ik vond de ambas die bij hermes weggekomen zijn een tikkie zachter zitten, tevens vind ik het wel fijn dat de hoofdsteun ( voor zo ver je het kan noemen ) vlak is ipv rondquote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Maar weer even een slinger naar boven met dit topic.
Heb eindelijk in ex-Hermes bussen gezeten en vooral de amba viel me niet mee. Ik hoor al veel klachten over het zitcomfort en de rammels bij Arriva amba's maar dit overtrof mijn verwachtingen in negatieve zin. De stoelen zaten erg hard en waren wat aan de krappe kant (en dat terwijl ik maar 1,82 ben) en de achterkant van de bus rammelde behoorlijk. Waarschijnlijk gedeukte velgen. Ook werkte de Vetag niet goed, waardoor we meer dan 5 minuten voor het rode licht gewacht hebben alvorens de chauf besloot door rood te rijden. De Alliance van Hermes heeft een ietwat harde rugleuning. Dus het comfort is niet zoals ik gewend was![]()
uhuh :pquote:Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
Geef mij de IVECO Berkhof uit de serie 1279-1288 maar. Deze hebben heerlijk zittende Vogelsitze stoelen. Lekker luxe en een prima comfort.
ik zie vaak de achterkant omdat die de halte al voorbij is en ik niet de voorkant kan lezen meer danquote:Op maandag 15 januari 2007 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
Het is dus dat jij geen zin hebt om op te letten
en als allerergste.....quote:Op maandag 22 januari 2007 15:40 schreef Borkydude het volgende:
Ik zat net in de bus![]()
Bussen zijn tof, maar ze zitten vol met allochtonen, paupers en bejaarden...
bejaarden die naar de markt zijn geweest en gebakken vis meenemen de bus inquote:bejaarden...
Volgens mij was ze gewoon geilquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:54 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
bejaarden die naar de markt zijn geweest en gebakken vis meenemen de bus in, m'n hele bus stonk er naar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |