quote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef _The_General_ het volgende:
Ik kan nergens vinden wat de Maria als voorzitster gaat verdienen...
Ik heb geen digitale tv, hier zit politiek24 gewoon op de kabelquote:Op woensdag 6 december 2006 18:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hiervoor heb ik digitale TV genomen.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef _The_General_ het volgende:
We hebben evenveel topics als stemrondes nodig
Misschien krijgt er wel niemand een meerderheid.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef _The_General_ het volgende:
We hebben evenveel topics als stemrondes nodig
Tweede kamer-site doet het bij mij niet, maar als ik met google zoek dan zie ik iets staan van 34% bovenop het kamerlid salaris.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef _The_General_ het volgende:
Ik kan nergens vinden wat de Maria als voorzitster gaat verdienen...
Zakkenvulstersquote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tweede kamer-site doet het bij mij niet, maar als ik met google zoek dan zie ik iets staan van 34% bovenop het kamerlid salaris.
Ik zie hetquote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef MrBadGuy het volgende:
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLJ,GGLJ:2006-32,GGLJ:nl&q=kamervoorzitter+salaris
7e van boven.
Je hebt gelijk: http://www.parlement.com/9291000/modules/gpql3r8jquote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tweede kamer-site doet het bij mij niet, maar als ik met google zoek dan zie ik iets staan van 34% bovenop het kamerlid salaris.
Nu laat je je kennenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
Aaaaaaaar, die rotkop van Jack de Vries ook weer
Het CDA regisseert het weer helemaal, zie al die machtsgeile koppies, Jan Peter staat er bij als een klein kind dat een zak knikkers van Sinterklaas verwacht
Jack de Vries in de Kamerquote:Op woensdag 6 december 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
Het CDA regisseert het weer helemaal, zie al die machtsgeile koppies, Jan Peter staat er bij als een klein kind dat een zak knikkers van Sinterklaas verwacht
Genuanceerd als altijd.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
Dan kan ze Halsema tenminste effectief het zwijgen opleggen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:54 schreef SCH het volgende:
Wordt ze in ieder geval geen minister meer
Inderdaad, en hetzelfde geldt voor Agnesquote:Op woensdag 6 december 2006 18:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan kan ze Halsema tenminste effectief het zwijgen opleggen.
hij schijnt zelfs 's nachts nog advies te geven vanaf het nachtkastje van Jan Peterquote:Op woensdag 6 december 2006 18:55 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Jack de Vries in de Kamer
Kan Balkenende dan helemaal niks zonder die man?
Hij stond achterin bij de deur, als het op machtsverdeling aankomt, is hij er altijd bijquote:Op woensdag 6 december 2006 18:55 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Jack de Vries in de Kamer
Kan Balkenende dan helemaal niks zonder die man?
Daar wordt hij ook voor betaaldquote:Op woensdag 6 december 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij stond achterin bij de deur, als het op machtsverdeling aankomt, is hij er altijd bij
Bassie is al bezig met zijn tweede hertelling.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:00 schreef SCH het volgende:
Too close too call
Inderdaad, die verkoopt zijn eigen kinderen nog als het stemmen op zou leveren.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:59 schreef PJORourke het volgende:
Jack de Vries is een held... de man die de echte Wouter liet zien...
Een meerderheid. Een stem is dus voldoendequote:Op woensdag 6 december 2006 19:01 schreef Tharalom het volgende:
Hoeveel verschil moet er zijn om een winnaar aan te wijzen? Of is 1 stem meer voldoende?
Kampquote:Op woensdag 6 december 2006 18:59 schreef Frederiqueske het volgende:
hopelijk weer geen meerderheidKamp had het verdiend
niet die stomme mutsen van het cda of pvda......
![]()
Een meerderheid van stemmen.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:01 schreef Tharalom het volgende:
Hoeveel verschil moet er zijn om een winnaar aan te wijzen? Of is 1 stem meer voldoende?
Landsbelang... Nederland is dankzij hem een Woutervrije zone.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:01 schreef SCH het volgende:
Inderdaad, die verkoopt zijn eigen kinderen nog als het stemmen op zou leveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |