Al ervoor!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:12 schreef Asmodean het volgende:
goed topic
daar kwam je helemaal zelf achter na de verkiezingen?
En dan kan rechts de staatschuld weer inperken!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:17 schreef Laarsboom het volgende:
Ze geven geld uit wat we niet hebben...
Zo kan je het ook bekijken natuurlijkquote:
Zo erg zal het ook weer niet zijn, maar je zit wel in de goede sferen met Stalin!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:46 schreef Zuen het volgende:
Links verpest het alleen maar, als zij aan de macht komen dan krijgen we hier een regime ala Stalin.
Jij past zó in POLquote:Op woensdag 6 december 2006 15:06 schreef Hakbar het volgende:
Bah, wat een kansloze partijen zijn SP, PvdA etc. (al het linkse gebeuren).
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:17 schreef Laarsboom het volgende:
Ze geven geld uit wat we niet hebben...
Zalm heeft de staatsschuld met 13 miljard verminderd afgelopen 4 jaarquote:Op woensdag 6 december 2006 16:06 schreef Asmodean het volgende:
[..]![]()
Lees dit eens. Iedereen die maar enigszins rechts is blaat namelijk altijd dat links teveel geld uitgeeft, terwijl de VVD toch echt in zo ongeveer elk kabinet heeft gezeten.
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:23 schreef Verbal het volgende:
Was er al gezegd dat 'links' bestaat uit werklozen?
V.
Joh, vooruit.quote:
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef Nosh het volgende:
Gooi er nog even een 'Maorijnissen' tegenaan, dan is het beeld af.
1: Een OP op een forum zegt niks over intelligentie...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:06 schreef Verbal het volgende:
...en ik dacht dat ze op de FP dom waren
V.
dat zeiden mijn ouders ook tegen me toen ik 10 wasquote:Op woensdag 6 december 2006 16:30 schreef Jarno het volgende:
Wat kan de wereld simpel zijn als je 19 bent, hè?
Natuurlijk niet, maar gemiddelde inkomen van rechtse lieden > het gemiddelde inkomen van linkse lieden...quote:
En dat is DE maatstaaf voor een gelukkig leven en een geweldige samenleving!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:31 schreef Hakbar het volgende:
Natuurlijk niet, maar gemiddelde inkomen van rechtse lieden > het gemiddelde inkomen van linkse lieden...
Nee, ik pak liever een kampjequote:Op woensdag 6 december 2006 16:31 schreef Dangel het volgende:
Ga Geert Wilders of Rubberen Rita stemmen dan dwaas
Welzeker.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:29 schreef Hakbar het volgende:
[..]
1: Een OP op een forum zegt niks over intelligentie...
Hangt er vanaf wat jij bedoelt met 'deze post'. Bedoel je jouw eigen post? Bedoel je de OP? En mocht je het hebben over de OP, waar zeg ík dat ik louter de OP bedoel?quote:2: Noem eens wat domme dingen uit deze post...
En rechts. En recht door zee.quote:3: Ben jij links?
Nee, maar luie mensen geld afpakken van jouw centen, word je daar zeker niet gelukkiger doorquote:Op woensdag 6 december 2006 16:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dat is DE maatstaaf voor een gelukkig leven en een geweldige samenleving!
Ah, een kamper, dacht ik al.quote:
Hij is zelf waarschijnlijk werkloos, dus hij krijgt alleen maar ipv dat ie moet geven.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:33 schreef Hakbar het volgende:
[..]
Nee, maar luie mensen geld afpakken van jouw centen, word je daar zeker niet gelukkiger door![]()
Natuurlijk niet.quote:
Okee, ik interpreteerde het verkeerd!quote:Hangt er vanaf wat jij bedoelt met 'deze post'. Bedoel je jouw eigen post? Bedoel je de OP? En mocht je het hebben over de OP, waar zeg ík dat ik louter de OP bedoel?
Okeequote:En rechts. En recht door zee.
Hoi Rita.quote:
Hoho, Rita is noch links, noch rechts (ze schrijft waarschijnlijk met haar hol, of zo).quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:35 schreef funkmaster het volgende:
of stem op Fleur, nr.2 van Wilders....
[afbeelding]
geef toe...er zijn weinig knappere vrouwen in de 2e kamer ( zie rita etc.)
Net zo'n drama als Femkequote:Op woensdag 6 december 2006 16:35 schreef funkmaster het volgende:
[afbeelding]
nou heet is anders, maar als ik tussen Femke of Fleur moet kiezenquote:
Want?quote:
Niet erg slim.quote:Okee, ik interpreteerde het verkeerd!
Precies.quote:Okee
Helemaal niet. Waarom kom je zelf niet met argumenten i.p.v. dat je mijn argumenten vervooroordeleriseert? Uit mijn OP/posts blijkt niet dat ik het met dit soort vooroordelen eens ben.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Oh ja, die was je nog vergeten: alle mensen die links stemmen zijn uitkerignstrekkers
Als ik hier een OP schrijf dan zegt dat niets over mijn intelligentie omdat ik van alles en nog wat in een OP kan plaatsen, ik kan hier gewoon doen alsof ik dom ben + noem dan eens wat domme aspecten uit mijn OP...quote:
Voor goede argumenten raad ik je aan de andere 3245 topics hierover door te lezen.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:39 schreef Hakbar het volgende:
Helemaal niet. Waarom kom je zelf niet met argumenten i.p.v. dat je mijn argumenten vervooroordeleriseert? Uit mijn OP/posts blijkt niet dat ik het met dit soort vooroordelen eens ben.
En dan heb je de buitenlanders, de pensioen gerechtigen, de mensen die ziek/zwak/misselijk zijn en mensen die een hoger min loon willenquote:Op woensdag 6 december 2006 16:43 schreef Basp1 het volgende:
En dan maar zeuren over die links hangwerkelozen die maar 3.5% van onze werkende populatie uitmaken, dus nooit de grote winst van links kan verklaren.
Ook dat vervelende gezeur over "de armoede". Nederland is zowat het rijkste land van de wereld! En mensen met een uitkering moeten niet zeuren; niet werken = minder dan andere mensen die wel werken, en van een uitkering kun je dus echt wel rondkomen, alleen niet met dure kleding, prijzige etentjes en flatscreen schermen... [/quote]quote:Op woensdag 6 december 2006 15:06 schreef Hakbar het volgende:
Vroeger waren die linkse partijen nodig, omdat werknemers werden uitgebuit. Tegenwoordig slaat het zowat om, en moeten de werkgevers de gekste dingen ophoesten op financieel gebied.
Ik heb nu nog maar één (slecht) argument gelezen dat jouw gehuil over de linkse partijen rechtvaardigt.quote:De SP wil de belastingen voor inkomens >48.000 euro weer hoger maken. "Het verschil tussen arm en rijk moet kleiner" en "Nederland kan zoveel beter"
![]()
Linkse zwervers
Dat je topic 2.365.689 opent om je vooroordeel de wereld in te blaten is al dom.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:41 schreef Hakbar het volgende:
[..]
Als ik hier een OP schrijf dan zegt dat niets over mijn intelligentie omdat ik van alles en nog wat in een OP kan plaatsen, ik kan hier gewoon doen alsof ik dom ben + noem dan eens wat domme aspecten uit mijn OP...
Vooroordeel?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat je topic 2.365.689 opent om je vooroordeel de wereld in te blaten is al dom.
V.
Constatering?quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Oh ja, die was je nog vergeten: alle mensen die links stemmen zijn uitkerignstrekkers
Als ik jou was dan had ik gestemd op een partij die het nederlandsonderwijs op de basisschool wil verbeteren!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:22 schreef Mordrid het volgende:
ik hou het nu even kort
1: ik zou ook links zijn als ik als blanke linkse ergens blank woonde ver weg van de grote groepen buitenlanders, immers, je kan dan scheeuwen wat je wilt dat je pro de multikul ben gezien het toch een ver van je bed show is.
2: als je echt tegen uitbuiting en kapitalisme ben schaf dan de uitkering af, het zijn de eerlijke hardwerkende arbeiders die als enigste lijden door de uitkering hebbende mensen, langer werken, minder loon, meer belasting.
ik ben verder zelf ook tegen rechts, hun zijn te dier en natuuronvriendelijk.
Iddquote:Op woensdag 6 december 2006 15:06 schreef Hakbar het volgende:
Vroeger waren die linkse partijen nodig, omdat werknemers werden uitgebuit. Tegenwoordig slaat het zowat om, en moeten de werkgevers de gekste dingen ophoesten op financieel gebied.
Ook dat vervelende gezeur over "de armoede". Nederland is zowat het rijkste land van de wereld! En mensen met een uitkering moeten niet zeuren; niet werken = minder dan andere mensen die wel werken, en van een uitkering kun je dus echt wel rondkomen, alleen niet met dure kleding, prijzige etentjes en flatscreen schermen...
De SP wil de belastingen voor inkomens >48.000 euro weer hoger maken. "Het verschil tussen arm en rijk moet kleiner" en "Nederland kan zoveel beter"
![]()
Linkse zwervers
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:30 schreef Jarno het volgende:
Wat kan de wereld simpel zijn als je 19 bent, hè?
Je ouders waren toen 19 ?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
dat zeiden mijn ouders ook tegen me toen ik 10 was
lees het nog eens een keerquote:Op donderdag 7 december 2006 00:56 schreef Treinhomo het volgende:
Je ouders waren toen 19 ? [afbeelding]
Ik zou ook niet zo'n moeite hebben met die keuze. Al zou ik wel een keer een flike discussie met femke willen aangaan over milieukwestiesquote:Op woensdag 6 december 2006 16:39 schreef funkmaster het volgende:
[..]
nou heet is anders, maar als ik tussen Femke of Fleur moet kiezendan staat mijn keuze toch echt vast hoor.
mede omdat ik na de sex met fleur ook nog een gepsrek kan voeren op ezelfde hoogte en niet over bomen![]()
uitkeringen liggen al bijna op salaris niveau. Dus ja een verhoging zou al tot gevolg hebben dat het op (minimum) salaris komt te liggen. Waar is dan nog de stok achter de deur om te gaan werken? die is dan helemaal weg.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:58 schreef descendent1 het volgende:
En links wil de uitkeringen op salarisniveau brengen? Goh, ik heb wat gemist geloof ik...Daarbij: armoede is relatief; iedere maatschappij heeft een andere standaard en kent dus ook een andere armoedestandaard. Een arme hier is in Soedan rijk, maar dat wil nog niet zeggen dat diegene hier niet arm is?
[..]
Ik heb nu nog maar één (slecht) argument gelezen dat jouw gehuil over de linkse partijen rechtvaardigt.
Dat argument belicht je ook nog eens van slechts één kant; want er zijn ook genoeg mensen die zich schandelijk verrijken ten koste van anderen; en daar hoor je bijvoorbeeld die Veu Veu Deu (VVD) van jou niet over. Dat vind ik kutter als dat je iets meer vraagt (okay, eist) van rijkere mensen.
Dat wil ik ook wel, ik vraag me zowiezo af wat haar ideologie is betreft de natuur in Nederland. Het enige dat ze roept is neeeeeeee...... dat kan niet...... omdat het slecht voor het milieu is......quote:Op donderdag 7 december 2006 09:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo'n moeite hebben met die keuze. Al zou ik wel een keer een flike discussie met femke willen aangaan over milieukwestiesZe schreeuwen altijd wel van alles maar oplossingen hebben ze niet.
Precies, dat staat me nogal tegen altijd. Wel nee en boe roepen maar oplossingen aandragen ho maar.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:25 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, ik vraag me zowiezo af wat haar ideologie is betreft de natuur in Nederland. Het enige dat ze roept is neeeeeeee...... dat kan niet...... omdat het slecht voor het milieu is......![]()
Nee, rechtse politici zijn wel vies van leugens vertellenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:48 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ben het echt helemaal eens met TS.
Laatst zat Femke Halsema ook weer te zeiken dat biologisch vlees beter voor je is enzo...
Ze staat gewoon leugens op tv te vertellen!
- Dat niet alleen, maar ze rijden wel allemaal in een dikke bak.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo'n moeite hebben met die keuze. Al zou ik wel een keer een flike discussie met femke willen aangaan over milieukwestiesZe schreeuwen altijd wel van alles maar oplossingen hebben ze niet.
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:52 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Nee, rechtse politici zijn wel vies van leugens vertellen
En trouwens, biologisch vlees is toch ook beter? Geen bestrijdingsmiddelen, geen groeibevorderaars, en het is iig een stuk beter voor de dieren!
http://www.uitkijk.net/milieu.php?do=cleanquote:17. OMARM DE CHEMIE
'Sjemies' is ten onrechte in het verdomhokje gekomen. Zo gaan steeds meer gemeenten over op biologische onkruidbestrijding van parasieten en onkruid. Als iepen bijvoorbeeld zijn besmet met een parasiet, hangen ze doosjes in de boom met lokstoffen voor beestjes die de parasieten opeten. De gemeente bestrijdt onkruid door het weg te branden of te maaien. Dat kost naar schatting 30 miljoen
euro per jaar en het werkt voor geen meter. Vergeten wordt dat 'de chemie' ook niet heeft stilgestaan. Een chemisch bestrijdingsmiddel als Roundup is op de meetlat van het Centrum Landbouw en Milieu buitengewoon milieuvriendelijk, veel schoner in elk geval dan de bestrijdingsmiddelen uit het verleden.
Hetzelfde geldt voor de landbouw. Biologische landbouw en veeteelt zijn bijna zonder uitzondering slechter voor het milieu, de natuur en de gezondheid, dan 'chemische' landbouw. Biologische eieren bevatten meer dioxine dan batterij-eieren; biologisch vlees vernietigt meer natuur dan vlees van de bio-industrie; groenten die met natuurlijke mest zijn gegroeid, bevatten meer enge bacteriën dan wanneer ze kunstmest hebben gehad. Tip voor de milieubewuste consument: vraag in de supermarkt om niet-biologische producten.
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:35 schreef funkmaster het volgende:
[afbeelding]
Heb je je levenstijl dan al aangepast om de natuur te beschermen, dus geen auto meer, geen vlees meer eten en wat je nog meer kan doen om je personellijke vervuilingsniveau naar beneden te brengen.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:41 schreef M42 het volgende:
[..]
[..]
http://www.uitkijk.net/milieu.php?do=clean
De punten zijn ongeveer hetzelfde zoals ik zelf al jaren aangeef om een schoner milieu te stimuleren.... en ja ik ben hardstikke PRO natuur, dus gaarne geen fabeltjes dat ik geen natuurliefhebber ben.
quote:Uitkijk is de opvolger van de succesvolle website democrates.net
En dat is een leugen, omdat...? (als dat al was wat ze zei).quote:Op donderdag 7 december 2006 11:48 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ben het echt helemaal eens met TS.
Laatst zat Femke Halsema ook weer te zeiken dat biologisch vlees beter voor je is enzo...
hm, interessant. Heb je daar ook nog een objectieve bron van?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:41 schreef M42 het volgende:
[..]
[..]
http://www.uitkijk.net/milieu.php?do=clean
De punten zijn ongeveer hetzelfde zoals ik zelf al jaren aangeef om een schoner milieu te stimuleren.... en ja ik ben hardstikke PRO natuur, dus gaarne geen fabeltjes dat ik geen natuurliefhebber ben.
Je doet je avatar eer aanquote:Op donderdag 7 december 2006 15:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
* Roflpantoffel stemde Wilders.
Oftewel een site wat, ongeacht wat ze doen, "links" als fout bestempeld. Met die gozer van die site viel altijd heerlijk te discussieren op nl.politiek, zo bevooroordeeld als hij wasquote:Op donderdag 7 december 2006 12:54 schreef Basp1 het volgende:
En wat een vreemde site zeg die uitkijk site, maar nu ik eens verder keek kwam ik dit tegen:
[..]
![]()
Beter een rechtse bal en werken voor mijn eigen geld dan een linkse werkschuwe uitkeringstrekkerquote:
Nee hoor, het staat ook nog gelijk aan : allochtonen-knuffelaars, slappelingen, en dieven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:30 schreef venomsnake het volgende:
Dus links staat bij jou gelijk aan ''werkschuwe uitkeringstrekker'' ?
Dat heb ik zeker, ik houd ontzettend rekening met zoveel mogelijk aspecten als binnen mijn grenzen ligt.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je je levenstijl dan al aangepast om de natuur te beschermen, dus geen auto meer, geen vlees meer eten en wat je nog meer kan doen om je personellijke vervuilingsniveau naar beneden te brengen.
En wat een vreemde site zeg die uitkijk site, maar nu ik eens verder keek kwam ik dit tegen:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Beter een rechtse bal en werken voor mijn eigen geld dan een linkse werkschuwe uitkeringstrekker![]()
Alsof al die josties die links stemmen geen egoïsten zijn. Het is juist een vooroordeel om te zeggen dat rechts egoïstisch isquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:30 schreef venomsnake het volgende:
rechtse egoïstische racist''
Heuy, waarom wist ik dat niet eerderquote:Op woensdag 6 december 2006 16:35 schreef funkmaster het volgende:
[afbeelding]
als ze echt groen was dan was ze minstens! een vegetarier.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:52 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Nee, rechtse politici zijn wel vies van leugens vertellen
En trouwens, biologisch vlees is toch ook beter? Geen bestrijdingsmiddelen, geen groeibevorderaars, en het is iig een stuk beter voor de dieren!
Zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:00 schreef venomsnake het volgende:
Links
bomen knuffelen
iedereen is liev
multi culti
vrede op aarde
beestjes
Femke
Jan
eerlijk delen
blij zijn
![]()
![]()
He, wie begon er met vooroordelen te gooien?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:30 schreef venomsnake het volgende:
Dus links staat bij jou gelijk aan ''werkschuwe uitkeringstrekker'' ?
ach ja......... dat is net zoiets als ''liever een linkse boomknuffelaar dan een rechtse egoïstische racist''
Hoezo vooroordelen..![]()
Niemand kan objectief zijn... maar er zijn genoeg wetenschappelijke onderzoeken te vinden op internet. Neem even zelf 10 minuten de moeitequote:Op donderdag 7 december 2006 17:00 schreef Asmodean het volgende:
[..]
hm, interessant. Heb je daar ook nog een objectieve bron van?
En dat is goed nieuws, omdat?quote:Op zondag 10 december 2006 22:24 schreef Timmehhh het volgende:
De uitkeringen gaan in ieder geval omhoog onder links![]()
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3420/33d6b245/index.html
Bijdragen is zeker niets mis mee, maar ik vind wel dat hier een nieuw systeem in moet komen. Ik wil best geld afdragen, maar dan wel voor bepaalde doeleinden en niet voor die klaplopers die hier zitten en NL binnen blijven komen. Daarnaast is de hoogte van heffingen die links verder wilt gaan doorvoeren belachelijk hoog. Ik vind het eerlijk gezegd nu al te hoog voor de hogere inkomens.quote:Op zondag 10 december 2006 23:25 schreef nsfw het volgende:
Opzich is de linkse idealogie erg goed vind ik.
"Degene met sterke schouders dragen wat lasten van degene met zwakke schouders". Opzich helemaal niets mis mee. Ik vind het niet erg om met mijn (ruim)bovenmodale salaris bij te dragen aan een socialer nederland. Om m'n hypotheekrenteaftrek in te leveren en om wat meer wegenbelasting te gaan betalen als met dat geld wordt geinvesteerd in een schoner en beter klimaat.
Helaas pindakaas werkt het niet zo imo. Het nadeel van zo'n mooi links systeem is dat er in mijn ogen teveel mensen zijn die daar in het verleden misbruik van gemaakt hebben. Er zijn teveel mensen die nog met een uitkering "oude stempel" zitten die daar in mijn ogen echt geen recht op hebben! (oa familie van me).
En dan heb ik het nog helemaal niet over onze bi-culturele medelanders die daar op grote schaal misbruik van maken.
En dat vind ik erg jammer. Dat heeft bij mij m'n linkse voorkeur toch aardig naar "rechts" weten te trekken want ik ga niet werken voor mensen die dat in mijn ogen niet nodig hebben.
Dan gaat mijn voorkeur liever naar Werkgelegenheid en arbeidsplaatsen creeeren door bedrijven en ondernemingen te stimuleren. Dan hebben mensen het zelf in de hand als ze meer geld willen verdienen!
ps. Ik heb VVD gestemd.
Dat vind ik een vrij eng systeem wat je nu zoeven presenteerd. Vastleggen van politieke keuze?!quote:Op maandag 11 december 2006 00:37 schreef M42 het volgende:
[..]
Bijdragen is zeker niets mis mee, maar ik vind wel dat hier een nieuw systeem in moet komen. Ik wil best geld afdragen, maar dan wel voor bepaalde doeleinden en niet voor die klaplopers die hier zitten en NL binnen blijven komen. Daarnaast is de hoogte van heffingen die links verder wilt gaan doorvoeren belachelijk hoog. Ik vind het eerlijk gezegd nu al te hoog voor de hogere inkomens.
Ik zou graag een systeem zien waarbij je politieke voorkeur bij het stemmen wordt vastgelegd evenals de keuze uit bepaalde groepen waar de heffingen op jouw loon heen mogen gaan. Niets kiezen is niet mogelijk en er zijn altijd vaste zaken waar iedereen aan af moet staan.
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik druk mij verkeerd uit; Ik ben behoorlijk brak en moe. Ik bedoelde gewoon dat er een nieuw stemsysteem moet komen. Politieke voorkeur geef je aan en beslist mee wat er met jou belastingcenten gebeurt. Stel ik wil dus 0 Euro meedokken aan illegalen in NL, dat zou dus ook gelijk betekenen dat wanneer linkse partijen wel alle financiele middelen hiervoor willen openstellen dat zij niet de beschikking kunnen krijgen over mijn geld voor deze doeleinden.quote:Op maandag 11 december 2006 00:48 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Dat vind ik een vrij eng systeem wat je nu zoeven presenteerd. Vastleggen van politieke keuze?!![]()
't gaat niemand ene flikker aan waar ik op stem/gestemd heb.quote:Op maandag 11 december 2006 00:54 schreef M42 het volgende:
Overigens wat is er "eng" als jouw politieke voorkeur wordt opgeslagen(eng is een term dat te vaak door linksen gebruikt wordt
).
Op wie heb jij gestemd?quote:Op maandag 11 december 2006 01:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't gaat niemand ene flikker aan waar ik op stem/gestemd heb.
Gaat je geen ene flikker aan.quote:Op maandag 11 december 2006 16:27 schreef nsfw het volgende:
Op wie heb jij gestemd?
als je echt tegen uitbuiting en kapitalisme ben schaf dan de uitkering af, het zijn de eerlijke hardwerkende arbeiders die als enigste lijden door de uitkering hebbende mensen, langer werken, minder loon, meer belasting.quote:Op zondag 10 december 2006 22:24 schreef Timmehhh het volgende:
De uitkeringen gaan in ieder geval omhoog onder links![]()
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3420/33d6b245/index.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |