Respect. Ik sprong van de tweede verdieping.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
Van de derde verdieping springen.
Hoger hogerquote:Op woensdag 6 december 2006 19:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Respect. Ik sprong van de tweede verdieping..
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
Een Feijenoord fanshop geopend in Nancy.
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
Een Feijenoord fanshop geopend in Nancy.
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:37 schreef SpecialK het volgende:
[afbeelding]
Gesprongen van de "I" naar de "A"
ik snap hem niet..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef Roellio het volgende:
Naar 6 Marokkanen toegelopen die bij een dikke bmw stonden voor een grote discotheek en een heel epistel gehouden dat Marokkanen eigenlijk van het platteland komen, derhalve boeren zijn en daardoor volledig ongevaarlijk. (Toen ik heel dronken was)
Ik ben zonder kleerscheuren thuis geraakt, dus ik bleek inderdaad gelijk te hebben!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik snap hem niet..ze zijn toch ook boeren die niet gevaarlijk zijn?
Ik heb wel eens met mijn handen gekruist gefietst.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:11 schreef -Angelus- het volgende:
Ik heb wel eens met losse handen op de fiets gereden.![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben zonder kleerscheuren thuis geraakt, dus ik bleek inderdaad gelijk te hebben!![]()
zozoquote:Op woensdag 6 december 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
tegen een Hells Angels gezegd dat ie een leuke brommer had.
Ik heb wel eens met losse handen auto gereden.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:11 schreef -Angelus- het volgende:
Ik heb wel eens met losse handen op de fiets gereden.![]()
gepijpt tijdens het fietsen, was vrij pijnlijk toen we omvielenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met mijn handen gekruist gefietst.
Konden jullie niet gewoon in de auto?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:58 schreef hooibaal het volgende:
Ergens op een boerenlandweg op een fiets zittend met mijn rechterhand het raamkozijn van een DAF66 vasthouden en met ongeveer 80km/h die weg afcrossen. We waren een beetje laat, en dit was de snelste manier om van A naar het 2km verderop gelegen B te geraken met 5 mensen, 1 DAF en 4 fietsen (2 per keer, aan beide zijden 1)
80 op een afgeragde studentenfiets is best hard!
Wij wel, maar die fietsen niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Konden jullie niet gewoon in de auto?![]()
Ziek.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
euhm... tja ik heb het niet gedaan, maar is me wel overkomen:
-neergestoken worden.
-met een geladen pistool tegen mijn hoofd bedreigd worden door een doorgesnoven crimineel.
had in beide gevallen verkeerd kunnen aflopen
Nu je het zegt, dat kan ook wel in mijn lijstje. Ik loog in een lage klas op de basisschool dat ik al mijn diploma had, mocht ik in het diepe. Dreef zo naar de bodem, ben gered door een of andere badmeester.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef bas_soldaat het volgende:
zonder bandjes in het diepe gezwomme!
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:03 schreef Necrodeath het volgende:
Bovenop de boog van de voetgangersbrug in Maastricht gelopen.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
euhm... tja ik heb het niet gedaan, maar is me wel overkomen:
-neergestoken worden.
-met een geladen pistool tegen mijn hoofd bedreigd worden door een doorgesnoven crimineel.
had in beide gevallen verkeerd kunnen aflopen
die keer dat ik gestoken werd, was toen ik via een of ander steegje (als short-cut) op een zaterdag nacht richting mijn stamkroeg liep. Een of andere gesjeesde buitenlander vond dat ik hem raar aankeek. Toen ik zei dat ie normaal moest doen, haalde hij een mes te voorschijn en stak me, nogal onverwacht. Maar bij het zien van bloed droop ie meteen af, ik had het niet een gevoeld en wilde al achter hem aan rennen, maar toen voelde ik ineens pijn in mijn zij. Daar had ie me geschampt dus er was niets ernstigs aan de hand, maar ik ben me toen wel een hoedje geschrokken.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:15 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?![]()
Gokje, Vlaamsegas?quote:Op donderdag 7 december 2006 20:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
...een of ander steegje (als short-cut) ...
U is homoquote:Op woensdag 6 december 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gepijpt tijdens het fietsen, was vrij pijnlijk toen we omvielen
Uiteraard wel op zondag in een streng katholiek dorp
Nou.. ik stond op 2 meter van een ontploffende deobus, het politie busje stond er op het moment van ontploffen een meter van af, en een vriend van mij deed alsof hij het vuur aan het uittrappen was, op het moment van de ontploffingquote:Op woensdag 6 december 2006 20:12 schreef EvilWasp het volgende:
2 meter staan van een volle ontploffende deodorantbus was het domste en gevaarlijkste wat ik gedaan had.
Maar het is wél een leuk verhaal
Lawinepijl met half afgebroken stok.. de stok tussen 2 planken van een bankje zetten "want dan vliegt hij wel omhoog".quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vergeet iets, nu het toch bijna nieuwjaar herinner ik me ineens dat ik een paar jaar terug eens zon dynamiet staaf aanstak op nieuwjaarsdag, ik keil dat ding net weg (meteen na aansteken) en dat ding ontplofte recht in mn gezicht, 5 minuten blind, 10 minuten doof.
mijn handen heb ik nog.. gelukkig.
dat was echt te dom voor woorden heb het er ook meteen mee afgeleerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |