abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44260997
Dus links staat bij jou gelijk aan ''werkschuwe uitkeringstrekker'' ?

ach ja......... dat is net zoiets als ''liever een linkse boomknuffelaar dan een rechtse egoïstische racist''

Hoezo vooroordelen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:43:59 #102
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_44261456
Tja, Links is nu eenmaal een groot fan van de zwakkere, voortsukkelende, inferieure medemens.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:50:28 #103
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44261687
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:30 schreef venomsnake het volgende:
Nee hoor, het staat ook nog gelijk aan : allochtonen-knuffelaars, slappelingen, en dieven.
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:56:15 #104
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_44261885
Geweldig, een samenvatting van heel [POL] in 1 topic
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:16:54 #105
121890 M42
I Love Techno!
pi_44273761
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Heb je je levenstijl dan al aangepast om de natuur te beschermen, dus geen auto meer, geen vlees meer eten en wat je nog meer kan doen om je personellijke vervuilingsniveau naar beneden te brengen.

En wat een vreemde site zeg die uitkijk site, maar nu ik eens verder keek kwam ik dit tegen:
[..]

Dat heb ik zeker, ik houd ontzettend rekening met zoveel mogelijk aspecten als binnen mijn grenzen ligt.
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:51:57 #106
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_44275718
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:21 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Beter een rechtse bal en werken voor mijn eigen geld dan een linkse werkschuwe uitkeringstrekker

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_44276803
quote:
rechtse egoïstische racist''
Alsof al die josties die links stemmen geen egoïsten zijn. Het is juist een vooroordeel om te zeggen dat rechts egoïstisch is
Burning bridges gives you so much more
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:35:51 #108
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_44279451
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:35 schreef funkmaster het volgende:
of stem op Fleur, nr.2 van Wilders....

[afbeelding]

geef toe...er zijn weinig knappere vrouwen in de 2e kamer ( zie rita etc.)
Heuy, waarom wist ik dat niet eerder
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_44302304
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:52 schreef Asmodean het volgende:

[..]

Nee, rechtse politici zijn wel vies van leugens vertellen

En trouwens, biologisch vlees is toch ook beter? Geen bestrijdingsmiddelen, geen groeibevorderaars, en het is iig een stuk beter voor de dieren!
als ze echt groen was dan was ze minstens! een vegetarier.
pi_44302361
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:00 schreef venomsnake het volgende:
Links bomen knuffelen iedereen is liev multi culti vrede op aarde beestjes Femke Jan eerlijk delen blij zijn

Zie mijn vorige post

als ik ergens blank woonde zou ik ook links zijn, immers, voor jouw is de hele multikul een ver-van-je-bed-show.
  zondag 10 december 2006 @ 19:35:22 #111
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44310688
quote:

ach ja......... dat is net zoiets als ''liever een linkse boomknuffelaar dan een rechtse egoïstische racist''

Hoezo vooroordelen..
He, wie begon er met vooroordelen te gooien?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 10 december 2006 @ 19:45:55 #112
121890 M42
I Love Techno!
pi_44310964
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:00 schreef Asmodean het volgende:

[..]

hm, interessant. Heb je daar ook nog een objectieve bron van?
Niemand kan objectief zijn... maar er zijn genoeg wetenschappelijke onderzoeken te vinden op internet. Neem even zelf 10 minuten de moeite
pi_44314042
De uitkeringen gaan in ieder geval omhoog onder links

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3420/33d6b245/index.html
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  zondag 10 december 2006 @ 23:25:17 #114
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_44316016
Opzich is de linkse idealogie erg goed vind ik.

"Degene met sterke schouders dragen wat lasten van degene met zwakke schouders". Opzich helemaal niets mis mee. Ik vind het niet erg om met mijn (ruim)bovenmodale salaris bij te dragen aan een socialer nederland. Om m'n hypotheekrenteaftrek in te leveren en om wat meer wegenbelasting te gaan betalen als met dat geld wordt geinvesteerd in een schoner en beter klimaat.

Helaas pindakaas werkt het niet zo imo. Het nadeel van zo'n mooi links systeem is dat er in mijn ogen teveel mensen zijn die daar in het verleden misbruik van gemaakt hebben. Er zijn teveel mensen die nog met een uitkering "oude stempel" zitten die daar in mijn ogen echt geen recht op hebben! (oa familie van me).

En dan heb ik het nog helemaal niet over onze bi-culturele medelanders die daar op grote schaal misbruik van maken.

En dat vind ik erg jammer. Dat heeft bij mij m'n linkse voorkeur toch aardig naar "rechts" weten te trekken want ik ga niet werken voor mensen die dat in mijn ogen niet nodig hebben.

Dan gaat mijn voorkeur liever naar Werkgelegenheid en arbeidsplaatsen creeeren door bedrijven en ondernemingen te stimuleren. Dan hebben mensen het zelf in de hand als ze meer geld willen verdienen!

ps. Ik heb VVD gestemd.
  maandag 11 december 2006 @ 00:33:43 #115
121890 M42
I Love Techno!
pi_44317749
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:24 schreef Timmehhh het volgende:

En dat is goed nieuws, omdat?

Nog meer mensen die misbruik maken van gratis geld... grenzen weer open en ook weer fijne allochtone buren die even op de zakken van de hardwekkende teren
  maandag 11 december 2006 @ 00:37:26 #116
121890 M42
I Love Techno!
pi_44317838
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:25 schreef nsfw het volgende:
Opzich is de linkse idealogie erg goed vind ik.

"Degene met sterke schouders dragen wat lasten van degene met zwakke schouders". Opzich helemaal niets mis mee. Ik vind het niet erg om met mijn (ruim)bovenmodale salaris bij te dragen aan een socialer nederland. Om m'n hypotheekrenteaftrek in te leveren en om wat meer wegenbelasting te gaan betalen als met dat geld wordt geinvesteerd in een schoner en beter klimaat.

Helaas pindakaas werkt het niet zo imo. Het nadeel van zo'n mooi links systeem is dat er in mijn ogen teveel mensen zijn die daar in het verleden misbruik van gemaakt hebben. Er zijn teveel mensen die nog met een uitkering "oude stempel" zitten die daar in mijn ogen echt geen recht op hebben! (oa familie van me).

En dan heb ik het nog helemaal niet over onze bi-culturele medelanders die daar op grote schaal misbruik van maken.

En dat vind ik erg jammer. Dat heeft bij mij m'n linkse voorkeur toch aardig naar "rechts" weten te trekken want ik ga niet werken voor mensen die dat in mijn ogen niet nodig hebben.

Dan gaat mijn voorkeur liever naar Werkgelegenheid en arbeidsplaatsen creeeren door bedrijven en ondernemingen te stimuleren. Dan hebben mensen het zelf in de hand als ze meer geld willen verdienen!

ps. Ik heb VVD gestemd.
Bijdragen is zeker niets mis mee, maar ik vind wel dat hier een nieuw systeem in moet komen. Ik wil best geld afdragen, maar dan wel voor bepaalde doeleinden en niet voor die klaplopers die hier zitten en NL binnen blijven komen. Daarnaast is de hoogte van heffingen die links verder wilt gaan doorvoeren belachelijk hoog. Ik vind het eerlijk gezegd nu al te hoog voor de hogere inkomens.

Ik zou graag een systeem zien waarbij je politieke voorkeur bij het stemmen wordt vastgelegd evenals de keuze uit bepaalde groepen waar de heffingen op jouw loon heen mogen gaan. Niets kiezen is niet mogelijk en er zijn altijd vaste zaken waar iedereen aan af moet staan.
pi_44318057
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:37 schreef M42 het volgende:

[..]

Bijdragen is zeker niets mis mee, maar ik vind wel dat hier een nieuw systeem in moet komen. Ik wil best geld afdragen, maar dan wel voor bepaalde doeleinden en niet voor die klaplopers die hier zitten en NL binnen blijven komen. Daarnaast is de hoogte van heffingen die links verder wilt gaan doorvoeren belachelijk hoog. Ik vind het eerlijk gezegd nu al te hoog voor de hogere inkomens.

Ik zou graag een systeem zien waarbij je politieke voorkeur bij het stemmen wordt vastgelegd evenals de keuze uit bepaalde groepen waar de heffingen op jouw loon heen mogen gaan. Niets kiezen is niet mogelijk en er zijn altijd vaste zaken waar iedereen aan af moet staan.
Dat vind ik een vrij eng systeem wat je nu zoeven presenteerd. Vastleggen van politieke keuze?!
  maandag 11 december 2006 @ 00:54:43 #118
121890 M42
I Love Techno!
pi_44318187
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:48 schreef -Beer- het volgende:

[..]

Dat vind ik een vrij eng systeem wat je nu zoeven presenteerd. Vastleggen van politieke keuze?!
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik druk mij verkeerd uit; Ik ben behoorlijk brak en moe. Ik bedoelde gewoon dat er een nieuw stemsysteem moet komen. Politieke voorkeur geef je aan en beslist mee wat er met jou belastingcenten gebeurt. Stel ik wil dus 0 Euro meedokken aan illegalen in NL, dat zou dus ook gelijk betekenen dat wanneer linkse partijen wel alle financiele middelen hiervoor willen openstellen dat zij niet de beschikking kunnen krijgen over mijn geld voor deze doeleinden.

Overigens wat is er "eng" als jouw politieke voorkeur wordt opgeslagen (eng is een term dat te vaak door linksen gebruikt wordt ).
pi_44318501
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:54 schreef M42 het volgende:
Overigens wat is er "eng" als jouw politieke voorkeur wordt opgeslagen (eng is een term dat te vaak door linksen gebruikt wordt ).
't gaat niemand ene flikker aan waar ik op stem/gestemd heb.
  maandag 11 december 2006 @ 16:27:33 #120
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_44328921
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:17 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

't gaat niemand ene flikker aan waar ik op stem/gestemd heb.
Op wie heb jij gestemd?
pi_44333696
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:27 schreef nsfw het volgende:
Op wie heb jij gestemd?
Gaat je geen ene flikker aan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2006 18:50:30 ]
pi_44334274
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:24 schreef Timmehhh het volgende:

als je echt tegen uitbuiting en kapitalisme ben schaf dan de uitkering af, het zijn de eerlijke hardwerkende arbeiders die als enigste lijden door de uitkering hebbende mensen, langer werken, minder loon, meer belasting.

een uitkering hebben terwijl je gewoon kan werken is de extreemste vorm van uitbuiting en kapitalisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')