Erick E - The Beat Is Rocking.quote:Op maandag 11 december 2006 09:35 schreef MosPos het volgende:
Hoe heet dat dance nummer waar ze zingen:
"The Beat Is Rocking And Never Stoppin!"
Alvast Bedankt
http://www.youtube.com/watch?v=s-bSfqw_WiM ?quote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar een kerstnummer wat je niet zo vaak hoort. 3FM wil het nog wel eens draaien. Althans, vorig jaar, dit jaar heb ik hem nog niet voorbij horen komen helaas.
Het is een vrij modern nummer (hooguit 10 jaar oud) en doet een beetje punkrock-achtig aan. Zowieso is het dus een rocknummer waarin de elktrische gitaar een grote rol heeft
Ik heb al gekeken in de hoho100 (een kerst-hitlijst van 3FM uit 2002) maar daar staat hij niet in. Iemand een idee?
morcheeba - wonders never cease?quote:van wie is dan nummer van de snikkers reclame, met die jongen die langs allemaal lampen loopt die dan aan gaan?
het is iets met "how does it feel" er in...
das uit de Brand-reclamequote:Op maandag 11 december 2006 15:30 schreef Ballistic het volgende:
[..]
morcheeba - wonders never cease?
The Darkness - Christmas Timequote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar een kerstnummer wat je niet zo vaak hoort. 3FM wil het nog wel eens draaien. Althans, vorig jaar, dit jaar heb ik hem nog niet voorbij horen komen helaas.
Het is een vrij modern nummer (hooguit 10 jaar oud) en doet een beetje punkrock-achtig aan. Zowieso is het dus een rocknummer waarin de elktrische gitaar een grote rol heeft
Ik heb al gekeken in de hoho100 (een kerst-hitlijst van 3FM uit 2002) maar daar staat hij niet in. Iemand een idee?
Je bedoelt toch niet N*E*R*D - Rockstar he?quote:Op maandag 11 december 2006 19:07 schreef Zonnebril het volgende:
Ik zoek het dance achtige nummer met de hoofdzin
Can you feel it i'm a rockstar? ofzoiets.
BVD
Is dat niet gewoon Starkoo...quote:Op maandag 11 december 2006 19:18 schreef Zonnebril het volgende:
Oh gevonden +O
Van Ski hut 18, nu weet ik de artiest nog niet.
Die heet toch Christmas time (Don't let the bells end)?quote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef donroyco het volgende:
The Darkness - Christmas Song
Hier eentje via youtube.com
Niemand die gister Peter R de vries heeft gezien?quote:Op zondag 10 december 2006 21:05 schreef lj_lightning het volgende:
Ik zoek een liedje!!!
Het was net bij Peter R. de vries! een piano liedje
Het was tijdens een reportage van een jongen die van een toren was gevallen...
Ja ik weet het,lekker veel aanwijzingen) maar ik wil het weten
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 14:56 schreef koeii het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=s-bSfqw_WiM ?
Nee, beiden niet.quote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Darkness - Christmas Time![]()
Hier eentje via youtube.com
Ramones - Merry Christmas (I don't want to fight tonight)quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Gitarist het volgende:
Nee, beiden niet.
Het is echt een punkrock-nummer.
Dat heet gewoon "Wat zullen we drinken?" en is van Ali B. en Bots. Ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt?quote:Op maandag 11 december 2006 17:16 schreef K-mail het volgende:
Ik zoek de titel van het hardstyle/jumpstyle nummer waar de beat van "Wat Zullen We Drinken".
Hartelijk dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |