quote:Op woensdag 6 december 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, hij is al gepakt.. iets met een propellor in z'n oog ofzo![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lijkt veel op een Thundercat R6 hè, alleen de koplamp is anders![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Echt geen r6 koplamp![]()
Gelukkig leeft de beste man nog. (om t ff wat minder gevoelloos te maken).
Het is klotequote:
Daarom hebben ze de fiets natuurlijk laten liggenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ah ik zie t (google filmpje werkt hier niet) een thundercut it is
Wat voor werk doe jequote:Op woensdag 6 december 2006 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
lalala
ben zo druk aan het werk dat ik niet eens op Fok! kan bijna zeg!
maar goedemiddag!
Als ik een gangsta thug, caps poppin, nigga was had ik em ook laten liggenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de fiets natuurlijk laten liggen
Die jatten R1-tjesquote:Op woensdag 6 december 2006 15:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik een gangsta thug, caps poppin, nigga was had ik em ook laten liggen![]()
Hiermee wil ik overigens niet beweren dat alle gangsta thug, caps poppin, nigga's r6en jatten...
[/politiek correct]
ik werk voor een aannemersbedrijfquote:Op woensdag 6 december 2006 15:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je
Of moet je me vermoorden als je het zegt
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ratje
pas maar op, straks gaat ie opstijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
daar kwam ik tijdens m'n vorige stage altijd langs...
gelukkig zat ik toen iedere keer in een garskamp busjequote:Op woensdag 6 december 2006 14:30 schreef Rib-i het volgende:
Dit bewijst gelukkig dat het wel meevalt in Amsterdam, anders was de R6 ook nog gejat![]()
Garskampquote:Op woensdag 6 december 2006 16:33 schreef Roderick2085 het volgende:daar kwam ik tijdens m'n vorige stage altijd langs...
gelukkig zat ik toen iedere keer in een garskamp busje
Verkopen om die grote voet enigszins te bekostigenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:45 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I, wat zal ik met die van jou doen?![]()
I love it when a plan comes togetherquote:Op woensdag 6 december 2006 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
deadline ruimschoots gehaaldrelax
dat koekje heb ik wel verdiend
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |