Respect. Ik sprong van de tweede verdieping.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
Van de derde verdieping springen.
Hoger hogerquote:Op woensdag 6 december 2006 19:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Respect. Ik sprong van de tweede verdieping..
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
Een Feijenoord fanshop geopend in Nancy.
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
Een Feijenoord fanshop geopend in Nancy.
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:37 schreef SpecialK het volgende:
[afbeelding]
Gesprongen van de "I" naar de "A"
ik snap hem niet..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef Roellio het volgende:
Naar 6 Marokkanen toegelopen die bij een dikke bmw stonden voor een grote discotheek en een heel epistel gehouden dat Marokkanen eigenlijk van het platteland komen, derhalve boeren zijn en daardoor volledig ongevaarlijk. (Toen ik heel dronken was)
Ik ben zonder kleerscheuren thuis geraakt, dus ik bleek inderdaad gelijk te hebben!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik snap hem niet..ze zijn toch ook boeren die niet gevaarlijk zijn?
Ik heb wel eens met mijn handen gekruist gefietst.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:11 schreef -Angelus- het volgende:
Ik heb wel eens met losse handen op de fiets gereden.![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben zonder kleerscheuren thuis geraakt, dus ik bleek inderdaad gelijk te hebben!![]()
zozoquote:Op woensdag 6 december 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
tegen een Hells Angels gezegd dat ie een leuke brommer had.
Ik heb wel eens met losse handen auto gereden.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:11 schreef -Angelus- het volgende:
Ik heb wel eens met losse handen op de fiets gereden.![]()
gepijpt tijdens het fietsen, was vrij pijnlijk toen we omvielenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met mijn handen gekruist gefietst.
Konden jullie niet gewoon in de auto?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:58 schreef hooibaal het volgende:
Ergens op een boerenlandweg op een fiets zittend met mijn rechterhand het raamkozijn van een DAF66 vasthouden en met ongeveer 80km/h die weg afcrossen. We waren een beetje laat, en dit was de snelste manier om van A naar het 2km verderop gelegen B te geraken met 5 mensen, 1 DAF en 4 fietsen (2 per keer, aan beide zijden 1)
80 op een afgeragde studentenfiets is best hard!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |