Carl Orff - Carmina Burana / O fortunaquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:07 schreef BlueCurl het volgende:
het huis van nubis reclame op nickelodeon heeft een achtergrond muziekstuk. is heel bekend maar ik ken de naam niet! Iemand een idee voor mij?
Wel niet uit een film maar misschien iets van Kate Bush? Die heeft een behoorlijk hoge stem.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef Willempiehhh het volgende:
Hallee! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
YUP !!!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
Deze?
Shipping up to Boston - Dropkick Murphy's dus
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:09 schreef ibaneX het volgende:
ik zoek een nummer het is zachte punk/reagge het is van een duitse band:
I'm spastical I'm spastical I'm spastical I'm spastical I'm autistical (of artistical)
Help mij , alsjeblief
Je hoeft jezelf niet te quoten hoor...quote:
ohw ik heb zo lang gewacht om dit nummer weer te kunnen horen omdat ik de naam nooit kende.. echt tof tnx!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Carl Orff - Carmina Burana / O fortuna
Eerste wat in me opkomt:quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef Keiichi het volgende:
Ik zoek, ik zoek.
Een nummer dat af en toe op Sky radio te horen is, spaans nummer, waar op een gegeven moment in het midden iets met 'que bello' zit wat door versterkt door een 'koor' gezongen word.
Aangezien ik van spaans weinig weet te onthouden, heb ik dit als enige aanwijzing met de melodie in m'n hoofd mar![]()
Maar zegt iemand van jullie dit misschien iets?![]()
quote:Tengo la camisa negra hoy mi amor esta de luto
Hoy tengo en el ama una pena y es por culpa de tu embrujo
Hoy se que tu ya no me quieres y eso es lo que mas me hiere
Que tengo la camisa negra y una pena que me duele
Mal parece que solo me quede y fue pura todita tu mentira
Que maldita mala suerte la mia que aquel dia te encontre
Por beber del veneno malevo de tu amor
Yo quede moribundo y lleno de dolor
Respire de ese humo amargo de tu adios
Y desde que tu te fuiste yo solo tengo
Tengo la camisa negra porque negra tengo el alma
Yo por ti perdi la calma y casi pierdo hasta mi cama
Cama cama caman baby te digo con disimulo
Que tengo la camisa negra y debajo tengo el difunto
...quando quieras mamita oo yeah
Tengo la camisa negra ya tu amor no me interesa
Lo que ayer me supo a gloria hoy me sabe a pura
Miercoles por la tarde y tu que no llegas
Ni siquiera muestras señas y yo con la camisa negra
Y tus maletas en la puerta
Mal parece que solo me quede y fue pura todita tu mentira
Que maldita mala suerte la mia que aquel dia te encontre
Por beber del veneno malevo de tu amor
Yo quede moribundo y lleno de dolor
Respire de ese humo amargo de tu adios
Y desde que tu te fuiste yo solo tengo
Wel een lekker nummer, maar niet wat ik zoek.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:45 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Eerste wat in me opkomt:
Juanes - La camisa negra
[..]
Iemand?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef Maisnon het volgende:
De muziek van de nieuwe Orange ADSL reclame.
Een beetje downtempo insturmentale chill out muziek...
(reclame met allemaal gebouwen, en op het eind een oranje tekst met ADSL Orange erin, kan hem nergens vinden op internet)
Is het niet 'Ma Che Bello Questo Amore' van Ramazzotti? Ik weet even niet of daar een koor in zit. En het is ook niet bepaald een Spanjaard.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Wel een lekker nummer, maar niet wat ik zoek.
Wat ik zoek is meer `Eros Ramazzotti stijl`
Ik ken alleen "Spasticus Autisticus" van Ian Dury. Misschien kan je zelf hiermee verder zoeken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:09 schreef ibaneX het volgende:
ik zoek een nummer het is zachte punk/reagge het is van een duitse band:
I'm spastical I'm spastical I'm spastical I'm spastical I'm autistical (of artistical)
Help mij , alsjeblief
Simply Red - Sunrise?quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:38 schreef znarch het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer dat voor zover ik weet iets als Sunrise zou moeten heten. Het is al zeker een paar jaar oud en het is een beetje dance achtig. Eerst wordt er wat gesproken, dan het dance riedeltje en dit dan 2x.
Gister hoorde ik het voorbij komen bij TMF (dat gedoe in de HMH ofzo). Maar kan het nergens vinden.
Dat de titel Sunrise is weet ik dus ook niet zeker. Wel ging de gesproken tekst erin over een zon ofzo.
Simply Red had volgens mij wel een nummer paar jaar terug wat zo heette, maar dit roep ik maar even snel tussendoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:38 schreef znarch het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer dat voor zover ik weet iets als Sunrise zou moeten heten. Het is al zeker een paar jaar oud en het is een beetje dance achtig. Eerst wordt er wat gesproken, dan het dance riedeltje en dit dan 2x.
Gister hoorde ik het voorbij komen bij TMF (dat gedoe in de HMH ofzo). Maar kan het nergens vinden.
Dat de titel Sunrise is weet ik dus ook niet zeker. Wel ging de gesproken tekst erin over een zon ofzo.
Nope dat is em niet, tis echt zon dance sensation white achtig nummer. Letterlijk een deel van de tekst vlgs mij:quote:
Chang heeft vast geen bezwaar... hij wil het zelf maar al te graag weten!quote:Ik zeg:
Snuggle with someone on stage
Sex sells. Here's the event for all of you who don't want to beat around the bush and get right down to it. Don't expect everyone to be happy about it. Something this natural is still shocking to a lot of people.
Ik zeg:
Ik zeg:
bhahahahahahah
Chang zegt:
er is een meidenband die dat doet irl
Ik zeg:
welke
Chang zegt:
beffen enzo
Chang zegt:
weet ik niet
Ik zeg: