abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 december 2006 @ 17:36:46 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_44198788
Als je kijkt naar africa, was onderzoek naar gedaan...zou 25% van de mannen een vrouw hebben verkracht en 80% van de vrouwen in africa zou wel eens lastig gevallen zijn.

Verkrachting schijnt dus een normale omgaansvorm te zijn.
Waarom dan nog verbieden? blijkbaar wil het volk zo met elkaar omgaan onder elkaar.

Tradities zoals bv, 'luilak' wordt ook niet verboden terwijl ze daarbij rechtmatig vernielingen, geluidsoverlast (door belletje trek) en banden mogen leksteken. En dat mag dan ook....
pi_44198825
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef dvdk het volgende:
Als je kijkt naar africa
en daar ging je al de fout in
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 6 december 2006 @ 17:39:26 #3
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_44198869
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:37 schreef Flashwin het volgende:

[..]

en daar ging je al de fout in
zijn ze achterlijk daar dan?
  woensdag 6 december 2006 @ 17:39:43 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_44198885
Fuifduif heeft een evil twin?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_44198917
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:39 schreef dvdk het volgende:

[..]

Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 6 december 2006 @ 17:41:10 #6
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44198942
Burp
pi_44198945
Buk maar even
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_44199003
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:39 schreef dvdk het volgende:
Lees je eigen post nog eens, en kijk eens hoe je tot de conclusie komt dat het kennelijk 'normaal' is.
pi_44199015
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:41 schreef Ripley het volgende:
Buk maar even

wat een heerlijk zinloos topic weer
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_44199070
Maar negers zijn inferieur .
pi_44199312
Als je een verkrachting vergelijkt met belletje trekken, banden leksteken etc. ,dan zou ik maar even naar de dokter gaan...
quote:
Als je kijkt naar africa, was onderzoek naar gedaan...zou 25% van de mannen een vrouw hebben verkracht en 80% van de vrouwen in africa zou wel eens lastig gevallen zijn.

Waarom dan nog verbieden? blijkbaar wil het volk zo met elkaar omgaan onder elkaar.

Tradities zoals bv, 'luilak' wordt ook niet verboden terwijl ze daarbij rechtmatig vernielingen, geluidsoverlast (door belletje trek) en banden mogen leksteken. En dat mag dan ook....
pi_44199611
Ik snap het ook niet. Die hitsige dellen met hun korte rokjes vragen er toch gewoon om? Vraag en aanbod, daar gaat het tegenwoordig om. Balkenende had dat al door, hier een privatisering, daar wat marktwerking, huppakee. Even het lijntje doortrekken en we zijn er.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_44200154
In principe is dat de natuur maar als je beschaafd bent en geen beest meer dan doe je dat niet.
  woensdag 6 december 2006 @ 18:21:23 #14
3542 Gia
User under construction
pi_44200214
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:00 schreef Aurelianus het volgende:
Ik snap het ook niet. Die hitsige dellen met hun korte rokjes vragen er toch gewoon om? Vraag en aanbod, daar gaat het tegenwoordig om. Balkenende had dat al door, hier een privatisering, daar wat marktwerking, huppakee. Even het lijntje doortrekken en we zijn er.
En hoe zou jij of TS het zelf vinden om verkracht te worden?
  woensdag 6 december 2006 @ 18:24:44 #15
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_44200358
verkrachten is best in te passen in de neo-VOC-mentaliteit, niet?

pi_44200668
Dat iets veel voorkomt is geen reden het niet te af te keuren / bestrijden / verbieden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44200958
quote:
Dat is hun cultuur, onze cultuur is anders en superieur en verbiedt daarom verkachting
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  woensdag 6 december 2006 @ 18:43:56 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_44201019
Omdat een van de 2 betrokkenen het niet op prijs stelt misschien?
  woensdag 6 december 2006 @ 18:47:56 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44201150
Hmm hoop bij god dat de TS geen zuster heeft.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 6 december 2006 @ 18:49:31 #20
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_44201197
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:47 schreef Megumi het volgende:
Hmm hoop bij god dat de TS geen zuster heeft.
* problematiQue trapt een open deur in

hij heeft eerder een dokter nodig
  woensdag 6 december 2006 @ 18:50:19 #21
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44201234
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:41 schreef Ripley het volgende:
Buk maar even
De enige reply die mogelijk is op dit topic...
pi_44201244
quote:
What the fuck voor 'traditie' is dét dan weer?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44201286
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

die rare Noord Hollanders
pi_44201400
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

oud en nieuw
of een gezellige voetbalwedstrijd
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 6 december 2006 @ 18:54:56 #25
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_44201408
in korea eten ze hoden....

in spanje doen ze aan stierenvechten

afrikanen verkrachten

en wij voetballen......
Bas heeft gesproken...
pi_44201444
hoden eten is erg apart ja
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_44201483
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

die rare Noord Hollanders
Het is Noord-Hollands? Iemand die me meer kan vertellen? Ik ben geïntrigeerd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44201617
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:21 schreef Gia het volgende:

[..]

En hoe zou jij of TS het zelf vinden om verkracht te worden?
Net zo hindervol als het betalen van belasting, maar je ontkomt er niet aan.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_44201713
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Fuifduif heeft een evil twin?
Ik zag de TT en dacht eerlijk gezegd gelijk aan FD ja. Heeft ie soms weer een ban en is dit weer zo'n onopvallende kloon?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44202295
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zag de TT en dacht eerlijk gezegd gelijk aan FD ja. Heeft ie soms weer een ban en is dit weer zo'n onopvallende kloon?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_44202600
quote:

Als je zo gefrustreerd bent, misschien dat de volgende site je kan helpen: http://www.fastseduction.com/.

En verder is het vernielen van andermans eigendom in Nederland gewoon verboden.
"The courtesy of your hall is somewhat lessened of late."
pi_44205904
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:43 schreef Hexagon het volgende:
Omdat een van de 2 betrokkenen het niet op prijs stelt misschien?
Inderdaad, democratisch gezien zou het gelijk staan, maar wat als er twee of meer mannen mee willen doen?
5 blije personen vs 1 niet blije, zie hier democratie in een nutshell; niet iedereen kan tevreden gesteld worden.
pi_44205969
Ik had kunnen zweren dat dit een Fuifduid topic was.
pi_44206066
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

onopvallend
pi_44239668
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef problematiQue het volgende:
verkrachten is best in te passen in de neo-VOC-mentaliteit, niet?

naadloos

het maakte deel uit van de joods-christelijke traditie.
pi_44241590
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:59 schreef Xith het volgende:

[..]

Inderdaad, democratisch gezien zou het gelijk staan, maar wat als er twee of meer mannen mee willen doen?
5 blije personen vs 1 niet blije, zie hier democratie in een nutshell; niet iedereen kan tevreden gesteld worden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44242426
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:00 schreef Aurelianus het volgende:
En slungelige wezens zoals jij vragen er om beroofd te worden door een stelletje opgeschoten jongeren elke dag dat je thuis komt van je werk . Je vraagt er namelijk om wanneer je niet hard genoeg traint om ze aan te kunnen of wanneer je niet stoer genoeg bent om bij een posse te horen.

Geef je adres even door, weten ze meteen waar ze moeten zijn.
pi_44242716
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef Tatutatu het volgende:
In principe is dat de natuur maar als je beschaafd bent en geen beest meer dan doe je dat niet.
Verkrachten zit in onze natuur?
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:09:45 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44242911
Topic is nog open???
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:07:37 #40
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_44244437
Schopje ONZ
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_44246259
Vraag me af of het in het dierenrijk ook verkrachtingen plaatsvinden....Misschien hoort het dan gewoon toch bij de natuur...

Volgens mij waren vrouwen sowieso onderdanig aan mannen en hadden ze sowieso niet in te brengen. Zeg maar een traditionele rolverdeling...

Eigenlijk is die traditionele rolverdeling tussen man en vrij nog niet zo gek. Gelijkwaardigheid tussne man en vrouw werkt imo slechts zelden goed.....en lijdt te vaak tot conflicten. Emancipatie op dit vlak werkt dan ook niet....

Bij een traditionele rolverdeling zijn de rollen immers duidelijk. Vrouwen zorgen voor de kinderen en de mannen gaan op jacht...

Mannen zijn ook jagers, vrouwen zijn zorgers, zij dienen de mannen....

Verkrachtingen horen volgens mij tot de natuur. Wij hebben het echter collectief als verwerpelijk beschouwd en dienttengevolge strafbaar gesteld....

Ik kijk er bepaald niet vanop dat het in andere culturen ze heel anders kijken naar verkrachting. En veel lichter daarmee omspringen. Het tegenaan kijken is in ieder cultuur weer anders....
pi_44246432
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:59 schreef Xith het volgende:

[..]

Op deze manier kunnen we ook gelijk het probleem rond orgaandonatie oplossen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_44246459
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Vraag me af of het in het dierenrijk ook verkrachtingen plaatsvinden....Misschien hoort het dan gewoon toch bij de natuur...

Volgens mij waren vrouwen sowieso onderdanig aan mannen en hadden ze sowieso niet in te brengen. Zeg maar een traditionele rolverdeling...

Eigenlijk is die traditionele rolverdeling tussen man en vrij nog niet zo gek. Gelijkwaardigheid tussne man en vrouw werkt imo slechts zelden goed.....en lijdt te vaak tot conflicten. Emancipatie op dit vlak werkt dan ook niet....

Bij een traditionele rolverdeling zijn de rollen immers duidelijk. Vrouwen zorgen voor de kinderen en de mannen gaan op jacht...

Verkrachtingen horen volgens mij tot de natuur. Wij hebben het echter collectief als verwerpelijk beschouwd en dienttengevolge strafbaar gesteld....

Ik kijk er bepaald niet vanop dat het in andere culturen ze heel anders kijken naar verkrachting. En veel lichter daarmee omspringen. Het tegenaan kijken is in ieder cultuur weer anders....
Doe inderdaad maar schopje ONZ. Zoveel kolder zie je zelden bijeen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:14:37 #44
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44246531
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:

Is jiu moeder wel eens verkracht. En wat zou je dan zeggen.
pi_44246622
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee. Serieus. Ga hier nou eens in op de punten.....

1 Dat het mogelijk een natuurlijk iets is.
2 Dat er cultureel heel verschillend tegen dit wordt aangekeken.....Zie Afrika idd
3 Ik begrijp best dat dit heel gevoleig lig, omdat wij het cultureel het als verwerpelijk hebben beschouwd en dientengevolge strafbaar is gesteld....
4 rolmodel man-vrouw zoals hier is echt niet gemeengoed....
5 etc.
pi_44246710
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:00 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Verkrachten zit in onze natuur?
Jep, bedoel ''de natuur'' in het algemeen.

Kijk maar naar eenden.

Zeg niet dat het bij alle dieren voorkomt maar een vrouwtje heeft vaak niet ''veel te willen''.
Maar goed wie weet vind zo'n vrouwtjeseend het ook wel heel opwindend om achterna te worden gezeten door 3 mannetjes eenden (lijkt me niet overigens).

Ook heb je echte liefdes relaties btw bij dieren...... Maar dat het een vrij normale zaak is in de natuur (verkracht worden) dat lijkt mij wel. Maar goed gelukkig zijn wij in dat opzicht wat beschaafder geworden over het algemeen.
pi_44246730
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Wij zijn toch niets meer dan geevolueerde apen. Daar mag het sterkste mannetje toch echt alle vrouwtjes pakken. En de kinderen van de zwakkere apen mogen blij zijn als ze mogen blijven leven.
Ik zeg niet dat dat nu nog zou werken, maar het is wel natuurlijk gedrag.
pi_44246757
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:22 schreef proteus het volgende:

[..]

Wij zijn toch niets meer dan geevolueerde apen.
Dat zou je bijna denken als je sommige posts hier leest inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_44246771
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee. Serieus. Ga hier nou eens in op de punten.....

1 Dat het mogelijk een natuurlijk iets is.
2 Dat er cultureel heel verschillend tegen dit wordt aangekeken.....Zie Afrika idd
3 Ik begrijp best dat dit heel gevoleig lig, omdat wij het cultureel het als verwerpelijk hebben beschouwd en dientengevolge strafbaar is gesteld....
4 rolmodel man-vrouw zoals hier is echt niet gemeengoed....
5 etc.
Nee. Serieus EchtGaaf. Ik heb geen zin zo slecht bedachte borrelpraat serieus te nemen.
pi_44246781
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:14 schreef Megumi het volgende:

[..]

Is jiu moeder wel eens verkracht. En wat zou je dan zeggen.
Ook ik ben in deze cultuur geboren en getogen. Ook ik vind net zoals iederen dat het verwerpelijk is. Dat komt omdat het hier is ingedoctrineerd.....

ik stel slechts aan de kaak dat verkrachtigen "gewoon " in de natuur plaatsvinden. In onze (Westerse) culturen hebben we verkrachtingen tot verwerpelijk verklaart. Uiteraard vind ik dat ook.

Het is dus cultureel bepaald hoe daar mee wordt omgesprongen. Ik vind het niet vreemd dat in Afrika daar heel anders mee wordt omgegaan en het zelfs normaal is dat het gebeurd.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')