en daar ging je al de fout inquote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef dvdk het volgende:
Als je kijkt naar africa
quote:
Lees je eigen post nog eens, en kijk eens hoe je tot de conclusie komt dat het kennelijk 'normaal' is.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:39 schreef dvdk het volgende:
zijn ze achterlijk daar dan?
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef dvdk het volgende:
Als je kijkt naar africa, was onderzoek naar gedaan...zou 25% van de mannen een vrouw hebben verkracht en 80% van de vrouwen in africa zou wel eens lastig gevallen zijn.
Verkrachting schijnt dus een normale omgaansvorm te zijn.
Waarom dan nog verbieden? blijkbaar wil het volk zo met elkaar omgaan onder elkaar.
Tradities zoals bv, 'luilak' wordt ook niet verboden terwijl ze daarbij rechtmatig vernielingen, geluidsoverlast (door belletje trek) en banden mogen leksteken. En dat mag dan ook....
En hoe zou jij of TS het zelf vinden om verkracht te worden?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:00 schreef Aurelianus het volgende:
Ik snap het ook niet. Die hitsige dellen met hun korte rokjes vragen er toch gewoon om? Vraag en aanbod, daar gaat het tegenwoordig om. Balkenende had dat al door, hier een privatisering, daar wat marktwerking, huppakee. Even het lijntje doortrekken en we zijn er.
Dat is hun cultuur, onze cultuur is anders en superieur en verbiedt daarom verkachtingquote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef dvdk het volgende:
Als je kijkt naar africa, was onderzoek naar gedaan...zou 25% van de mannen een vrouw hebben verkracht en 80% van de vrouwen in africa zou wel eens lastig gevallen zijn.
* problematiQue trapt een open deur inquote:Op woensdag 6 december 2006 18:47 schreef Megumi het volgende:
Hmm hoop bij god dat de TS geen zuster heeft.
What the fuck voor 'traditie' is dét dan weer?quote:Tradities zoals bv, 'luilak' wordt ook niet verboden terwijl ze daarbij rechtmatig vernielingen, geluidsoverlast (door belletje trek) en banden mogen leksteken. En dat mag dan ook....
die rare Noord Hollandersquote:Op woensdag 6 december 2006 18:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
What the fuck voor 'traditie' is dét dan weer?
oud en nieuwquote:Op woensdag 6 december 2006 18:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
What the fuck voor 'traditie' is dét dan weer?
Het is Noord-Hollands? Iemand die me meer kan vertellen? Ik ben geïntrigeerd.quote:
Net zo hindervol als het betalen van belasting, maar je ontkomt er niet aan.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:21 schreef Gia het volgende:
[..]
En hoe zou jij of TS het zelf vinden om verkracht te worden?
Ik zag de TT en dacht eerlijk gezegd gelijk aan FD ja. Heeft ie soms weer een ban en is dit weer zo'n onopvallende kloon?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Fuifduif heeft een evil twin?
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zag de TT en dacht eerlijk gezegd gelijk aan FD ja. Heeft ie soms weer een ban en is dit weer zo'n onopvallende kloon?![]()
Als je zo gefrustreerd bent, misschien dat de volgende site je kan helpen: http://www.fastseduction.com/.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef dvdk het volgende:
Verkrachting schijnt dus een normale omgaansvorm te zijn.
Waarom dan nog verbieden? blijkbaar wil het volk zo met elkaar omgaan onder elkaar.
Tradities zoals bv, 'luilak' wordt ook niet verboden terwijl ze daarbij rechtmatig vernielingen, geluidsoverlast (door belletje trek) en banden mogen leksteken. En dat mag dan ook....
Inderdaad, democratisch gezien zou het gelijk staan, maar wat als er twee of meer mannen mee willen doen?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:43 schreef Hexagon het volgende:
Omdat een van de 2 betrokkenen het niet op prijs stelt misschien?
naadloosquote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef problematiQue het volgende:
verkrachten is best in te passen in de neo-VOC-mentaliteit, niet?
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:59 schreef Xith het volgende:
[..]
Inderdaad, democratisch gezien zou het gelijk staan, maar wat als er twee of meer mannen mee willen doen?
5 blije personen vs 1 niet blije, zie hier democratie in een nutshell; niet iedereen kan tevreden gesteld worden.
En slungelige wezens zoals jij vragen er om beroofd te worden door een stelletje opgeschoten jongeren elke dag dat je thuis komt van je werkquote:Op woensdag 6 december 2006 18:00 schreef Aurelianus het volgende:
Ik snap het ook niet. Die hitsige dellen met hun korte rokjes vragen er toch gewoon om? Vraag en aanbod, daar gaat het tegenwoordig om. Balkenende had dat al door, hier een privatisering, daar wat marktwerking, huppakee. Even het lijntje doortrekken en we zijn er.
Verkrachten zit in onze natuur?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef Tatutatu het volgende:
In principe is dat de natuur maar als je beschaafd bent en geen beest meer dan doe je dat niet.
Op deze manier kunnen we ook gelijk het probleem rond orgaandonatie oplossen.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:59 schreef Xith het volgende:
[..]
Inderdaad, democratisch gezien zou het gelijk staan, maar wat als er twee of meer mannen mee willen doen?
5 blije personen vs 1 niet blije, zie hier democratie in een nutshell; niet iedereen kan tevreden gesteld worden.
Doe inderdaad maar schopje ONZ. Zoveel kolder zie je zelden bijeen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Vraag me af of het in het dierenrijk ook verkrachtingen plaatsvinden....Misschien hoort het dan gewoon toch bij de natuur...
Volgens mij waren vrouwen sowieso onderdanig aan mannen en hadden ze sowieso niet in te brengen. Zeg maar een traditionele rolverdeling...
Eigenlijk is die traditionele rolverdeling tussen man en vrij nog niet zo gek. Gelijkwaardigheid tussne man en vrouw werkt imo slechts zelden goed.....en lijdt te vaak tot conflicten. Emancipatie op dit vlak werkt dan ook niet....
Bij een traditionele rolverdeling zijn de rollen immers duidelijk. Vrouwen zorgen voor de kinderen en de mannen gaan op jacht...
Mannen zijn ook jagers, vrouwen zijn zorgers, zij dienen de mannen....
Verkrachtingen horen volgens mij tot de natuur. Wij hebben het echter collectief als verwerpelijk beschouwd en dienttengevolge strafbaar gesteld....
Ik kijk er bepaald niet vanop dat het in andere culturen ze heel anders kijken naar verkrachting. En veel lichter daarmee omspringen. Het tegenaan kijken is in ieder cultuur weer anders....
Is jiu moeder wel eens verkracht. En wat zou je dan zeggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Vraag me af of het in het dierenrijk ook verkrachtingen plaatsvinden....Misschien hoort het dan gewoon toch bij de natuur...
Volgens mij waren vrouwen sowieso onderdanig aan mannen en hadden ze sowieso niet in te brengen. Zeg maar een traditionele rolverdeling...
Eigenlijk is die traditionele rolverdeling tussen man en vrij nog niet zo gek. Gelijkwaardigheid tussne man en vrouw werkt imo slechts zelden goed.....en lijdt te vaak tot conflicten. Emancipatie op dit vlak werkt dan ook niet....
Bij een traditionele rolverdeling zijn de rollen immers duidelijk. Vrouwen zorgen voor de kinderen en de mannen gaan op jacht...
Mannen zijn ook jagers, vrouwen zijn zorgers, zij dienen de mannen....
Verkrachtingen horen volgens mij tot de natuur. Wij hebben het echter collectief als verwerpelijk beschouwd en dienttengevolge strafbaar gesteld....
Ik kijk er bepaald niet vanop dat het in andere culturen ze heel anders kijken naar verkrachting. En veel lichter daarmee omspringen. Het tegenaan kijken is in ieder cultuur weer anders....
Nee. Serieus. Ga hier nou eens in op de punten.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar schopje ONZ. Zoveel kolder zie je zelden bijeen.
Jep, bedoel ''de natuur'' in het algemeen.quote:
Wij zijn toch niets meer dan geevolueerde apen. Daar mag het sterkste mannetje toch echt alle vrouwtjes pakken. En de kinderen van de zwakkere apen mogen blij zijn als ze mogen blijven leven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar schopje ONZ. Zoveel kolder zie je zelden bijeen.
Dat zou je bijna denken als je sommige posts hier leest inderdaad.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:22 schreef proteus het volgende:
[..]
Wij zijn toch niets meer dan geevolueerde apen.
Nee. Serieus EchtGaaf. Ik heb geen zin zo slecht bedachte borrelpraat serieus te nemen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Serieus. Ga hier nou eens in op de punten.....
1 Dat het mogelijk een natuurlijk iets is.
2 Dat er cultureel heel verschillend tegen dit wordt aangekeken.....Zie Afrika idd
3 Ik begrijp best dat dit heel gevoleig lig, omdat wij het cultureel het als verwerpelijk hebben beschouwd en dientengevolge strafbaar is gesteld....
4 rolmodel man-vrouw zoals hier is echt niet gemeengoed....
5 etc.
Ook ik ben in deze cultuur geboren en getogen. Ook ik vind net zoals iederen dat het verwerpelijk is. Dat komt omdat het hier is ingedoctrineerd.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Is jiu moeder wel eens verkracht. En wat zou je dan zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |