nope dat dacht ik ook in het begin, maar dat is het niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:34 schreef RandomReader het volgende:
[..]
What a Feeling - Hughes Corporation
Ik ben all-roundquote:Op woensdag 6 december 2006 20:31 schreef Modus het volgende:
[..]. Je kent allemaal niet-rap nummers.
Till West - Same Menquote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef koeii het volgende:
Ik zoek een nummertje waar je in de clip twee chicks in een ring ziet geil ziet dansen met allemaal publiek (mannen er om heen). Het is niet junior jack.. Vind t ook lastig te omschrijven wat voor genre het is, beetje houseachtig denk ik.
Storm - Storm?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef koeii het volgende:
Ik zoek een nummertje waar je in de clip twee chicks in een ring ziet geil ziet dansen met allemaal publiek (mannen er om heen). Het is niet junior jack.. Vind t ook lastig te omschrijven wat voor genre het is, beetje houseachtig denk ik.
http://www.youtube.com/watch?v=03SEYffnaxYquote:Op donderdag 7 december 2006 16:10 schreef Autoreply het volgende:
Ik zag laatst op youtube of google video een filmpje, waar de muziek onder stond waarbij je je hoofd van links naar rechts "slide" (Wat een kutuitleg)
De clip is bestaat uit allemaal variaties daarop waaronder een paar gephotoshopte mensen en een parodie op star wars. Hopelijk kan ik met de titel van het nummer het filmpje ook terug vinden. In het filmpje zat overigens ook Jim Carrey, wellicht kent iemand het filmpje direct?
Graçiasquote:Op donderdag 7 december 2006 18:04 schreef jerver73 het volgende:
the kooks - sofa song, "koop" gelijk de hele cd . prima plaatje :--)
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:17 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer van Jack Johnson, volgens mij is het 1 van zijn nieuwere nummers. Weet niets qua lyrics e.d. maar hij stond niet op het album "In Between Dreams" (onderstaand plaatje).
Het is ook niet Upside Down, die OST van die tekenfilm.
Iemand enig idee?
http://abi-rhodes.typepad.com/abi_rhodes_zigzag_wanderi/images/jack_johns_m10361761.jpeg
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:00 schreef roburt het volgende:
ik zoek: any other name - thomas newman
in mp3 formaat.
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
ik ben er inmiddels achtergekomen dat dit waarschijnlijk de band is..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:03 schreef frank07 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5u6Uf8fctPE
echt helemaal niemand, die iets weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...Hardcore als een Technofeestje..
Nelly Furtado - All good things (Come to an end)quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:50 schreef almarrr het volgende:
Nummer waarin je een vrouw (of meerdere?) hoort, rustig nummer, er komt tekst in voor zoals "lovers will be friends" en "fire will be ashes", kan alleen niks vinden op google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |