Goed om te weten dat er mensen als jij zijn die geen kont hebben begrepen van kleding voorschriften.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:43 schreef KieWie het volgende:
Ik vind al die openhangende jasjes zo fout... een overhemd is ondergoed, heren -> gebruik dat/die knoopje(s)!
Weisglas is volgens jou geen politicusquote:Op woensdag 6 december 2006 17:57 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Goed om te weten dat er mensen als jij zijn die geen kont hebben begrepen van kleding voorschriften.![]()
En mag ik meteen even een hoera voor Weisglas, wat zullen we de beste man missen. Ik vind geen van de drie een waardig opvolger. Een voorzitter is wmb. geen politicus.
Da's 33.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:57 schreef rubbereend het volgende:
43 van Kamp is toch precies VVD+PVV+SGP?
-ster.quote:
Ja, maar 53 is denk ik voor haar te weinig om te winnen. Het lijkt erop dat de Kamerleden voor de ervaring van Van der Hoeven of Kamp gaan.quote:
Die 2 SGP stemmen moet Kamp iig binnen hebben. Of die hebben beide blanco gestemdquote:Op woensdag 6 december 2006 17:57 schreef rubbereend het volgende:
43 van Kamp is toch precies VVD+PVV+SGP?
oja........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |