Chocolate Puma - Always and Forever?quote:Op zondag 10 december 2006 00:56 schreef petertjuhh2 het volgende:
Hallo, ik ben al een tijdje opzoek naar een nummer.
Al veel gezocht .. maar nergens gevonden.
Het is een donkere jongen, dreadlocks en redelijk breed.
Een beetje een uptempo club nummer.
Hij zingt iets van:
You, you keep away ..................... come back and stay
Hopelijk kan iemand me helpen
En dat is Mason - Exceederquote:Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef Aphrodite het volgende:
Wat is het nummer wat tijdens de Innercity 2006 reclame gedraaid wordt?
Commercial is hier te zien:
http://innercity.id-t.com/2006/commercial/
DJ Mason - Exceederquote:Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef Aphrodite het volgende:
Wat is het nummer wat tijdens de Innercity 2006 reclame gedraaid wordt?
Commercial is hier te zien:
http://innercity.id-t.com/2006/commercial/
Tasmin Archer - Sleeping Sattelites.quote:Op zondag 10 december 2006 11:59 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zoek dit 90's nummer:
Zangeres die zoiets zingt van : 'I blame you for the moon this time' en '....where the eagles fly'
Dat is Christina Aguilera - Soarquote:Op zondag 10 december 2006 00:31 schreef Treezz het volgende:
Op apple.com/trailers was ik de nieuwe trailer aan het bekijken van will smith namelijk "The Pursuit of Happyness " en op het laatst kwam er een liedje van christina aguilera .. ik weet alleen niet hoe het heet...
Wellicht "Ohne Dich?"quote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef barney74 het volgende:
ben op zoek naar een duits nummer, ik dacht dat het 'nur Du' heette, maar het enige met die titel wat ik kan vinden is van Glashaus en die is het dus niet. Benny Neyman heeft een nederlandstalig nummer gezongen met precies dezelfde opbouw van het nummer. De enige tekst van dat ned. nummer die ik me kan herinneren is iets van (refrein): "...en als je bij me .... blijf dan bij mij..."
Du-David Hasselhoffquote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef barney74 het volgende:
ben op zoek naar een duits nummer, ik dacht dat het 'nur Du' heette, maar het enige met die titel wat ik kan vinden is van Glashaus en die is het dus niet. Benny Neyman heeft een nederlandstalig nummer gezongen met precies dezelfde opbouw van het nummer. De enige tekst van dat ned. nummer die ik me kan herinneren is iets van (refrein): "...en als je bij me .... blijf dan bij mij..."
Microfunk - Pecanquote:Op zondag 10 december 2006 16:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://innercity.id-t.com/2006/intro/
Welk nummer is dit?
Erick E - The Beat Is Rocking.quote:Op maandag 11 december 2006 09:35 schreef MosPos het volgende:
Hoe heet dat dance nummer waar ze zingen:
"The Beat Is Rocking And Never Stoppin!"
Alvast Bedankt
http://www.youtube.com/watch?v=s-bSfqw_WiM ?quote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar een kerstnummer wat je niet zo vaak hoort. 3FM wil het nog wel eens draaien. Althans, vorig jaar, dit jaar heb ik hem nog niet voorbij horen komen helaas.
Het is een vrij modern nummer (hooguit 10 jaar oud) en doet een beetje punkrock-achtig aan. Zowieso is het dus een rocknummer waarin de elktrische gitaar een grote rol heeft
Ik heb al gekeken in de hoho100 (een kerst-hitlijst van 3FM uit 2002) maar daar staat hij niet in. Iemand een idee?
morcheeba - wonders never cease?quote:van wie is dan nummer van de snikkers reclame, met die jongen die langs allemaal lampen loopt die dan aan gaan?
het is iets met "how does it feel" er in...
das uit de Brand-reclamequote:Op maandag 11 december 2006 15:30 schreef Ballistic het volgende:
[..]
morcheeba - wonders never cease?
The Darkness - Christmas Timequote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar een kerstnummer wat je niet zo vaak hoort. 3FM wil het nog wel eens draaien. Althans, vorig jaar, dit jaar heb ik hem nog niet voorbij horen komen helaas.
Het is een vrij modern nummer (hooguit 10 jaar oud) en doet een beetje punkrock-achtig aan. Zowieso is het dus een rocknummer waarin de elktrische gitaar een grote rol heeft
Ik heb al gekeken in de hoho100 (een kerst-hitlijst van 3FM uit 2002) maar daar staat hij niet in. Iemand een idee?
Je bedoelt toch niet N*E*R*D - Rockstar he?quote:Op maandag 11 december 2006 19:07 schreef Zonnebril het volgende:
Ik zoek het dance achtige nummer met de hoofdzin
Can you feel it i'm a rockstar? ofzoiets.
BVD
Is dat niet gewoon Starkoo...quote:Op maandag 11 december 2006 19:18 schreef Zonnebril het volgende:
Oh gevonden +O
Van Ski hut 18, nu weet ik de artiest nog niet.
Die heet toch Christmas time (Don't let the bells end)?quote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef donroyco het volgende:
The Darkness - Christmas Song
Hier eentje via youtube.com
Niemand die gister Peter R de vries heeft gezien?quote:Op zondag 10 december 2006 21:05 schreef lj_lightning het volgende:
Ik zoek een liedje!!!
Het was net bij Peter R. de vries! een piano liedje
Het was tijdens een reportage van een jongen die van een toren was gevallen...
Ja ik weet het,lekker veel aanwijzingen) maar ik wil het weten
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 14:56 schreef koeii het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=s-bSfqw_WiM ?
Nee, beiden niet.quote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Darkness - Christmas Time![]()
Hier eentje via youtube.com
Ramones - Merry Christmas (I don't want to fight tonight)quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Gitarist het volgende:
Nee, beiden niet.
Het is echt een punkrock-nummer.
Dat heet gewoon "Wat zullen we drinken?" en is van Ali B. en Bots. Ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt?quote:Op maandag 11 december 2006 17:16 schreef K-mail het volgende:
Ik zoek de titel van het hardstyle/jumpstyle nummer waar de beat van "Wat Zullen We Drinken".
Hartelijk dank
Ik heb emquote:Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Niemand die gister Peter R de vries heeft gezien?![]()
het lijkt heel erg op dit nummer (het begin, en dan bij 45sec... )
http://www.youtube.com/watch?v=jPKUWwweE3k
ik wil em hebben![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 09:11 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer:
http://media.putfile.com/Feddelegrand15-7
Het komt uit de Extrema Outdoor set van FLG dit jaar.
Roog & Greg aka Hardsoul - Wicked World (FLG remix)quote:
Merci beaucoup!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Roog & Greg aka Hardsoul - Wicked World (FLG remix)
John Marks - Carnival??quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde vandaag een dancenummer op 538 met als titel 'Carnaval' en de artiest klonk als Jomas of Djomas, weet iemand de exacte naam van de artiest / DJ?
John Marksquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde vandaag een dancenummer op 538 met als titel 'Carnaval' en de artiest klonk als Jomas of Djomas, weet iemand de exacte naam van de artiest / DJ?
Ja, bedankt!quote:
Kun je er voortaan bij zetten dat het om een jump nummer gaat.. spaart mij de moeite....quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:16 schreef UncleSam het volgende:
Hoe heet het nr in deze clip, en dan vanaf 3 minuten?
ten eerste: het is PLEASEquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:40 schreef Streetdancer het volgende:
HELP ME PLEAS!
Misschien naar X-factor gekeken vrijdag de 10e? daar hoor je op het laats als Genelva en Nadeche moeten komen hoor je een mooi piano muziekje op de achtergrond (uitzending vindt je terug op www.xfactor.nl ) op het laatst echt heel mooi! ik zoek dat liedje!
hee dat nr zit ook in een of andere filmquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:07 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ik heb emooooh
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=iCxwaKBN_9M&NR![]()
Ik wil graag iedereen even bedanken voor zijn/haar goede hulp![]()
Het is ook de soundtrack van de franse film Ameliequote:Op dinsdag 12 december 2006 20:43 schreef frank07 het volgende:
[..]
hee dat nr zit ook in een of andere film
goodbye lenin als ik me niet vergis![]()
mooi nr btw
Nessuno?quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:01 schreef Afunados het volgende:
Zoek het nummer dat als achtergrond gespeeld wordt bij voorstukje van RTL5, waar een aantl blockbusters(o.a. Cast away) gepromoot wordt.
Het is vrij treurige pianomuziek, en ik herkende het meteen. Kan alleen het nummer niet vinden. Denk zelf dat het van Yann Tiersen is...
Iemand die kan helpen?
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You (TMC's Peaktime Twirl Mix).mp3quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:55 schreef MilkyWay het volgende:
Hm, ik zoek een 'hardcore' versie van 'All I want for Christmas is you'.
Ik was laatst op in een disco waar hij gedraaid werd, en mijn vriendin wil 'm nu graag hebben.
Maar ik kan 'm niet vinden, want ik weet de precieze titel niet![]()
Hij begint gewoon met het origineel, maar als ze 'all I want for Christmas is you ...' zingt gaat het over in Hardcore. Misschien kent iemand 'm?!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:07 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Kun je er voortaan bij zetten dat het om een jump nummer gaat.. spaart mij de moeite....
Die reclame is al zeker een jaar oud: vorig jaar rond de feestdagen werd je mee dood gegooid, dus ster.nl zou het best bij het rechte eind kunnen hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:05 schreef PAA-053 het volgende:
Mooie reclame, die nieuwe van Ralph Lauren Polo Black, dat geurtje. Toffe muzak ook
Maarrr....ster.nl heeft het over een reclame die inging op 1.11.2005...dik een jaar terug dus.
Kent iemand het nummer?
quote:Op zondag 10 december 2006 19:17 schreef bierjoost het volgende:
Een danceremix van Plastic Bag Theme uit American Beauty waarin de sample "i have a dream' zit van Martin Luther King. Van wie is die?
En de aftitelsong van Gamekings. Het is hiphopachting.
Misschien helpt IMDb je verder..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:58 schreef CybPraetorian het volgende:
dat Flogging molly'achtig liedje in The Departed
hij wordt op verschillende momenten gebruikt, alswel in de trailer..
Hoe heet dit liedje?
Dat is Do.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef PAA-053 het volgende:
In de reclame van Pampers zingt een vrouw "Stille Nacht", a cappella, erg mooi![]()
Klinkt een beetje als Raffaela....wie weet wie het is? Ster.nl geeft geen uitsluitsel.
nope, staat nooit veel daar over OST.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien helpt IMDb je verder..![]()
Qua stijl zal het wel het nummer van de Dropkick Murphy's zijn wat netjes onder de Soundtrack listing op imdb is te vindenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:18 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nope, staat nooit veel daar over OST.
Daarnaast had ik al gezocht op OST lijsten, maar ik heb geen idee welk van de liedjes het is...
Deze?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:18 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nope, staat nooit veel daar over OST.
Daarnaast had ik al gezocht op OST lijsten, maar ik heb geen idee welk van de liedjes het is...
Bruce Hornsby - That's Just The Way It Isquote:Op donderdag 14 december 2006 20:53 schreef ViVe het volgende:
Ik zoek het origineel van Changes van 2Pac, tenminste ik was in de veronderstelling dat daar een origineel van was. Iemand een idee? Hij is iig niet van David Bowie zoals ik dacht.
It is an Indian song titled Chaiyya Chaiyya, originally used in the film Dil Se...quote:Op donderdag 14 december 2006 23:03 schreef Drumpie het volgende:
Ik zoek de intro muziek van de film "Inside Man(2006)" en op het laatst met de aftiteling
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op mijn werk een remix van Eminem op radio 538 (iemand die hem gehoord heeft?)
Het was volgens mij Eminem - Whitout Me met een ander nummer er onder. Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |