Tja, leuke stelling, alleen jammer dat zo'n 80% van de verkrachtingen gewoon binnenshuis, door familie, vrienden, bekenden wordt gedaan en een vrouw het grootste risiko loopt tussen de 9 en 16 jaar...quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:03 schreef dvdk het volgende:
ok blijkbaar keurt het gros van de mensen 'verkrachting' niet goed maar ik hoor (lees) ook stemmen die m'n stelling wel vinden kloppen of er iig begrip voor hebben.
Laat ik dan stellen: vrouwen zouden meer moeite moeten doen om ons te helpen ons instinct te onderdrukken.
m.a.w. als ze niet geneukt willen worden, moeten ze ook niet tijdens het uitgaan lage inkijk bloesjes en korte rokjes draaien. Want dan daag je gewoon uit.
In het zinnetje 'ik tenslotte hun cognitieve mogelijkheden niet' is het woorde 'heb' weggevallen net na 'ik'.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, voor eenden geld weer een andere moraal.....voor zover ze die tenminste hebben, ik tenslotte hun cognitieve mogelijkheden niet. Ik ga er vanuit dat eenden puur handelen op voornamelijk instinct en een minimale ratio (indien aanwezig) ....Idg hebben ze waarschijnlijk amper een gewetens functie. Ze zullen er dus geen "last" van hebben....
ja ik vind het grenzen aan 'uitlokking' en dat mag niet volgens de NL'se wet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef problematiQue het volgende:
[..]
trouwens, vind jij het dus met andere woorden begrijpbaar, danwel logisch, als een sexy geklede vrouw wordt verkracht?
Wow, ben je moslim? Pro-burka?quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:52 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja ik vind het grenzen aan 'uitlokking' en dat mag niet volgens de NL'se wet.
Dus vind ik in zo'n gevallen lagere straffen of vrijspraak gerechtvaardigd.
m.a.w. als je je kleed als een hoer/slet is het dan raar als een man haar ook zo behandeld als 1?
kennelijk heb jij niet de cognitieve vaardigen van een eend door maar een eigen invulling te geven wat er er tussen had gemoeten....quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:35 schreef multatuli het volgende:
[..]
In het zinnetje 'ik tenslotte hun cognitieve mogelijkheden niet' is het woorde 'heb' weggevallen net na 'ik'.
Overigens was dat uit je posts al best duidelijk.
Oke, nu maak je een geintje.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:52 schreef dvdk het volgende:
[..]
m.a.w. als je je kleed als een hoer/slet is het dan raar als een man haar ook zo behandeld als 1?
hij maakt op een creatieve manier duidelijk het niet eens te zijn met jouw post(s), maar dat had je uiteraard zelf ook al door.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
kennelijk heb jij niet de cognitieve vaardigen van een eend door maar een eigen invulling te geven wat er er tussen had gemoeten....
Als er nu geen slotje op dit topic komt, dan mogen de moderators hier wat mij betreft wel een berisping krijgen. Ik heb topics voor minder gesloten zien wordenquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:52 schreef dvdk het volgende:
[..]
Zeker. Al twijfel ik soms aan de cognitieve vaardigheden van een aantal users hier. En dan probeer ik maar duidelijk te zijn.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:43 schreef problematiQue het volgende:
[..]
hij maakt op een creatieve manier duidelijk het niet eens te zijn met jouw post(s), maar dat had je uiteraard zelf ook al door.
Kun jij zelf rekenen?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef dvdk het volgende:
Als je kijkt naar africa, was onderzoek naar gedaan...zou 25% van de mannen een vrouw hebben verkracht en 80% van de vrouwen in africa zou wel eens lastig gevallen zijn.
Verkrachting schijnt dus een normale omgaansvorm te zijn.
Waarom dan nog verbieden? blijkbaar wil het volk zo met elkaar omgaan onder elkaar.
Tradities zoals bv, 'luilak' wordt ook niet verboden terwijl ze daarbij rechtmatig vernielingen, geluidsoverlast (door belletje trek) en banden mogen leksteken. En dat mag dan ook....
Echt gozer, heb je je LTS-zwakstroom wel afgemaakt? Als ik jou morgen tegenkom, je helemaal verrot sla en vervolgens voor je ogen je zusje, moeder en vriendin verkracht en dat dan verdedig door te zeggen dat ik nou eenmaal een jager ben die alle vrouwen wil bevruchten en concurrentie wil uitschakelen, zou je dan goedkeurend knikken met je bebloede hoofdje? Soevereiniteit van het lichaam is één van de belangrijkste grondrechten in een enigszins beschaafde maatschappij en daar zijn bijzonder goede redenen voor die echt niet zo moeilijk te begrijpen zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:52 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ja dat is raar ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:52 schreef dvdk het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je hoeren verkrachten dan, ik weet niet beter dan dat je ervoor betaald, dat je een overeenkomst(toestemming) moet bereiken, zo ook bij sletten, mag je neuken hoor, maar toch echt alleen als zij het zelf willenquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:52 schreef dvdk het volgende:
[..]
Hoera! Hoor ik hier een schreeuw om een overheid die het moet verbieden?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:33 schreef sigme het volgende:
Dat iets veel voorkomt is geen reden het niet te af te keuren / bestrijden / verbieden.
Das helemaal lekker zeg; dus als vrouw mag je niet eens zelf bepalen wat of je wel (of nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is raar ja.
Als ik vind dat jij lelijke kleren aan hebt of een rotkop hebt, geeft dat mij het recht om jou helemaal verrot te slaan? Nee. Er is ook nog zo iets als vrijheid, van meningsuiting, maar ook van manier van kleden. Dus je hebt je hier maar te gedragen c.q. beheersen, en anders ga je lekker in Iran wonen. Daar draaien ze de boel ook zo mooi om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |