het volgende:

- Wii console is erg slick. Van de drie next-gens vind ik hem de mooiste uitstraling hebben, kan ook zijn omdat het de kleinste is.
- Het menu van de Wii is erg handig in gebruik, alles is makkelijk te vinden en een Mii maken vond ik al erg geinig.
- Ik kon helaas nog geen internetverbinding maken omdat ik een WEP code in moet voeren van de draadloze router, ik heb de code alleen niet, dus daar moet nog even naar gekeken worden.
- Wii Sports is erg leuk, helaas kan ik niet alles optimaal spelen door de beperkte ruimte in m'n slaapkamer. Een korte mening over de spellen:

Bowlen: Ik heb kennelijk een lichte afwijking naar links, aangezien de bal altijd die kant op gaat. Verderg erg leuk.
Golfen: Ondanks dat ik er hier nogal wat kritieken over lees vind ik dit één van de leukste spellen, de kracht die je in een slag legt is echt te zien, goed gedaan.
Tennis: Door de beperkte ruimte wil een bal wel eens een verkeerde kant op vliegen, toch een leuke game.
Baseball: Persoonlijk vind ik het één van de minste, heb niet echt het idee dat ik heel veel controle heb over het gooien en slaan, maar dat kan aan mij liggen.
Boksen: Erg leuk, ondanks dat ik niet het idee heb heel erg veel controlle te hebben over m'n Wii.

Die wii is alleen mooi met het onderstukje. Zonder die onderzetter is het net een groot uitgevallen floppy drive.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:35:10 #60
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44249155
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:56 schreef Legendkiller het volgende:

Baseball kan je ook echt verschillende dingen doen gooi maar eens wat langzamer ( korte beweging ) en het wordt omgezet in snelheid.
Daarnaast kan je ook met de a of de b of a en b samen een bepaald soort bal gooien ( fast ball/splitter/ curvebal ect)
pi_44249987
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef -Dries- het volgende:
Heel veel geluk hebben e-plaza had nog losse naast de reserveringen. Dus m'n pa had er eentje meegenomen
pi_44251100
Zoo dat is wel ff wennen met die controllers zeg. Vooral met Call of Duty 3 op de wii. Ik ben zo gewend om dat op de pc te doen Ik loop nu nog vaak als kip zonder kop.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:34:29 #63
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44251126
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Zoo dat is wel ff wennen met die controllers zeg. Vooral met Call of Duty 3 op de wii. Ik ben zo gewend om dat op de pc te doen Ik loop nu nog vaak als kip zonder kop.
Wauw dus je kan dus al undead in cod 3 spelen das wel vet
pi_44251202
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef depax het volgende:

[..]

Wauw dus je kan dus al undead in cod 3 spelen das wel vet
die controller is zo fucking sensitive .. pfft kut wii
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_44251234
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Heb ik ook last van, die gozer loopt de hele tijd te tollen
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:38:13 #66
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_44251244
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zo'n spel zou ik ook nooit op de Wii gamen. Gaat nergens over. Dat spel heeft grafisch geweld nodig.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:39:12 #67
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44251278
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zo'n spel zou ik ook nooit op de Wii gamen. Gaat nergens over. Dat spel heeft grafisch geweld nodig.
euhm ik weet niet of je het weet
maar verschillende sites geven de wii versie gewoon een betere rating dan de xbox360 versie.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:45:22 #68
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_44251472
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:39 schreef depax het volgende:

[..]

euhm ik weet niet of je het weet
maar verschillende sites geven de wii versie gewoon een betere rating dan de xbox360 versie.
Niet de sites die ik waardeer. Het mag duidelijk zijn dat de controls niet echt werken. Maar misschien is dat persoonlijk. Ik zou dat niet trekken. Voor Zelda bv werkt het perfect maar om chronisch te gaan mikken? Nee dank je

edit: de 360 versie heb ik zelf gereviewed. Leuk spel maar erg linear en eentonig.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_44251546
opzich is cod op de wii best oke hoor! alleen van lange afstand als het echt close combat wordt en je schrikt je de tievus vliegt mn beeld alle kanten op.

weet iemand wanneer de 1e tony hawk game uitkomt ? op de wii ?
pi_44251964
ik vind de wii gaaf.
Alleen de controllers voelen wat cheap aan. Ze zijn zo ligt, had liever wat gewicht in mijn hand gehad. Heb al mijn eerste vast loper gehad, met het plaatsen van zelda.

Ik moet ook nog ff wennen wat ik met welke hand bestuur. Met zelde bijvoorbeeld. Ik zit nu af en toe nog te switchen van hand-controller.

Het is wel gaaf, alleen erg jammer dat ik deze pret met nog niemand kan delen. Ohja de buren hebben wel ff gek staan kijken :p
pi_44252016
Mijn Wii + Sports pack zit nog netjes nieuw in doos en iemand wil er nu 340 euro voor geven. Denk dat ik 'm vandaag dus weer verkoop, haal ik volgende week wel weer een nieuwe

Had ik nou m'n andere pre-order ook maar opgehaald.
pi_44252090
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:47 schreef sitting_elfling het volgende:
opzich is cod op de wii best oke hoor! alleen van lange afstand als het echt close combat wordt en je schrikt je de tievus vliegt mn beeld alle kanten op.

weet iemand wanneer de 1e tony hawk game uitkomt ? op de wii ?
Volgens mij is Downhill Jam toch al uit?
pi_44252229
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:03 schreef kipknots het volgende:

[..]

Volgens mij is Downhill Jam toch al uit?
ik kon hem helemaal nergens vinden ?
pi_44253103
Heeft iemand al een manier gevonden om de sleuf voor de disks permanent licht te laten geven als de Wii aan staat ? Ik weet dat ie blauw kan knipperen als er een bericht is, maar is er geen optie om hem standaard licht te laten geven ? Dat ziet er wel uber-vet uit namelijk
pi_44254723
[Wii] Het Wii 'Serieus ervaringen' topic, no slowchat!
[Wii] treur hier

WTF doen jullie moeilijk praat gewoon over de Wii hier

n00bs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')